Dat plaatje van merel vond ik beterquote:Op maandag 29 december 2008 23:38 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA Windowlicker
[ afbeelding ]
Ik ben aan 't debuggen.quote:
Ik ookquote:Op maandag 29 december 2008 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat plaatje van merel vond ik beter.
Windowlicker.
Merel likken lijkt me ook niet ergquote:
Neuh had het vak informatiesystemen en daarin heb ik al genoeg database gelul aan moeten horen. Beetje trauma opgelopen door de docentquote:Op maandag 29 december 2008 23:41 schreef Steephsel het volgende:
[..]
SQL
Hoezo is dat je werk en ben je vrij?
http://www.101.tv/page/pr(...)2ee0ecd93c4df06fa9d/quote:Op maandag 29 december 2008 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Merel likken lijkt me ook niet erg.
Ik moet gaan slapen.
Maar wel handig om te kunnen, is wel handig voor database werkzaamhedenquote:Op maandag 29 december 2008 23:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh had het vak informatiesystemen en daarin heb ik al genoeg database gelul aan moeten horen. Beetje trauma opgelopen door de docent.
Ik ben van de economische afdeling en snap dat het belangrijk isquote:Op maandag 29 december 2008 23:43 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Maar wel handig om te kunnen, is wel handig voor database werkzaamheden
Economisch is ook belangrijkquote:Op maandag 29 december 2008 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben van de economische afdeling en snap dat het belangrijk is. Maar de technische kant is geen pakkie an voor mij
.
Dat piepstemmetje op dat feestquote:Op maandag 29 december 2008 23:43 schreef Steephsel het volgende:
[..]
http://www.101.tv/page/pr(...)2ee0ecd93c4df06fa9d/
Ik vind het he-le-maal niks.quote:Op maandag 29 december 2008 23:48 schreef Sirolf het volgende:
NENEH CHERRY - MANCHILD, ook een best mooi nummer.
Zekerquote:
Trustenquote:
Waar ?quote:
Op die postcode heb ik 7 jaar gewoondquote:Op maandag 29 december 2008 23:56 schreef Steephsel het volgende:
"PostcodeKanjer van 27,9 miljoen valt in Den Haag"
Toch maareens m'n rekening checken
Om 22:10 was Numb3rs afgelopen, dus sinds toen alquote:Op maandag 29 december 2008 23:57 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ja hierHad niet gezien dat/wanneer je hoi had gezegd
Ben niet zo wakker
Ze hebben em al met opzet in hoofdletters gezetquote:Op maandag 29 december 2008 23:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
538 NENA - 99 LUFTBALLONS
Oh. Shit m'n geheugen laat me echt in de steek.quote:Op maandag 29 december 2008 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om 22:10 was Numb3rs afgelopen, dus sinds toen al. En volgens mij had je al hoi teruggezegd
.
lolquote:Op maandag 29 december 2008 23:59 schreef Sirolf het volgende:
Stats per programma zou nu echt moeten werken, had een foutje gemaakt in de kleiner-dan/groter-dan tekens in de SQL en SQL begreep 'groter dan 23 en groter dan 0' niet (logisch natuurlijk).
Trustenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:00 schreef DaMook het volgende:
En ik moet echt naar bed , want over 5 uur en 30 minuten gaat mijn wekker al.
Ergens tijdens een nacht was ie als verslaggever in de kroegen rond het Glazen Huis te vinden. En Bert moet je idd geen lijstje geven, dat werkt niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:00 schreef broer het volgende:
Heeft iemand Bert van Lent eigenlijk nog gehoord tijdens Top Serious Request? Ik had hem eigenlijk wel zendtijd gegund. (Hoewel hij misschien ook meer tot zijn recht komt als hij met luisteraars kan praten en niet als hij alleen maar plaatjes mag instarten...)
Een ; is juist een simpele fout, want de foutmelding geeft bijna altijd al aan waar de fout zit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:00 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Oh. Shit m'n geheugen laat me echt in de steek.
[..]
lolSlordigheidje
Het ergste is als je ergens een ; ofzo teveel/teweinig hebt staan en je er uren overheen kijkt.
Hiquote:
Ohquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een ; is juist een simpele fout, want de foutmelding geeft bijna altijd al aan waar de fout zit.
I knowquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:04 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ga slapenJe wekker gaat over 5 uur 20 minuten
nog een dansje dan, maar dan naar bedquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
I know. Maar Madonna, dit nummer
.
Heejquote:
En die plaat daarvoor...quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:15 schreef Sersjee het volgende:
Ik blijf zeker tot halverwege het volgende uur hangen, wantJourney
Dat is ook mijn na-die-plaat-ga-ik-naar-bed-moment.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:15 schreef Sersjee het volgende:
Ik blijf zeker tot halverwege het volgende uur hangen, wantJourney
Fijn dat je het ff meldtquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:20 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ]EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!!!
Ik was gewoon lui.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:24 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik wilde er echt 99 doenMaar FOK! trok de preview al niet echt, laat staan een post
kvind t een beetje vluchtelingenmuziekquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:33 schreef Marc63 het volgende:
Paul Simon... de helft van het duo Simon & Garfield (aldus een vriend van me)
Ach, ik heb een tijdje gedacht dat Chevy Chase Paul Simon was.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:33 schreef Marc63 het volgende:
Daar hebben ze vast heel lang over nagedacht.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:33 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil trouwens niet weten waarom mensen dit hebben aangevraagd.
quote:
Die. Dus.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:33 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben nog wakkerquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:35 schreef Briggy het volgende:
Roel blij dat ie slaapt, hoeft ie Nickelback niet te horen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker.
Waaaaarom besteedt men geld aan iemand die heel lastig kan schijten?![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker.
Waaaaarom besteedt iemand geld aan iemand die heel lastig kan schijten?![]()
Dankjequote:
Gewonnen, hoop ik? Doe es verbranden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:41 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal maar niet vertellen dan dat ik een cd heb van Nickelback![]()
![]()
Op mijn last.fm staan ze op de 7e plek bij meest gedraaide artiestquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewonnen, hoop ik? Doe es verbranden.
Trusten Boris.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:42 schreef borisz het volgende:
Ook maar eens tijd om te
Vandaag een drukke dag.
Trustenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:42 schreef borisz het volgende:
Ook maar eens tijd om te
Vandaag een drukke dag.
Pas maar op. Er is altijd plaats voor nieuwe mensen op mn negeerlijst.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef Briggy het volgende:
[..]
Op mijn last.fm staan ze op de 7e plek bij meest gedraaide artiest![]()
Truste, viskop!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:42 schreef borisz het volgende:
Ook maar eens tijd om te
Vandaag een drukke dag.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Pas maar op. Er is altijd plaats voor nieuwe mensen op mn negeerlijst.
hm.... Minpuntjequote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef Briggy het volgende:
[..]
Op mijn last.fm staan ze op de 7e plek bij meest gedraaide artiest![]()
quote:
't Is nog niet verloren... Tenzij je nog wat soortgenoten van Snikkelbek als verrassing hebt.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:49 schreef Briggy het volgende:
[..]
het komt nooit meer goed nu zeker
Vast welquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Id nog niet verloren... Tenzij je nog wat soortgenoten van Snikkelbek als verrassing hebt.....
Last.fm zegt...quote:
Trusten, slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel gaat nu echt pitten.
Teveel gelul en nutteloze telefoongesprekken.
Your musical compatibility with Carm63 is Very Lowquote:
Your musical compatibility with DiedjeeJ is Very Lowquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nu kan 't weer.![]()
Met mij ook Very Low zeker?
Tijd om 'n kijkje te nemen bij je Neighbours dus.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:02 schreef Briggy het volgende:
[..]
Your musical compatibility with DiedjeeJ is Very Low
Op ieder potje past een dekseltje zeggen ze... nou niet op dit potje
Het geeft hoop, maar er staat teveel crap in de lijst om al teveel hoop te kunnen hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Viel me ook al op, op zich een goed teken qua muzieksmaak van NL.
Eén van m'n Neighbours is ene michielv...quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Tijd om 'n kijkje te nemen bij je Neighbours dus.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eén van m'n Neighbours is ene michielv...
Laatste keer dat ik keek was mn compatibility super met Michiel, Domien en Diedjeej.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eén van m'n Neighbours is ene michielv...
Nope. Behalve dan dat de reeds uitgezonden serie op zondagavond wordt uitgezonden op Four.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Oh, heb jij toevallig nog iets gehoord/gelezen over More Fry in America? Dat zou op BBC FOUR uitgezonden gaan worden, maar ik heb nog niet kunnen vinden wanneer precies..
quote:21:00–22:00
Shooting Stars: The Inside Story
Tim Healy narrates a look back at the most unforgettable moments of the hit comedy show.
#
22:00–22:30
All New Shooting Stars
Vic Reeves, Bob Mortimer and Matt Lucas return for a special anniversary show.
Vanavond als in vannacht of als in vanavond-vanavond op dinsdagavond dus vanavond?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:16 schreef Sersjee het volgende:
Overigens, belangrijker BBC-nieuws: vanavond op 2
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanavond als in vannacht of als in vanavond-vanavond op dinsdagavond dus vanavond?
Oh man ik begin echt moe te worden.![]()
Tussen ons schommelt 'ie de hele tijd. Ligt er echt maar net aan wat jij de laatste tijd geluisterd hebt, of wat ik de laatste tijd geluisterd heb. Zal ook nog wel aan 't lage aantal Plays liggen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek was mn compatibility super met Michiel, Domien en Diedjeej.
Da's jammer. Ik hoop dat ze direct daarna 't vervolg uit gaan zenden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nope. Behalve dan dat de reeds uitgezonden serie op zondagavond wordt uitgezonden op Four.
Da's beter nieuws!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:16 schreef Sersjee het volgende:
Overigens, belangrijker BBC-nieuws: vanavond op 2
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Marc63 legt de pen weer weg.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:23 schreef Briggy het volgende:525 12/30/2008 - 1:00 U2 - BULLET THE BLUE SKY
quote:
Trustenquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
En na de laatste paar prachtige klanken van die plaat ga ik m'n bedje opzoeken.
Weltrusten mensen.![]()
Te gekke nacht! Slaap lekker!quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
En na de laatste paar prachtige klanken van die plaat ga ik m'n bedje opzoeken.
Weltrusten mensen.![]()
Zo das een kortje nachtje danquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:45 schreef Sersjee het volgende:
En onder de rustgevende klanken van Metallica ga ik u verlaten, de wekker gaat nl. om 06.15 weer...![]()
Mooi op tijd voor Elton John's Your song, dat dan weer wel![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:45 schreef Sersjee het volgende:
En onder de rustgevende klanken van Metallica ga ik u verlaten, de wekker gaat nl. om 06.15 weer...![]()
Mooi op tijd voor Elton John's Your song, dat dan weer wel![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:09 schreef Briggy het volgende:
Die hele lijst is af en toe niet te volgen![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als het op volgorde van opbrengst was, dan was de onlogica wel weer logisch.
Snappie?
Ben daar ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:15 schreef Briggy het volgende:
[..]
zal dan ook leuk zijn dat ze een bedrag noemen bij elke plaat
Zijn we toch leuker dan een computerspel?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:22 schreef Steephsel het volgende:
Woei
Kwas al snel klaar met gamen maar nog ff naar Discovery (of een variant van) gekeken, daar hadden ze t over UFO Sightings, geloof de hele dag al zelfs. Daar hou ik altijd wel van.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zijn we toch leuker dan een computerspel?
Zoek op youtube dan maar eens op Opus en Bavaria.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:36 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Nee? Ik ken alleen "Hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest".
En "ZEKUR OUWE".
Dan moet ik 3FM afzetten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zoek op youtube dan maar eens op Opus en Bavaria.
Die ja. Dan weet je dus ook hoe ik bij Life is a cosmic symphony kom.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:41 schreef Steephsel het volgende:
Deze bedoel je? Die ken ik wel joh.
Weet ik veel waar 'ie over gaat; slechte reclame.
Pink Floyd? Ik las net alleen maar Pink. Schandalig van mezelf. Het wordt tijd dat ik ga slapen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:43 schreef Briggy het volgende:
Ik wacht nog op:
507 12/30/2008 - 2:00 AC/DC - HIGHWAY TO HELL 8![]()
503 12/30/2008 - 2:00 PINK FLOYD - HEY YOU 6![]()
![]()
Ik hoor niks, m'n oren zijn kapot van die herrie!quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die ja. Dan weet je dus ook hoe ik bij Life is a cosmic symphony kom.
Ik denk niet dat ik AC/DC, maar ik hoor wel!
Schud jij Hans ff wakkerquote:
De andere naam naast Jamieraaikwaai die opvallend vaak in de lijst is te vinden.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De andere naam naast Jamieraaikwaai die opvallend vaak in de lijst is te vinden.
* Sirolf gaat slapen.
Pink Floyd gaat niet meer passen, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:54 schreef Marc63 het volgende:
Afgekapt voor Jan Smit...
Ik ga mezelf in slaap huilen![]()
Over dat afscheid nemen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:56 schreef broer het volgende:
En ik val er weer in met Jan Smit.
Kan ook nooit een fijne plaat voor Guis zijn om afscheid mee te nemen... Toch?
Vreselijk mooi nummerquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:58 schreef broer het volgende:
Hoewel Hey You dan wel weer erg mooi is om mee te stoppen...
Tot morgenquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:58 schreef Guis het volgende:
[..]
Over dat afscheid nemen...
Dat ga ik nu doen. Thanks peoples! En tot morgennacht!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:58 schreef Guis het volgende:
Over dat afscheid nemen...
Dat ga ik nu doen. Thanks peoples! En tot morgennacht!
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:02 schreef broer het volgende:
Twee keer Within Temptation in één uur. En dan ook nog diep in de nacht. Ik vermoed dat er een lid van de muziekpolitie een beetje strategisch met de cijfertjes heeft zitten kloten. "Op deze manier hebben de minste mensen er last van."
Kut, gemist. Maar koffie was even iets belangrijker...quote:
Als ik de SMS zie zijn er heel wat mensen wel zeker blij mee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tief nou es op met die kaarten voor Extrema![]()
. Alsof hééél Nederland daarop zit te wachten
.
Ik ken behoorlijk wat mensen die daar wel heen willen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tief nou es op met die kaarten voor Extrema![]()
. Alsof hééél Nederland daarop zit te wachten
.
Hm... nou, ik heb in mijn omgeving nog maar weinig mensen erover gehoordquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ken behoorlijk wat mensen die daar wel heen willen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
OMG.
Michiel, mijn oren! Wat doe je?
Ha, ouwe padvinder!quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Lekker vrij morgen Roel? Goed geregeld!
zit wel verschil in , gaat er meer om dat mensen niet weten hoe ze moeten reageren als ze onder het ijs komen .quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Lekker vrij morgen Roel? Goed geregeld!
Dat bericht over die nieuwjaarsduik die nu levensgevaarlijk is; gisteren naar Thermae 2000 geweest in Valkenburg (kuuroordachtig iets) en na de sauna buiten lopen was idd heel koud...! En t dompelbad ook, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!! Takes your breath away zeg maar
Maar verder was het wel echt heel erg lekker relaxed
Doet je cv het inmiddels al of is 'ie nog steeds stuk? mooi kud moment ja om er mee op te houden. Wist niet wat ik overkwam toen ik beneden kwam.. freaking 10 graden in huis, brrrrquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:59 schreef cosmick het volgende:
Ha, ouwe padvinder!
[q]![]()
![]()
.
[q]
Ja, nou, op een stevige verkoudheid na wel aardig. En ook wel jammer dat mijn cv het gisteravond begaf.
Cold as ice!!
En met toi? Vrij of werkende?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Heyy, goeiemorgen MAW, ook al zo'n tijd niet meer gezien!
Owquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zit wel verschil in , gaat er meer om dat mensen niet weten hoe ze moeten reageren als ze onder het ijs komen .
Hmja, ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad.
En ik moet nog best wel veel doen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Mag vijf dagen mee overnemen, dus ik 'moest' nog een dagje opmaken. Nou, morgen lijkt me een prima dag
.
Nope.. vanavond komt er iemand langs. Daarna ga ik echter weer naarquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doet je cv het inmiddels al of is 'ie nog steeds stuk? mooi kud moment ja om er mee op te houden. Wist niet wat ik overkwam toen ik beneden kwam.. freaking 10 graden in huis, brrrr.
Altijd prettig om te horenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Nirvaaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Bekend probleem.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, ik ook. En vanaf maandag drukdruk door jaarafsluiting
.
Hopen dat 'ie 'm kan fixen. Dat laatste is trouwens ook geen slecht vooruitzichtquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:12 schreef cosmick het volgende:
Nope.. vanavond komt er iemand langs. Daarna ga ik echter weer naardus dan heb ik het weer lekker warm
.
Hier geeft de buitenthermometer -6,3 aan, maar dat ding hangt tegen t huis, dus t is ongetwijfeld nog wat kouder...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:16 schreef -Hans- het volgende:
- 7.3. 't wordt steeds kouder. Hoe kan dat nou weer?!
Doordat de Sultans of Swing te weinig gedraait worden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:16 schreef -Hans- het volgende:
- 7.3. 't wordt steeds kouder. Hoe kan dat nou weer?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |