Wehehe. 't Is niet mijn favoriete nummer, maar ik kon 't nog wel enigszins verdragen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef TheZapster het volgende:
Wat duurd dat nummer ook tergend lang zeg
Goedemorgen..quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef peaceman het volgende:
Vanaf de bank, met een dekentje: goedemorgen
Ik moet hier altijd nodig van piesenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. 't Is niet mijn favoriete nummer, maar ik kon 't nog wel enigszins verdragen.
Wat dat betreft zijn er ergere nummers.
O, DIT BIJVOORBEELD.
of somebody to lovequote:Op dinsdag 30 december 2008 10:13 schreef cafca het volgende:
En de mooiste van Queen is natuurlijk the Prophets Song of anders Spread your Wings.
Vanaf zijn oude bureaustoel: ook goedemorgenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef peaceman het volgende:
1 van je andere favorieten komt ook voorbij dit uur, 4 non blondesquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. 't Is niet mijn favoriete nummer, maar ik kon 't nog wel enigszins verdragen.
Wat dat betreft zijn er ergere nummers.
O, DIT BIJVOORBEELD.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef peaceman het volgende:
morgen D en Peace!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vanaf zijn oude bureaustoel: ook goedemorgen
bah.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1 van je andere favorieten komt ook voorbij dit uur, 4 non blondes
oef zou ik bijna The Prophets Song vergeten zeg, wat een prachtnummerquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:13 schreef cafca het volgende:
En de mooiste van Queen is natuurlijk the Prophets Song of anders Spread your Wings.
eeuwig trauma aan dit nummer over gehouden dankzij een vroegere stagebegeleidster.. (wat nu trouwens een goede vriendin is geworden)quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nu wordt er sowieso al wat afgekraaid in dat nummer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:17 schreef Wexy het volgende:
[..]
eeuwig trauma aan dit nummer over gehouden dankzij een vroegere stagebegeleidster.. (wat nu trouwens een goede vriendin is geworden)
Het nummer valt niet meer te luisteren zonder in mn hoofd het vals en harde gekraai van dr te horen
zo slecht is dat nummer toch niet?Beter dan de Katie Melua's van deze wereld.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |