Inflatable Anniequote:
Maak d'r wat moois van Sgele!quote:
dat is de bestequote:
geen idee.. niet moe.. geen zin om te slapen.. in bed wakker liggen gister.. en vannacht dus nog niet geprobeerd..quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:20 schreef Mjahtogh het volgende:
Waarom zolang wakker??
woeptiedoe !quote:
mijn collega is vermistquote:
Ik wil niet meteen heel lullig uit de hoek komen hoor..maar zoveel slaap tekortquote:Op dinsdag 30 december 2008 05:17 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen
is niet aan het werk.. is wel nog steeds wakker sinds zondag..
Hfquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:45 schreef renedis het volgende:
mensen ik ga filmpje kijken hier!
tot zometeen
Mogguh Sm0keZ!quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemorgen, werklustige vriendjes en vriendinnetjesHebben we er allemaal nog een beetje zin in?
![]()
Nee, krijg diarree en schijt je broekspijpen vol!quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemorgen, werklustige vriendjes en vriendinnetjesHebben we er allemaal nog een beetje zin in?
![]()
Zou wel relaxed zijn eigenlijk, heb ik weer een goeie reden om naar huis te gaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee, krijg diarree en schijt je broekspijpen vol!
Mogguh Sm0kez!
Hoop ik niet dat je op de fiets bent... bevriest meteenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zou wel relaxed zijn eigenlijk, heb ik weer een goeie reden om naar huis te gaan
Nope, ben vandaag netjes met de auto, moest nog wat spullen meenemen naar m'n werk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoop ik niet dat je op de fiets bent... bevriest meteen
Stond vanmorgen op de trein te wachten -7 idd... godsamme da's toch niet normaalquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nope, ben vandaag netjes met de auto, moest nog wat spullen meenemen naar m'n werk.
Maar goed ook, zo warm is het nou ook weer niet buiten! Thermometer van m'n auto stond vanmorgen op -7!!!
Mogguhquote:
Kan me de dag nog herinneren dat Sm0keZ op z'n pizzabrommer een temperatuur van -8 trotseerde zonder sjaal of handschoenen. Sindsdien kan ik een hoop hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stond vanmorgen op de trein te wachten -7 idd... godsamme da's toch niet normaal
rij je met deze temperaturen nog een beetje op de motor?quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:39 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Even een berichtje van Draculettetje
Misschien dat jullie dr al een beetje gemist hebben...
Ze is helaas niet nóg een keer op vakantie, maar heeft erg last van dr been....
Nacht van tweede kerstdag waarschijnlijk iets van een spiertje verrekt ofzo, maar zo veel pijn dat ze het absoluut niet kan belasten er van moet overgeven en gewoon goed ziek is...
Veel krampen nuj natuurlijk en een zooitje dokters die op vakantie is. Dr been wás knalrood maar lijkt nu wel een toverbal met vooral donkere kleurtjes...
Vanmiddag gaat ze naar een vervangende huisarts, hopelijk weten we daarna iets meer.....
Neuh, ik ga niet eens proberen om dat ding te starten met die kou... Volgens mij zijn die carburateurs stuk voor stuk bevroren, en gelaccu's schijnen ook niet zo best te werken met deze kouquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:17 schreef tripack het volgende:
[..]
rij je met deze temperaturen nog een beetje op de motor?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:39 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Nacht van tweede kerstdag waarschijnlijk iets van een spiertje verrekt ofzo, maar zo veel pijn dat ze het absoluut niet kan belasten er van moet overgeven en gewoon goed ziek is...
Veel krampen nuj natuurlijk en een zooitje dokters die op vakantie is. Dr been wás knalrood maar lijkt nu wel een toverbal met vooral donkere kleurtjes...
Vanmiddag gaat ze naar een vervangende huisarts, hopelijk weten we daarna iets meer.....
nou ik leek wel dronken ik kon zo weinig zien doordat de binnenkant van mijn raam bevroren wasquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuh, ik ga niet eens proberen om dat ding te starten met die kou... Volgens mij zijn die carburateurs stuk voor stuk bevroren, en gelaccu's schijnen ook niet zo best te werken met deze kou
Buiten dat, mij te glad buiten! Ik ging vanmorgen al bijna met auto en al de vangrail in omdat ik niet zag dat de straat begon te glimmen enzo
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:48 schreef tripack het volgende:
[..]
nou ik leek wel dronken ik kon zo weinig zien doordat de binnenkant van mijn raam bevroren was
nee maar 1 glas wijn bij het etenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]!
En jij maar denken; zoveel had ik toch helemaal niet gezopen gister?
Sterkte Draakje!quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:39 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |