SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel jij je nu ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:36 schreef tong80 het volgende:
Jullie hadden het over slapeloosheid.
Ik ging vannacht om half twee naar bed. Ben er om half zes maar uitgegaan.
Blijven liggen had geen nut.
Nee voel me goed.quote:
Kun je dat ook aan mij leren?quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee voel me goed.
Ben gewend om niet te slapen. Heb al zoveel jaren een slaapgebrek dat ik er gewend aan ben geraakt.
Zeker, ik zie heel veel onbekende nummers, maar als ik het dan hoor komt het toch bekend voorquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
Nou dat zijn we zeker aan het doen: Listen to the music
Kan wel evenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Doe jij straks de songteksten Diaan? Of niet, kan ook natuurlijk![]()
Ik ben iig een uurtje of anderhalf weg.
nee hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze moet bij iedereen in de platenkoffer staan![]()
Eenschquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:49 schreef Dylanesque het volgende:
Oh Yeah Innuendo! Mooiste nr van Queen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:55 schreef tong80 het volgende:
Is dit het enige nummer van Queen in de lijst ?
Ik denk het niet Tong...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:55 schreef tong80 het volgende:
Is dit het enige nummer van Queen in de lijst ?
Ik heb ook nooit wat met Queen gehad. Heb er ook niks van. Veel te kitch.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee hoorik vind het wel leuk, maar niet echt bijzonder... zoals alles van Queen eigenlijk
I want to break freequote:Op dinsdag 30 december 2008 09:49 schreef Dylanesque het volgende:
Oh Yeah Innuendo! Mooiste nr van Queen
Wehehe. 't Is niet mijn favoriete nummer, maar ik kon 't nog wel enigszins verdragen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef TheZapster het volgende:
Wat duurd dat nummer ook tergend lang zeg
Goedemorgen..quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef peaceman het volgende:
Vanaf de bank, met een dekentje: goedemorgen
Ik moet hier altijd nodig van piesenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. 't Is niet mijn favoriete nummer, maar ik kon 't nog wel enigszins verdragen.
Wat dat betreft zijn er ergere nummers.
O, DIT BIJVOORBEELD.
of somebody to lovequote:Op dinsdag 30 december 2008 10:13 schreef cafca het volgende:
En de mooiste van Queen is natuurlijk the Prophets Song of anders Spread your Wings.
Vanaf zijn oude bureaustoel: ook goedemorgenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef peaceman het volgende:
1 van je andere favorieten komt ook voorbij dit uur, 4 non blondesquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. 't Is niet mijn favoriete nummer, maar ik kon 't nog wel enigszins verdragen.
Wat dat betreft zijn er ergere nummers.
O, DIT BIJVOORBEELD.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef peaceman het volgende:
morgen D en Peace!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vanaf zijn oude bureaustoel: ook goedemorgen
bah.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1 van je andere favorieten komt ook voorbij dit uur, 4 non blondes
oef zou ik bijna The Prophets Song vergeten zeg, wat een prachtnummerquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:13 schreef cafca het volgende:
En de mooiste van Queen is natuurlijk the Prophets Song of anders Spread your Wings.
eeuwig trauma aan dit nummer over gehouden dankzij een vroegere stagebegeleidster.. (wat nu trouwens een goede vriendin is geworden)quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nu wordt er sowieso al wat afgekraaid in dat nummer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:17 schreef Wexy het volgende:
[..]
eeuwig trauma aan dit nummer over gehouden dankzij een vroegere stagebegeleidster.. (wat nu trouwens een goede vriendin is geworden)
Het nummer valt niet meer te luisteren zonder in mn hoofd het vals en harde gekraai van dr te horen
zo slecht is dat nummer toch niet?Beter dan de Katie Melua's van deze wereld.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En sindsdien is dit cultquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:24 schreef tong80 het volgende:
Nu zie ik de openingsscene van Reservoir dogs voor me.
Ik wilde net zeggen, dit nr staat er voornamelijk in dankzij Quentin Tarantino volgens mijquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:24 schreef tong80 het volgende:
Nu zie ik de openingsscene van Reservoir dogs voor me.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, dit nr staat er voornamelijk in dankzij Quentin Tarantino volgens mij
Maar dat geeft toch nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, dit nr staat er voornamelijk in dankzij Quentin Tarantino volgens mij
Met dank aan Quentinquote:
Ah ja, dat nummer waarvan iemand ooit tegen me zei 'Oh ben je fan van Bob Dylan? Ik vind dat ene nummer van 'm goed, die met jokers on the left of me ofzo?'quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:26 schreef tong80 het volgende:
Is Steelers Wheel al geweest met Stuck in the middle with me.
Dan gaan er oren spitsen.
Uit dezelfde film.
Ik luisterquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het nog steeds niets hoor....
Nee. Steelers Wheel is een band.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah ja, dat nummer waarvan iemand ooit tegen me zei 'Oh ben je fan van Bob Dylan? Ik vind dat ene nummer van 'm goed, die met jokers on the left of me ofzo?'
Haha ja ik ken ze, ik bedoelde dat veel mensen denken dat Stuck in the Middle van Dylan is. En dat iemand ook een keer aan mij vroeg hoe dat nummer van Dylan heettequote:Op dinsdag 30 december 2008 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Steelers Wheel is een band.
Bij de scene dat het oor er wordt afgesneden hoor je dat nummer
Ja opa en oma doen jong.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
het intieme dansen van die twee, zo mooi[ afbeelding ]
Okquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha ja ik ken ze, ik bedoelde dat veel mensen denken dat Stuck in the Middle van Dylan is. En dat iemand ook een keer aan mij vroeg hoe dat nummer van Dylan heette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |