Die ja. Dan weet je dus ook hoe ik bij Life is a cosmic symphony kom.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:41 schreef Steephsel het volgende:
Deze bedoel je? Die ken ik wel joh.
Weet ik veel waar 'ie over gaat; slechte reclame.
Pink Floyd? Ik las net alleen maar Pink. Schandalig van mezelf. Het wordt tijd dat ik ga slapen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:43 schreef Briggy het volgende:
Ik wacht nog op:
507 12/30/2008 - 2:00 AC/DC - HIGHWAY TO HELL 8![]()
503 12/30/2008 - 2:00 PINK FLOYD - HEY YOU 6![]()
![]()
Ik hoor niks, m'n oren zijn kapot van die herrie!quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die ja. Dan weet je dus ook hoe ik bij Life is a cosmic symphony kom.
Ik denk niet dat ik AC/DC, maar ik hoor wel!
Schud jij Hans ff wakkerquote:
De andere naam naast Jamieraaikwaai die opvallend vaak in de lijst is te vinden.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De andere naam naast Jamieraaikwaai die opvallend vaak in de lijst is te vinden.
* Sirolf gaat slapen.
Pink Floyd gaat niet meer passen, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:54 schreef Marc63 het volgende:
Afgekapt voor Jan Smit...
Ik ga mezelf in slaap huilen![]()
Over dat afscheid nemen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:56 schreef broer het volgende:
En ik val er weer in met Jan Smit.
Kan ook nooit een fijne plaat voor Guis zijn om afscheid mee te nemen... Toch?
Vreselijk mooi nummerquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:58 schreef broer het volgende:
Hoewel Hey You dan wel weer erg mooi is om mee te stoppen...
Tot morgenquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:58 schreef Guis het volgende:
[..]
Over dat afscheid nemen...
Dat ga ik nu doen. Thanks peoples! En tot morgennacht!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:58 schreef Guis het volgende:
Over dat afscheid nemen...
Dat ga ik nu doen. Thanks peoples! En tot morgennacht!
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:02 schreef broer het volgende:
Twee keer Within Temptation in één uur. En dan ook nog diep in de nacht. Ik vermoed dat er een lid van de muziekpolitie een beetje strategisch met de cijfertjes heeft zitten kloten. "Op deze manier hebben de minste mensen er last van."
Kut, gemist. Maar koffie was even iets belangrijker...quote:
Als ik de SMS zie zijn er heel wat mensen wel zeker blij mee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tief nou es op met die kaarten voor Extrema![]()
. Alsof hééél Nederland daarop zit te wachten
.
Ik ken behoorlijk wat mensen die daar wel heen willen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tief nou es op met die kaarten voor Extrema![]()
. Alsof hééél Nederland daarop zit te wachten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |