En sindsdien is dit cultquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:24 schreef tong80 het volgende:
Nu zie ik de openingsscene van Reservoir dogs voor me.
Ik wilde net zeggen, dit nr staat er voornamelijk in dankzij Quentin Tarantino volgens mijquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:24 schreef tong80 het volgende:
Nu zie ik de openingsscene van Reservoir dogs voor me.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, dit nr staat er voornamelijk in dankzij Quentin Tarantino volgens mij
Maar dat geeft toch nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, dit nr staat er voornamelijk in dankzij Quentin Tarantino volgens mij
Met dank aan Quentinquote:
Ah ja, dat nummer waarvan iemand ooit tegen me zei 'Oh ben je fan van Bob Dylan? Ik vind dat ene nummer van 'm goed, die met jokers on the left of me ofzo?'quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:26 schreef tong80 het volgende:
Is Steelers Wheel al geweest met Stuck in the middle with me.
Dan gaan er oren spitsen.
Uit dezelfde film.
Ik luisterquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het nog steeds niets hoor....
Nee. Steelers Wheel is een band.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah ja, dat nummer waarvan iemand ooit tegen me zei 'Oh ben je fan van Bob Dylan? Ik vind dat ene nummer van 'm goed, die met jokers on the left of me ofzo?'
Haha ja ik ken ze, ik bedoelde dat veel mensen denken dat Stuck in the Middle van Dylan is. En dat iemand ook een keer aan mij vroeg hoe dat nummer van Dylan heettequote:Op dinsdag 30 december 2008 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Steelers Wheel is een band.
Bij de scene dat het oor er wordt afgesneden hoor je dat nummer
Ja opa en oma doen jong.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
het intieme dansen van die twee, zo mooi[ afbeelding ]
Okquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha ja ik ken ze, ik bedoelde dat veel mensen denken dat Stuck in the Middle van Dylan is. En dat iemand ook een keer aan mij vroeg hoe dat nummer van Dylan heette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |