welk CMSquote:
Gast...spiegelquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ok dan is p00p uitgesloten
was die sgeel ?
Bye!quote:
hey mister heb je pic van Zweedse chicky op msn ?quote:
whahahaha me koffiequote:Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
Als Debbie met mij had gesproken, had ze nu niet meer kunnen lopen
p00p!
Ik roep maar wat hoorquote:
maar wel grappigquote:
Ik zal me gedragenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef Runx het volgende:
[..]
maar wel grappig
nu heb ik chocomelk dus pas op met grappig zijn ik wil geen choco verspillen
whehe dat wil ik wel zien gebeurenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef Runx het volgende:
[..]
maar wel grappig
nu heb ik chocomelk dus pas op met grappig zijn ik wil geen choco verspillen
ok het is op nu mag je wel grappig weer doenquote:
Whehehquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
Als Debbie met mij had gesproken, had ze nu niet meer kunnen lopen
p00p!
in je broek zeiken van het lachenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:12 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe dat wil ik wel zien gebeurenwe moeten een punten systeem opzetten voor wie het grappigst is
water: 1 punt
koffie: 5 punten
chocomel: 10 punten
verslikken: 20 punten
Dude als je op zoek bent naar pics van zweedse chicks: www.snyggast.se ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef Runx het volgende:
[..]
hey mister heb je pic van Zweedse chicky op msn ?
dat zijn dan 100 punten en 50 punten voor als het thuis gebeurt ipv op je werkquote:
Uzelf een hartaanval lachen zijn er 50quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:12 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe dat wil ik wel zien gebeurenwe moeten een punten systeem opzetten voor wie het grappigst is
water: 1 punt
koffie: 5 punten
chocomel: 10 punten
verslikken: 20 punten
ik ben op het werk, en nee ik wil weten wat je smaak isquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dude als je op zoek bent naar pics van zweedse chicks: www.snyggast.se ofzo
Ik schrijf het even op.. jij bent zo de lul als we ooit een keer met jou door de stad lopenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben op het werk, en nee ik wil weten wat je smaak isik zie namelijk niet veel dus al ik x keer bij je ben of door de stad lopen moet je wel zeggen welke chick lekker is en wie niet , en als ik je smaak nu ken kan ik je misschien vertrouwen , snappie ?:')
en hoveel punten krijg je als je het overleeft ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Uzelf een hartaanval lachen zijn er 50
i LOVE die websitequote:Op dinsdag 30 december 2008 15:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dude als je op zoek bent naar pics van zweedse chicks: www.snyggast.se ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |