Aha, dan mag die van mij wel wat vaker gedraaid gaan worden. Dat sowieso natuurlijk want het is echt een prachtige plaatquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Doordat de Sultans of Swing te weinig gedraait worden.
Denk inderdaad dat het in de wind een stuk kouder zal zijn want ik had bepaalde delen de wind tegen en de wind komt uit het Oosten. Super koud dus.. De planten had ik een paar weken geleden al gedaan en daar ben ik nu eigenlijk wel blij meequote:Op dinsdag 30 december 2008 09:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Hier geeft de buitenthermometer -6,3 aan, maar dat ding hangt tegen t huis, dus t is ongetwijfeld nog wat kouder...
Gisteren toch maar even de buiten-staande-plantjes (bonzai, citroenplantje (ent) en sinaasappelplantje (zaailing)) ingepakt met piep-schuim en kranten... veel te koud voor die arme plantjes...
Koud.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel ! hoe is het in het mooie Limboland?
In Maastricht iddquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jij woont in/om Maastricht toch?
Valkenburg ligt hier idd niet ver vandaanquote:Was gister in de buurt
Valkenburgquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In Maastricht idd.
[..]
Valkenburg ligt hier idd niet ver vandaan.
Och, idd, noujaaaa, wat een belachelijke fout!quote:
Is mooi ja!quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Valkenburg. Daar wil ik in de vakantie eigenlijk weer naar toe.. Sweet memories
.
Schin op Geul
Geloof ik direct dat het koud wasquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Is mooi ja!
Eerder stonden we steeds met onze voetjes in de Geul, maar dat leek ons nu een beetje... koud!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |