Ik moet altijd aan Frits van Turenhout denken.quote:
Wil je Alanis Morissette en zuigen niet meer in een zin gebruiken? Daar krijg ik hele enge beelden bij...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aan deze genadeloze afrekening kan Alanis Morissette nog een puntje zuigen!
Ja, dat is wel een hele treffende gedachte.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Frits van Turenhout denken.
NEC-NAC Nul - Nul
Ik lees het nu pas goed.... ik las eerst Blof tekst en heb het meteen weggeklikt.quote:
Nee hoor, ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:21 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij was ik de enige die Carly Simon zo tof vond of niet?
Leuk liedje, maar niet echt super ofzo..quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:21 schreef peaceman het volgende:
nee hoor.... vind hem ook mooi... vooral dat er ook een bedrag voor betaald is dat ze mochten horen over wie de text gaatquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:21 schreef peaceman het volgende:
Ja, maar jij moet wel.quote:
Nee, heerlijk nummer is datquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:21 schreef peaceman het volgende:
Nee, Carly zelf niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, heerlijk nummer is dat
Of bedoel je Carly zelf?
quote:
Ik zie mijn monitorquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:25 schreef peaceman het volgende:
Ziet iedereen nu die clip voor zich?
Je mag niet klikken.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, je had haar gisteren eens over de Eagles moeten horen
Ligt eraan welke nummers... maar zo zie je maar weer.. je laat even de ketting vieren en dat kan dus niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, je had haar gisteren eens over de Eagles moeten horen
Ok, dan ben ik het zeker met je eensquote:
Dat bedoel ik..quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sneeuw, schaken, foute truien.. Check!
Eigenlijk tzelfde als Nikitaquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sneeuw, schaken, foute truien.. Check!
Nee de enige die de laatste minuut een spelfout heeft gtemaaktquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Ben ik de enige die dit liedje niet mooi vind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |