Inderdaadquote:Op maandag 29 december 2008 17:00 schreef Crazy-p het volgende:
nu was het meer failpo
Geen 10 voor jouquote:
Ik klaag ook nietquote:Op maandag 29 december 2008 17:48 schreef Crazy-p het volgende:
dat waren toch wel allemaal kwaliteit post's hoor
Inderdaadquote:Op maandag 29 december 2008 17:51 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja neej ok.. dat we dat ff duidelijk hebben zeg maar![]()
Hoiquote:Op maandag 29 december 2008 17:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaloooo!!!!
hoe heet ze?quote:Op maandag 29 december 2008 18:14 schreef Sgele het volgende:
alleen jammer dat ik bijna geen tijd meer heb overdag
Moet je je contract aanpassen he, er moet in staan dat fokken magquote:Op maandag 29 december 2008 18:14 schreef Sgele het volgende:
alleen jammer dat ik bijna geen tijd meer heb overdag
Inflatable Anniequote:
Maak d'r wat moois van Sgele!quote:
dat is de bestequote:
geen idee.. niet moe.. geen zin om te slapen.. in bed wakker liggen gister.. en vannacht dus nog niet geprobeerd..quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:20 schreef Mjahtogh het volgende:
Waarom zolang wakker??
woeptiedoe !quote:
mijn collega is vermistquote:
Ik wil niet meteen heel lullig uit de hoek komen hoor..maar zoveel slaap tekortquote:Op dinsdag 30 december 2008 05:17 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen
is niet aan het werk.. is wel nog steeds wakker sinds zondag..
Hfquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:45 schreef renedis het volgende:
mensen ik ga filmpje kijken hier!
tot zometeen
Mogguh Sm0keZ!quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemorgen, werklustige vriendjes en vriendinnetjesHebben we er allemaal nog een beetje zin in?
![]()
Nee, krijg diarree en schijt je broekspijpen vol!quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemorgen, werklustige vriendjes en vriendinnetjesHebben we er allemaal nog een beetje zin in?
![]()
Zou wel relaxed zijn eigenlijk, heb ik weer een goeie reden om naar huis te gaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee, krijg diarree en schijt je broekspijpen vol!
Mogguh Sm0kez!
Hoop ik niet dat je op de fiets bent... bevriest meteenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zou wel relaxed zijn eigenlijk, heb ik weer een goeie reden om naar huis te gaan
Nope, ben vandaag netjes met de auto, moest nog wat spullen meenemen naar m'n werk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoop ik niet dat je op de fiets bent... bevriest meteen
Stond vanmorgen op de trein te wachten -7 idd... godsamme da's toch niet normaalquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nope, ben vandaag netjes met de auto, moest nog wat spullen meenemen naar m'n werk.
Maar goed ook, zo warm is het nou ook weer niet buiten! Thermometer van m'n auto stond vanmorgen op -7!!!
Mogguhquote:
Kan me de dag nog herinneren dat Sm0keZ op z'n pizzabrommer een temperatuur van -8 trotseerde zonder sjaal of handschoenen. Sindsdien kan ik een hoop hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stond vanmorgen op de trein te wachten -7 idd... godsamme da's toch niet normaal
rij je met deze temperaturen nog een beetje op de motor?quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:39 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Even een berichtje van Draculettetje
Misschien dat jullie dr al een beetje gemist hebben...
Ze is helaas niet nóg een keer op vakantie, maar heeft erg last van dr been....
Nacht van tweede kerstdag waarschijnlijk iets van een spiertje verrekt ofzo, maar zo veel pijn dat ze het absoluut niet kan belasten er van moet overgeven en gewoon goed ziek is...
Veel krampen nuj natuurlijk en een zooitje dokters die op vakantie is. Dr been wás knalrood maar lijkt nu wel een toverbal met vooral donkere kleurtjes...
Vanmiddag gaat ze naar een vervangende huisarts, hopelijk weten we daarna iets meer.....
Neuh, ik ga niet eens proberen om dat ding te starten met die kou... Volgens mij zijn die carburateurs stuk voor stuk bevroren, en gelaccu's schijnen ook niet zo best te werken met deze kouquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:17 schreef tripack het volgende:
[..]
rij je met deze temperaturen nog een beetje op de motor?
Mogguh...
Nacht van tweede kerstdag waarschijnlijk iets van een spiertje verrekt ofzo, maar zo veel pijn dat ze het absoluut niet kan belasten er van moet overgeven en gewoon goed ziek is...
Veel krampen nuj natuurlijk en een zooitje dokters die op vakantie is. Dr been wás knalrood maar lijkt nu wel een toverbal met vooral donkere kleurtjes...
Vanmiddag gaat ze naar een vervangende huisarts, hopelijk weten we daarna iets meer.....
nou ik leek wel dronken ik kon zo weinig zien doordat de binnenkant van mijn raam bevroren wasquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuh, ik ga niet eens proberen om dat ding te starten met die kou... Volgens mij zijn die carburateurs stuk voor stuk bevroren, en gelaccu's schijnen ook niet zo best te werken met deze kou
Buiten dat, mij te glad buiten! Ik ging vanmorgen al bijna met auto en al de vangrail in omdat ik niet zag dat de straat begon te glimmen enzo
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:48 schreef tripack het volgende:
[..]
nou ik leek wel dronken ik kon zo weinig zien doordat de binnenkant van mijn raam bevroren was
nee maar 1 glas wijn bij het etenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]!
En jij maar denken; zoveel had ik toch helemaal niet gezopen gister?
Sterkte Draakje!quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:39 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
morgen queen_Equote:
Mogguh...
morgen majesteitquote:
Morgen nog werken, vrijdag zelfs nog ffiesquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef Queen_E het volgende:
laatste dagje voor iedereen of moeten jullie morgen ook nog werken?
Hoiquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef Queen_E het volgende:
morgen vrijquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef Queen_E het volgende:
chillquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef Queen_E het volgende:
ik vandaag lekker tot 1 uur...en dan vrijdag ook weer
morgen vrij en vrijdag laatste of ena laatste dagquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef Queen_E het volgende:
neequote:Op dinsdag 30 december 2008 10:17 schreef Queen_E het volgende:
gadverdamme ben me toch verkoudenMeer mensen last van?
bij mij is het beginnendquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:17 schreef Queen_E het volgende:
Neehoor, heb er niet zo'n last van dat je verkouden bentquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:17 schreef Queen_E het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, heb er niet zo'n last van dat je verkouden bent
Wat moet ik dan zeggen, ik kan toch moeilijk gaan reageren met "wat een goeie grap he!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen, ik kan toch moeilijk gaan reageren met "wat een goeie grap he!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
" ofzo
wat heb je nou uiteindelijk voor je vriend gekocht dan met kerst ?quote:
wat een goeie grap he!!!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, heb er niet zo'n last van dat je verkouden bent
godsamme... nu moest ik nog echt lachen ookquote:
niksquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat heb je nou uiteindelijk voor je vriend gekocht dan met kerst ?
Jeweetschquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:37 schreef tripack het volgende:
[..]
godsamme... nu moest ik nog echt lachen ook
droogheid heerscht
beetje jammer nuquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
![]()
Ik denk ook wel dat ik heel blij met m'n vriendin zou zijn als ze niks voor me zou hebben met kerst
wat heeft die dan gehad ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef Queen_E het volgende:
hij heeft wel wat gehad hoor.. maar geen kadotje![]()
Komt nog wel... we hadden allebei ook geen zin om met die drukte de stad in te gaan
hallowquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef Runx het volgende:
goedemorgen mensenalles goed met iedereen ?
ben fakking druk ,boh
als dat niet zo was, had ik toch al veel eerder gepostquote:
runx zei "was"quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:42 schreef Runx het volgende:
[..]
als dat niet zo was, had ik toch al veel eerder gepost
volgens mij heb je te veel golden power op hé irri ventjequote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:46 schreef Runx het volgende:
mensen fijne ochtend nog ik kom misschien in de middag even voorbij vliegen
waar heb jij leren vliegen dan ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:46 schreef Runx het volgende:
mensen fijne ochtend nog ik kom misschien in de middag even voorbij vliegen
wat zeg jij danquote:
Runx zei goedemorgenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef Runx het volgende:
ben fakking druk ,boh
weer een topic killer Sm0kezquote:
morgen Runxquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef Runx het volgende:
ben fakking druk ,boh
Stop eens met dat gezeur en maak liever m'n schoenveter vast. Hij zit namelijk weer losquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weer een topic killer Sm0kez
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stop eens met dat gezeur en maak liever m'n schoenveter vast. Hij zit namelijk weer losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laat je eigen stagiair dat doen
* -Madskillz28TH strikt Sm0keZ zijn rechter veter*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
bij peter panquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waar heb jij leren vliegen dan ?
Thnx, wat voor mij links is, is bij jou rechts als je tegenover me zitquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
laat je eigen stagiair dat doen
* -Madskillz28TH strikt Sm0keZ zijn rechter veter
vetquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:58 schreef renedis het volgende:
ben der weer
heb even een pauze ingelast in me film
ik ben die internet spelletjes een beetje zatquote:
welke lange film ben jij aant kijken dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:58 schreef renedis het volgende:
ben der weer
heb even een pauze ingelast in me film
goedemorgen debbiequote:
fixedquote:
Hoi Debsquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:20 schreef debbie_19 het volgende:
Al het water van de beestjes was bevrorenmoest ik met emmers gaan sjouwen
want alle waterleidingen buiten hebben we afgesloten en de slangen zijn bevroren
ja hoi, alles goed ?quote:
Heeeej p000000piequote:
- Batman, The Dark Knightquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
welke lange film ben jij aant kijken dan?
Nog niet...gaan we samen halen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heeeej p000000pie![]()
al warme choco gehaald?
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nog niet...gaan we samen halen?
batman is goedquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:26 schreef renedis het volgende:
[..]
- Batman, The Dark Knight
- Blindness
morgen !quote:
moos weet ik niet en runx is w..w..we... omfgquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
wtf is het eigenlijk stilwaar is moos
en runx
Iewwww....I puked a littlequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moos weet ik niet en runx is w..w..we... omfghier gaat ie dan.. Werken
smerigquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moos is er wel, he's just keeping a low profile
Dunnoquote:
Neu ben helemaal alleen vandaagquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ga je nog wat nuttigs doen vandaag Debs?
Je moet dus 2 bakkies water vullen ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu ben helemaal alleen vandaagiedereen is aan het werk incl. me vriend etc.
En ik heb 2 honden en ik moet vanmiddag (straks) alweer een x het water van de beesten doen dus dat is wel nuttig
Dude de beesten buitenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je moet dus 2 bakkies water vullen ofzo
Tip... Antivries...oh wacht evenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude de beesten buitende paarden..hebben hele grote waterbakken kan ik je vertellen
en ik moet ook de duiven van me ouders water geven
Edit: WANT HET BEVRIEST STEEDS
Sorry 'bout thatquote:
That's okeejquote:
God wat een gezelligheidquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
That's okeej![]()
Dusss..ik ben er ff vandoor
Tot later
Sméééééééééérig!quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:26 schreef renedis het volgende:
[..]
- Batsman, The Duistere Nicht
- Bondage
handig om je leeftijd in je username te zetten en dan 6 jaar later nog te postenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
That's okeej![]()
Dusss..ik ben er ff vandoor
Tot later
Godsamme, hoe bedoel je 'ik heb m'n best gedaan voor m'n userID'quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:26 schreef TwentyFourZeros het volgende:
[..]
handig om je leeftijd in je username te zetten en dan 6 jaar later nog te posten
Hoiquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:26 schreef TwentyFourZeros het volgende:
[..]
handig om je leeftijd in je username te zetten en dan 6 jaar later nog te posten
dat is inderdaad erg vieeeeeessquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme, hoe bedoel je 'ik heb m'n best gedaan voor m'n userID'
For your own sake...don't go therequote:Op dinsdag 30 december 2008 12:26 schreef TwentyFourZeros het volgende:
[..]
Geen reetquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
[..]
Hoiwelkom
ben je nieuw? stel je even voor en vertel ons wat voor werk je doet
werkgevers lezen niet mee?quote:alles wat er gebeurt in Geen reet te doen topic blijft ook in Geen reet te doen topic, cappish ?
why not?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
For your own sake...don't go there
Goedemiddag P00pquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
just don't, comprende ?quote:
Voor zover wij weten niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:32 schreef TwentyFourZeros het volgende:
[..]
Geen reet
[..]
werkgevers lezen niet mee?
toevallig ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Nog 2 weken en 1 dag, dan ben ik kats klaar met mijn opleiding![]()
achquote:
bij gayshop Twentequote:Op dinsdag 30 december 2008 12:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ach![]()
gt5 hadden ze niet meer bij die kutwinkel
laterquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:48 schreef Queen_E het volgende:
Mensen ik ga opruimen en naar huis!
Hele goede jaarwisseling iedereen!!
van hetzelfdequote:Op dinsdag 30 december 2008 12:48 schreef Queen_E het volgende:
Mensen ik ga opruimen en naar huis!
Hele goede jaarwisseling iedereen!!
naja ik ga weer aan de slag mensenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:47 schreef Runx het volgende:
[..]
bij gayshop Twente
wil je bij mij eten ik ga vandaag pizza eten
Debs will go ballistic on you...and trust me...you don't want thatquote:
[FOK! SR ACTIE!] One time offer! Verander je username IIquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Debs will go ballistic on you...and trust me...you don't what that
kerel zich druk maken om haar usernamequote:Op dinsdag 30 december 2008 13:17 schreef TwentyFourZeros het volgende:
[..]
[FOK! SR ACTIE!] One time offer! Verander je username II
Ze had haar naam kunnen aanpassen
Ja maar jij bent niet blondquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:03 schreef Runx het volgende:
[..]
naja ik ga weer aan de slag mensen
ik hoor hyet wel mads
blijkbaar zie je reactie van queen E wel staan en die van mij niet![]()
tja het viel me gewoon opquote:
Goedemiddag renequote:Op dinsdag 30 december 2008 13:48 schreef renedis het volgende:
[..]
laat hem.. laat hem.. hij denkt dat ie lekker is
hoi!quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:51 schreef Runx het volgende:
[..]
Goedemiddag reneik ben best druk vandaag had graag veel willen posten
waren de films nog een beetje leuk ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:54 schreef renedis het volgende:
[..]
hoi!
weet iemand nog een leuk youtube/muziek filmpje?
Als in mooie clip of lekker nummer?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:54 schreef renedis het volgende:
[..]
hoi!
weet iemand nog een leuk youtube/muziek filmpje?
Wtf is ditquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:26 schreef TwentyFourZeros het volgende:
[..]
You really know me to wellquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Debs will go ballistic on you...and trust me...you don't what that
Jij kunt ook gewoon dood gaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:17 schreef TwentyFourZeros het volgende:
[..]
[FOK! SR ACTIE!] One time offer! Verander je username II
Ze had haar naam kunnen aanpassen
en de rest van Grtdojw er niet isquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
en omdat ik niet op het werk ben vandaag
Zweedse Rodeoquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Hey Runx, ik ben met een blonde zweedse aan't chatten
gheil manquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Hey Runx, ik ben met een blonde zweedse aan't chatten
MSN idd, ik vind d'r redelijk. En dat je ook MSN hebt geloof ik bestquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:20 schreef Runx het volgende:
[..]
gheil manis ze lekker
, via msn ? kuch ik heb ook msn kuch
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
MSN idd, ik vind d'r redelijk. En dat je ook MSN hebt geloof ik best
Sterf pijnlijk maar langzaamquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:23 schreef Runx het volgende:
[..]![]()
![]()
nog pic? naja niks kan debbie overtreffen + schapenaussie![]()
ja maar volgens mij is ie al overledenquote:
Nee johquote:
Ben er al heeeuuull vaak doorheen gegaan vandaag...ik vond het wel lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:28 schreef Crazy-p het volgende:
ja
en ik moet er zo weer door heen.. ga met Logi foto's maken in Bad Bentheim
lmao!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:30 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Zo...nu hoef je de kou niet meer in voor een foto
Ik ook niet.. kom om in het werk hierquote:
Neeeee dat moet je zelf doenquote:
Viel Spass!quote:
was het een negerquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neeeee dat moet je zelf doenheb gister nog ff met de grote Man gesproken en
die heeft met mijn leven teveel in petto dus ik kan nog ff niet
zal ik wat over nemenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ook niet.. kom om in het werk hier
Ben jij handig met CMS?quote:
ok dan is p00p uitgeslotenquote:
ja ontzettend sgeel en hij had een sgeel hoofdquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ok dan is p00p uitgesloten
was die sgeel ?
had die toevallig veel Ho's bij zich en kwam die uit de omgeving Brabantquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja ontzettend sgeel en hij had een geel hoofd
Jaaaah of nou ja hij zei dat het godinnen waren met het konden net zo goed ho's zijn jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:43 schreef Runx het volgende:
[..]
had die toevallig veel Ho's bij zich en kwam die uit de omgeving Brabant
was zijn hoofd geel ? en leek het op een smile ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaaah of nou ja hij zei dat het godinnen waren met het konden net zo goed ho's zijn ja
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
was zijn hoofd geel ? en leek het op een smile ?
welk CMSquote:
Gast...spiegelquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ok dan is p00p uitgesloten
was die sgeel ?
Bye!quote:
hey mister heb je pic van Zweedse chicky op msn ?quote:
whahahaha me koffiequote:Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
Als Debbie met mij had gesproken, had ze nu niet meer kunnen lopen
p00p!
Ik roep maar wat hoorquote:
maar wel grappigquote:
Ik zal me gedragenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef Runx het volgende:
[..]
maar wel grappig
nu heb ik chocomelk dus pas op met grappig zijn ik wil geen choco verspillen
whehe dat wil ik wel zien gebeurenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef Runx het volgende:
[..]
maar wel grappig
nu heb ik chocomelk dus pas op met grappig zijn ik wil geen choco verspillen
ok het is op nu mag je wel grappig weer doenquote:
Whehehquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
Als Debbie met mij had gesproken, had ze nu niet meer kunnen lopen
p00p!
in je broek zeiken van het lachenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:12 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe dat wil ik wel zien gebeurenwe moeten een punten systeem opzetten voor wie het grappigst is
water: 1 punt
koffie: 5 punten
chocomel: 10 punten
verslikken: 20 punten
Dude als je op zoek bent naar pics van zweedse chicks: www.snyggast.se ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef Runx het volgende:
[..]
hey mister heb je pic van Zweedse chicky op msn ?
dat zijn dan 100 punten en 50 punten voor als het thuis gebeurt ipv op je werkquote:
Uzelf een hartaanval lachen zijn er 50quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:12 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe dat wil ik wel zien gebeurenwe moeten een punten systeem opzetten voor wie het grappigst is
water: 1 punt
koffie: 5 punten
chocomel: 10 punten
verslikken: 20 punten
ik ben op het werk, en nee ik wil weten wat je smaak isquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dude als je op zoek bent naar pics van zweedse chicks: www.snyggast.se ofzo
Ik schrijf het even op.. jij bent zo de lul als we ooit een keer met jou door de stad lopenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben op het werk, en nee ik wil weten wat je smaak isik zie namelijk niet veel dus al ik x keer bij je ben of door de stad lopen moet je wel zeggen welke chick lekker is en wie niet , en als ik je smaak nu ken kan ik je misschien vertrouwen , snappie ?:')
en hoveel punten krijg je als je het overleeft ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Uzelf een hartaanval lachen zijn er 50
i LOVE die websitequote:Op dinsdag 30 december 2008 15:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dude als je op zoek bent naar pics van zweedse chicks: www.snyggast.se ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |