Dat plaatje van merel vond ik beterquote:Op maandag 29 december 2008 23:38 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA Windowlicker
[ afbeelding ]
Ik ben aan 't debuggen.quote:
Ik ookquote:Op maandag 29 december 2008 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat plaatje van merel vond ik beter.
Windowlicker.
Merel likken lijkt me ook niet ergquote:
Neuh had het vak informatiesystemen en daarin heb ik al genoeg database gelul aan moeten horen. Beetje trauma opgelopen door de docentquote:Op maandag 29 december 2008 23:41 schreef Steephsel het volgende:
[..]
SQL
Hoezo is dat je werk en ben je vrij?
http://www.101.tv/page/pr(...)2ee0ecd93c4df06fa9d/quote:Op maandag 29 december 2008 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Merel likken lijkt me ook niet erg.
Ik moet gaan slapen.
Maar wel handig om te kunnen, is wel handig voor database werkzaamhedenquote:Op maandag 29 december 2008 23:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh had het vak informatiesystemen en daarin heb ik al genoeg database gelul aan moeten horen. Beetje trauma opgelopen door de docent.
Ik ben van de economische afdeling en snap dat het belangrijk isquote:Op maandag 29 december 2008 23:43 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Maar wel handig om te kunnen, is wel handig voor database werkzaamheden
Economisch is ook belangrijkquote:Op maandag 29 december 2008 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben van de economische afdeling en snap dat het belangrijk is. Maar de technische kant is geen pakkie an voor mij
.
Dat piepstemmetje op dat feestquote:Op maandag 29 december 2008 23:43 schreef Steephsel het volgende:
[..]
http://www.101.tv/page/pr(...)2ee0ecd93c4df06fa9d/
Ik vind het he-le-maal niks.quote:Op maandag 29 december 2008 23:48 schreef Sirolf het volgende:
NENEH CHERRY - MANCHILD, ook een best mooi nummer.
Zekerquote:
Trustenquote:
Waar ?quote:
Op die postcode heb ik 7 jaar gewoondquote:Op maandag 29 december 2008 23:56 schreef Steephsel het volgende:
"PostcodeKanjer van 27,9 miljoen valt in Den Haag"
Toch maareens m'n rekening checken
Om 22:10 was Numb3rs afgelopen, dus sinds toen alquote:Op maandag 29 december 2008 23:57 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ja hierHad niet gezien dat/wanneer je hoi had gezegd
Ben niet zo wakker
Ze hebben em al met opzet in hoofdletters gezetquote:Op maandag 29 december 2008 23:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
538 NENA - 99 LUFTBALLONS
Oh. Shit m'n geheugen laat me echt in de steek.quote:Op maandag 29 december 2008 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om 22:10 was Numb3rs afgelopen, dus sinds toen al. En volgens mij had je al hoi teruggezegd
.
lolquote:Op maandag 29 december 2008 23:59 schreef Sirolf het volgende:
Stats per programma zou nu echt moeten werken, had een foutje gemaakt in de kleiner-dan/groter-dan tekens in de SQL en SQL begreep 'groter dan 23 en groter dan 0' niet (logisch natuurlijk).
Trustenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:00 schreef DaMook het volgende:
En ik moet echt naar bed , want over 5 uur en 30 minuten gaat mijn wekker al.
Ergens tijdens een nacht was ie als verslaggever in de kroegen rond het Glazen Huis te vinden. En Bert moet je idd geen lijstje geven, dat werkt niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:00 schreef broer het volgende:
Heeft iemand Bert van Lent eigenlijk nog gehoord tijdens Top Serious Request? Ik had hem eigenlijk wel zendtijd gegund. (Hoewel hij misschien ook meer tot zijn recht komt als hij met luisteraars kan praten en niet als hij alleen maar plaatjes mag instarten...)
Een ; is juist een simpele fout, want de foutmelding geeft bijna altijd al aan waar de fout zit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:00 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Oh. Shit m'n geheugen laat me echt in de steek.
[..]
lolSlordigheidje
Het ergste is als je ergens een ; ofzo teveel/teweinig hebt staan en je er uren overheen kijkt.
Hiquote:
Ohquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een ; is juist een simpele fout, want de foutmelding geeft bijna altijd al aan waar de fout zit.
I knowquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:04 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ga slapenJe wekker gaat over 5 uur 20 minuten
nog een dansje dan, maar dan naar bedquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
I know. Maar Madonna, dit nummer
.
Heejquote:
En die plaat daarvoor...quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:15 schreef Sersjee het volgende:
Ik blijf zeker tot halverwege het volgende uur hangen, wantJourney
Dat is ook mijn na-die-plaat-ga-ik-naar-bed-moment.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:15 schreef Sersjee het volgende:
Ik blijf zeker tot halverwege het volgende uur hangen, wantJourney
Fijn dat je het ff meldtquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:20 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ]EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!!!
Ik was gewoon lui.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:24 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik wilde er echt 99 doenMaar FOK! trok de preview al niet echt, laat staan een post
kvind t een beetje vluchtelingenmuziekquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:33 schreef Marc63 het volgende:
Paul Simon... de helft van het duo Simon & Garfield (aldus een vriend van me)
Ach, ik heb een tijdje gedacht dat Chevy Chase Paul Simon was.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:33 schreef Marc63 het volgende:
Paul Simon... de helft van het duo Simon & Garfield (aldus een vriend van me)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |