ja maar volgens mij is ie al overledenquote:
Nee johquote:
Ben er al heeeuuull vaak doorheen gegaan vandaag...ik vond het wel lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:28 schreef Crazy-p het volgende:
ja
en ik moet er zo weer door heen.. ga met Logi foto's maken in Bad Bentheim
lmao!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:30 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Zo...nu hoef je de kou niet meer in voor een foto
Ik ook niet.. kom om in het werk hierquote:
Neeeee dat moet je zelf doenquote:
Viel Spass!quote:
was het een negerquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neeeee dat moet je zelf doenheb gister nog ff met de grote Man gesproken en
die heeft met mijn leven teveel in petto dus ik kan nog ff niet
zal ik wat over nemenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ook niet.. kom om in het werk hier
Ben jij handig met CMS?quote:
ok dan is p00p uitgeslotenquote:
ja ontzettend sgeel en hij had een sgeel hoofdquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ok dan is p00p uitgesloten
was die sgeel ?
had die toevallig veel Ho's bij zich en kwam die uit de omgeving Brabantquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja ontzettend sgeel en hij had een geel hoofd
Jaaaah of nou ja hij zei dat het godinnen waren met het konden net zo goed ho's zijn jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:43 schreef Runx het volgende:
[..]
had die toevallig veel Ho's bij zich en kwam die uit de omgeving Brabant
was zijn hoofd geel ? en leek het op een smile ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaaah of nou ja hij zei dat het godinnen waren met het konden net zo goed ho's zijn ja
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
was zijn hoofd geel ? en leek het op een smile ?
welk CMSquote:
Gast...spiegelquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ok dan is p00p uitgesloten
was die sgeel ?
Bye!quote:
hey mister heb je pic van Zweedse chicky op msn ?quote:
whahahaha me koffiequote:Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
Als Debbie met mij had gesproken, had ze nu niet meer kunnen lopen
p00p!
Ik roep maar wat hoorquote:
maar wel grappigquote:
Ik zal me gedragenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef Runx het volgende:
[..]
maar wel grappig
nu heb ik chocomelk dus pas op met grappig zijn ik wil geen choco verspillen
whehe dat wil ik wel zien gebeurenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef Runx het volgende:
[..]
maar wel grappig
nu heb ik chocomelk dus pas op met grappig zijn ik wil geen choco verspillen
ok het is op nu mag je wel grappig weer doenquote:
Whehehquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
Als Debbie met mij had gesproken, had ze nu niet meer kunnen lopen
p00p!
in je broek zeiken van het lachenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:12 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe dat wil ik wel zien gebeurenwe moeten een punten systeem opzetten voor wie het grappigst is
water: 1 punt
koffie: 5 punten
chocomel: 10 punten
verslikken: 20 punten
Dude als je op zoek bent naar pics van zweedse chicks: www.snyggast.se ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef Runx het volgende:
[..]
hey mister heb je pic van Zweedse chicky op msn ?
dat zijn dan 100 punten en 50 punten voor als het thuis gebeurt ipv op je werkquote:
Uzelf een hartaanval lachen zijn er 50quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:12 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe dat wil ik wel zien gebeurenwe moeten een punten systeem opzetten voor wie het grappigst is
water: 1 punt
koffie: 5 punten
chocomel: 10 punten
verslikken: 20 punten
ik ben op het werk, en nee ik wil weten wat je smaak isquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dude als je op zoek bent naar pics van zweedse chicks: www.snyggast.se ofzo
Ik schrijf het even op.. jij bent zo de lul als we ooit een keer met jou door de stad lopenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben op het werk, en nee ik wil weten wat je smaak isik zie namelijk niet veel dus al ik x keer bij je ben of door de stad lopen moet je wel zeggen welke chick lekker is en wie niet , en als ik je smaak nu ken kan ik je misschien vertrouwen , snappie ?:')
en hoveel punten krijg je als je het overleeft ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Uzelf een hartaanval lachen zijn er 50
i LOVE die websitequote:Op dinsdag 30 december 2008 15:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dude als je op zoek bent naar pics van zweedse chicks: www.snyggast.se ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |