Kut, gemist. Maar koffie was even iets belangrijker...quote:
Als ik de SMS zie zijn er heel wat mensen wel zeker blij mee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tief nou es op met die kaarten voor Extrema![]()
. Alsof hééél Nederland daarop zit te wachten
.
Ik ken behoorlijk wat mensen die daar wel heen willen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tief nou es op met die kaarten voor Extrema![]()
. Alsof hééél Nederland daarop zit te wachten
.
Hm... nou, ik heb in mijn omgeving nog maar weinig mensen erover gehoordquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ken behoorlijk wat mensen die daar wel heen willen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
OMG.
Michiel, mijn oren! Wat doe je?
Ha, ouwe padvinder!quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Lekker vrij morgen Roel? Goed geregeld!
zit wel verschil in , gaat er meer om dat mensen niet weten hoe ze moeten reageren als ze onder het ijs komen .quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Lekker vrij morgen Roel? Goed geregeld!
Dat bericht over die nieuwjaarsduik die nu levensgevaarlijk is; gisteren naar Thermae 2000 geweest in Valkenburg (kuuroordachtig iets) en na de sauna buiten lopen was idd heel koud...! En t dompelbad ook, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!! Takes your breath away zeg maar
Maar verder was het wel echt heel erg lekker relaxed
Doet je cv het inmiddels al of is 'ie nog steeds stuk? mooi kud moment ja om er mee op te houden. Wist niet wat ik overkwam toen ik beneden kwam.. freaking 10 graden in huis, brrrrquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:59 schreef cosmick het volgende:
Ha, ouwe padvinder!
[q]![]()
![]()
.
[q]
Ja, nou, op een stevige verkoudheid na wel aardig. En ook wel jammer dat mijn cv het gisteravond begaf.
Cold as ice!!
En met toi? Vrij of werkende?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Heyy, goeiemorgen MAW, ook al zo'n tijd niet meer gezien!
Owquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zit wel verschil in , gaat er meer om dat mensen niet weten hoe ze moeten reageren als ze onder het ijs komen .
Hmja, ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad.
En ik moet nog best wel veel doen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Mag vijf dagen mee overnemen, dus ik 'moest' nog een dagje opmaken. Nou, morgen lijkt me een prima dag
.
Nope.. vanavond komt er iemand langs. Daarna ga ik echter weer naarquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doet je cv het inmiddels al of is 'ie nog steeds stuk? mooi kud moment ja om er mee op te houden. Wist niet wat ik overkwam toen ik beneden kwam.. freaking 10 graden in huis, brrrr.
Altijd prettig om te horenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Nirvaaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Bekend probleem.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, ik ook. En vanaf maandag drukdruk door jaarafsluiting
.
Hopen dat 'ie 'm kan fixen. Dat laatste is trouwens ook geen slecht vooruitzichtquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:12 schreef cosmick het volgende:
Nope.. vanavond komt er iemand langs. Daarna ga ik echter weer naardus dan heb ik het weer lekker warm
.
Hier geeft de buitenthermometer -6,3 aan, maar dat ding hangt tegen t huis, dus t is ongetwijfeld nog wat kouder...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:16 schreef -Hans- het volgende:
- 7.3. 't wordt steeds kouder. Hoe kan dat nou weer?!
Doordat de Sultans of Swing te weinig gedraait worden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:16 schreef -Hans- het volgende:
- 7.3. 't wordt steeds kouder. Hoe kan dat nou weer?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |