Daar hebben ze vast heel lang over nagedacht.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:33 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil trouwens niet weten waarom mensen dit hebben aangevraagd.
quote:
Die. Dus.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:33 schreef Marc63 het volgende:
Paul Simon... de helft van het duo Simon & Garfield (aldus een vriend van me)
Ik ben nog wakkerquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:35 schreef Briggy het volgende:
Roel blij dat ie slaapt, hoeft ie Nickelback niet te horen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker.
Waaaaarom besteedt men geld aan iemand die heel lastig kan schijten?![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker.
Waaaaarom besteedt iemand geld aan iemand die heel lastig kan schijten?![]()
Dankjequote:
Gewonnen, hoop ik? Doe es verbranden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:41 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal maar niet vertellen dan dat ik een cd heb van Nickelback![]()
![]()
Op mijn last.fm staan ze op de 7e plek bij meest gedraaide artiestquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewonnen, hoop ik? Doe es verbranden.
Trusten Boris.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:42 schreef borisz het volgende:
Ook maar eens tijd om te
Vandaag een drukke dag.
Trustenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:42 schreef borisz het volgende:
Ook maar eens tijd om te
Vandaag een drukke dag.
Pas maar op. Er is altijd plaats voor nieuwe mensen op mn negeerlijst.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef Briggy het volgende:
[..]
Op mijn last.fm staan ze op de 7e plek bij meest gedraaide artiest![]()
Truste, viskop!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:42 schreef borisz het volgende:
Ook maar eens tijd om te
Vandaag een drukke dag.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Pas maar op. Er is altijd plaats voor nieuwe mensen op mn negeerlijst.
hm.... Minpuntjequote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef Briggy het volgende:
[..]
Op mijn last.fm staan ze op de 7e plek bij meest gedraaide artiest![]()
quote:
't Is nog niet verloren... Tenzij je nog wat soortgenoten van Snikkelbek als verrassing hebt.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:49 schreef Briggy het volgende:
[..]
het komt nooit meer goed nu zeker
Vast welquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Id nog niet verloren... Tenzij je nog wat soortgenoten van Snikkelbek als verrassing hebt.....
Last.fm zegt...quote:
Trusten, slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel gaat nu echt pitten.
Teveel gelul en nutteloze telefoongesprekken.
Your musical compatibility with Carm63 is Very Lowquote:
Your musical compatibility with DiedjeeJ is Very Lowquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nu kan 't weer.![]()
Met mij ook Very Low zeker?
Tijd om 'n kijkje te nemen bij je Neighbours dus.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:02 schreef Briggy het volgende:
[..]
Your musical compatibility with DiedjeeJ is Very Low
Op ieder potje past een dekseltje zeggen ze... nou niet op dit potje
Het geeft hoop, maar er staat teveel crap in de lijst om al teveel hoop te kunnen hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Viel me ook al op, op zich een goed teken qua muzieksmaak van NL.
Eén van m'n Neighbours is ene michielv...quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Tijd om 'n kijkje te nemen bij je Neighbours dus.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eén van m'n Neighbours is ene michielv...
Laatste keer dat ik keek was mn compatibility super met Michiel, Domien en Diedjeej.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eén van m'n Neighbours is ene michielv...
Nope. Behalve dan dat de reeds uitgezonden serie op zondagavond wordt uitgezonden op Four.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Oh, heb jij toevallig nog iets gehoord/gelezen over More Fry in America? Dat zou op BBC FOUR uitgezonden gaan worden, maar ik heb nog niet kunnen vinden wanneer precies..
quote:21:00–22:00
Shooting Stars: The Inside Story
Tim Healy narrates a look back at the most unforgettable moments of the hit comedy show.
#
22:00–22:30
All New Shooting Stars
Vic Reeves, Bob Mortimer and Matt Lucas return for a special anniversary show.
Vanavond als in vannacht of als in vanavond-vanavond op dinsdagavond dus vanavond?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:16 schreef Sersjee het volgende:
Overigens, belangrijker BBC-nieuws: vanavond op 2
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanavond als in vannacht of als in vanavond-vanavond op dinsdagavond dus vanavond?
Oh man ik begin echt moe te worden.![]()
Tussen ons schommelt 'ie de hele tijd. Ligt er echt maar net aan wat jij de laatste tijd geluisterd hebt, of wat ik de laatste tijd geluisterd heb. Zal ook nog wel aan 't lage aantal Plays liggen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek was mn compatibility super met Michiel, Domien en Diedjeej.
Da's jammer. Ik hoop dat ze direct daarna 't vervolg uit gaan zenden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nope. Behalve dan dat de reeds uitgezonden serie op zondagavond wordt uitgezonden op Four.
Da's beter nieuws!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:16 schreef Sersjee het volgende:
Overigens, belangrijker BBC-nieuws: vanavond op 2
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Marc63 legt de pen weer weg.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:23 schreef Briggy het volgende:525 12/30/2008 - 1:00 U2 - BULLET THE BLUE SKY
quote:
Trustenquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
En na de laatste paar prachtige klanken van die plaat ga ik m'n bedje opzoeken.
Weltrusten mensen.![]()
Te gekke nacht! Slaap lekker!quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
En na de laatste paar prachtige klanken van die plaat ga ik m'n bedje opzoeken.
Weltrusten mensen.![]()
Zo das een kortje nachtje danquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:45 schreef Sersjee het volgende:
En onder de rustgevende klanken van Metallica ga ik u verlaten, de wekker gaat nl. om 06.15 weer...![]()
Mooi op tijd voor Elton John's Your song, dat dan weer wel![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:45 schreef Sersjee het volgende:
En onder de rustgevende klanken van Metallica ga ik u verlaten, de wekker gaat nl. om 06.15 weer...![]()
Mooi op tijd voor Elton John's Your song, dat dan weer wel![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:09 schreef Briggy het volgende:
Die hele lijst is af en toe niet te volgen![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als het op volgorde van opbrengst was, dan was de onlogica wel weer logisch.
Snappie?
Ben daar ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:15 schreef Briggy het volgende:
[..]
zal dan ook leuk zijn dat ze een bedrag noemen bij elke plaat
Zijn we toch leuker dan een computerspel?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:22 schreef Steephsel het volgende:
Woei
Kwas al snel klaar met gamen maar nog ff naar Discovery (of een variant van) gekeken, daar hadden ze t over UFO Sightings, geloof de hele dag al zelfs. Daar hou ik altijd wel van.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zijn we toch leuker dan een computerspel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |