Ik eigenlijk ook niet maar deze komt uit een periode toen ik nog wat meer clips keekquote:Op zondag 28 december 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet ook ff kijken denk ikkijk bijna nooit clips
De een is er gevoeliger voor dan een ander, ligt er ook echt aan waar je qua luchtstromen zit.quote:Op zondag 28 december 2008 21:27 schreef Treezz het volgende:
is dit raar;
ik zit achter m'n pc'tje gewoon beneden .. en het best warm, en toch voel je het tochtenen je andere familie leden voelen dat niet...
nou ik heb extra goed gekeken, maar zie alleen die dame in t blauw met streepies..die zie je zo goed, t had net zo goed ik kunnen zijnquote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet maar deze komt uit een periode toen ik nog wat meer clips keek.
Niet verkeerd danquote:Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou ik heb extra goed gekeken, maar zie alleen die dame in t blauw met streepies..die zie je zo goed, t had net zo goed ik kunnen zijn![]()
spook van Lennon kwam ff langsquote:Op zondag 28 december 2008 21:27 schreef Treezz het volgende:
is dit raar;
ik zit achter m'n pc'tje gewoon beneden .. en het best warm, en toch voel je het tochtenen je andere familie leden voelen dat niet...
Alleen de sneeuw ontbreekt nogquote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Summer in the City... het voelt toch meer als winter deze dagen!
ja wie weet...quote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
spook van Lennon kwam ff langs
Dat is een stuk beter jaquote:Op zondag 28 december 2008 21:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eens![]()
Ik hoopte op Bram van der Vlugt, maar helaas.
Sinterklaasquote:Op zondag 28 december 2008 21:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eens![]()
Ik hoopte op Bram van der Vlugt, maar helaas.
Hahaquote:Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef JJH het volgende:
Die dame van Timberlakes clip is inderdaad niet gecast omdat ze zulke mooie kleine teentjes heeft:
Bram van der Vlugt IS sinterklaas.quote:Op zondag 28 december 2008 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Bram van de Vlugt speelt/speelde járen Sinterklaas.
Verve!
Oh serieusquote:Op zondag 28 december 2008 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Bram van de Vlugt speelt/speelde járen Sinterklaas.
Verve!
Maar niet zo mooi als BitterSweet Symphony hequote:
Veel mooierquote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar niet zo mooi als BitterSweet Symphony he
nee nee je zou eigenlijk even uuhhm Cry Me a River moeten checken. Die dame bedoelde ik eigenlijkquote:Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou ik heb extra goed gekeken, maar zie alleen die dame in t blauw met streepies..die zie je zo goed, t had net zo goed ik kunnen zijn![]()
Mwa, deze vind ik eigenlijk veel mooierquote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar niet zo mooi als BitterSweet Symphony he
quote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
ik dacht dat dit een hyve was voor *pro-palestijnse* mensen, en nam ff een kijkje...lees eens de reacties van die mensen joh...das toch niet normaal
http://vechtvoorpalestina.hyves.nl/
quote:FOCK DIE KK JODEN
INSCHALLAH KOMT IEMAND NET ALS HITLER DIE JULLIE KK GEZICHTEN ZULLEN BRANDAN AMEN
ALLAH K BAR
ASHA HADOE ANA ILLAH ALLAH WA ASHADO LA MOHAMMED RALOOSLAH
FOCK DIE KK JODEN
WY WY MOSLIMS WINNEN TOG INSCHALLAH:-d
quote:891 12/28/2008 - 21:00 LED ZEPPELIN - BABE I'M GONNA LEAVE YOU 0
892 12/28/2008 - 21:00 HERBIE - RIGHT TYPE OF MOOD 0
893 12/28/2008 - 21:00 JOSS STONE - TELL ME WHAT WE'RE GONNA DO NOW 0
894 12/28/2008 - 21:00 CREEDENCE CLEARWATER REVIVAL - DOWN ON THE CORNER 0
quote:Op zondag 28 december 2008 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
nee nee je zou eigenlijk even uuhhm Cry Me a River moeten checken. Die dame bedoelde ik eigenlijk.
Wie zorgt er nu voor de Joss Stone foto's nu dat Roel er niet is?quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wie zorgt er nu voor de Joss Stone foto's nu dat Roel er niet is?
Ik vertrouw er op dat Roel zometeen weer terug is. Anders zal iemand anders het even moeten doenquote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wie zorgt er nu voor de Joss Stone foto's nu dat Roel er niet is?
Eens, Bram was ook geniaal vandaagquote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bram van der Vlugt IS sinterklaas.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben tv aan 't kijken, dus geen pics van Joss![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
nee nee je zou eigenlijk even uuhhm Cry Me a River moeten checken. Die dame bedoelde ik eigenlijk.
Niet waar , Sinterklaas is Sinterklaas en zit in Spanje.quote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bram van der Vlugt IS sinterklaas.
Meen je niet?! die is echt onwijs vaak door Roel gepostquote:Op zondag 28 december 2008 21:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Deze foto heb ik helemaal gemist dit jaar geloof ik
quote:Op zondag 28 december 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
herbie !!!
Ik heb Roel heel veel foto's van Joss Stone zien posten, maar deze nietquote:Op zondag 28 december 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je niet?! die is echt onwijs vaak door Roel gepost
[ afbeelding ]
Top Gear in Vietnam zekerquote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je gaat die foto vast nog wel eens vaker zien hieroquote:Op zondag 28 december 2008 21:51 schreef TheArt het volgende:
Ik heb Roel heel veel foto's van Joss Stone zien posten, maar deze niet
Ow is dit Herbie. Ik had echt geen idee wat ik me er bij voor moest stellen. Dat heb ik vaker, dan ken ik het nummer (goed) maar dan heb ik geen idee wie het zingtquote:Op zondag 28 december 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
herbie !!!
Daar vrees ik ook niet voorquote:Op zondag 28 december 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je gaat die foto vast nog wel eens vaker zien hiero
Super herkenbaar maar deze wist ik toevallig nog wel. Komt omdat het puur jeugdsentiment isquote:Op zondag 28 december 2008 21:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ow is dit Herbie. Ik had echt geen idee wat ik me er bij voor moest stellen. Dat heb ik vaker, dan ken ik het nummer (goed) maar dan heb ik geen idee wie het zingt
Dat heb ik ook vaak met zo'n eendagsplatenquote:Op zondag 28 december 2008 21:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ow is dit Herbie. Ik had echt geen idee wat ik me er bij voor moest stellen. Dat heb ik vaker, dan ken ik het nummer (goed) maar dan heb ik geen idee wie het zingt
Nou er was eens,......quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
oke, I've seen the lady...is that all
Ik kende het deuntje wel, maar had geen idee dat het van ene Herbie was.quote:Op zondag 28 december 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super herkenbaar maar deze wist ik toevallig nog wel. Komt omdat het puur jeugdsentiment is.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:LED ZEPPELIN - BABE I'M GONNA LEAVE YOU
Die moet ik nog binnenhengelen, straks voor het slapengaan word de aflevering aangezwengeld, als ie al online staat.quote:
Kan ik me best voorstellen want het was dan ook wel een echte one-day flyquote:Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kende het deuntje wel, maar had geen idee dat het van ene Herbie was.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:LED ZEPPELIN - BABE I'M GONNA LEAVE YOU
Daarom niet minder leukquote:Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah euh, gewoon standaard fotomodelletje toch?
Een vrouw die TG kijkt?quote:Op zondag 28 december 2008 21:52 schreef Briggy het volgende:
[..]
Top Gear in Vietnam zeker![]()
De aflevering is
mm liefquote:Op zondag 28 december 2008 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou er was eens,......
Is meer de peroide rondom, Groep 7/8 Eerste klassefeestjes, eerste vriendinnetje enzo
Vrijdag was er die polar special opquote:Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Die moet ik nog binnenhengelen, straks voor het slapengaan word de aflevering aangezwengeld, als ie al online staat.
Jij bent van '82 en ik van '84, dus ik had het gekend kunnen hebben.quote:Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen want het was dan ook wel een echte one-day fly.
Die ken ik al, alles vanaf 2002 staat hier op verschillende harde schijvenquote:Op zondag 28 december 2008 21:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Vrijdag was er die polar special op![]()
Die was ook geweldig
Mijn favoriete TV-programmaquote:
ja ik had hem ook gezienquote:Op zondag 28 december 2008 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Die ken ik al, alles vanaf 2002 staat hier op verschillende harde schijven
Is ook een steengoede aflevering Hammond die vreselijk afziet, en Jezze en May die het er lekker van nemen.
Coolquote:Op zondag 28 december 2008 21:58 schreef Briggy het volgende:
[..]
Mijn favoriete TV-programma![]()
en vandaag met de lekkerste muziek... Hendrix, Stones, The Doors, Clapton...
Maak me geeeeeeeeeeeeeeeeeek
Maak me ff lekker zeg, ik baal er al van dat Digitenne niet aan BBC1 & 2 doetquote:Op zondag 28 december 2008 21:58 schreef Briggy het volgende:
[..]
Mijn favoriete TV-programma![]()
en vandaag met de lekkerste muziek... Hendrix, Stones, The Doors, Clapton...
Maak me geeeeeeeeeeeeeeeeeek
quote:Op zondag 28 december 2008 22:00 schreef JJH het volgende:
880 12/28/2008 - 22:00 ANDRE HAZES - DE VLIEGER
Zoek die aanstekers en de karakoake microfoon maar vast op!
nee hoorquote:Op zondag 28 december 2008 22:00 schreef JJH het volgende:
880 12/28/2008 - 22:00 ANDRE HAZES - DE VLIEGER
Zoek die aanstekers en de karakoake microfoon maar vast op!
Ik verwacht het eerlijk gezegd nietquote:Op zondag 28 december 2008 22:01 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik ga maar eens. Vandaag geen tijd/zin gehad om te luisteren. Morge weer een dan.
Truste
Week geleden: Hâkuuuuuh. Zullen jullie dat record vandaag gaan verbreken
Kickuh aflevering dit... met weer de mooiste landschappenquote:Op zondag 28 december 2008 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Maak me ff lekker zeg, ik baal er al van dat Digitenne niet aan BBC1 & 2 doet
Jaquote:Op zondag 28 december 2008 21:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij bent van '82 en ik van '84, dus ik had het gekend kunnen hebben.
De reden om geen DIgitenne te nemen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Maak me ff lekker zeg, ik baal er al van dat Digitenne niet aan BBC1 & 2 doet
Trustenquote:Op zondag 28 december 2008 22:01 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik ga maar eens. Vandaag geen tijd/zin gehad om te luisteren. Morge weer een dan.
Truste
Daar zijn ze sowieso verschrikkelijk goed in daarzo! Is naast de auto's ook al een reden om te kijken.quote:Op zondag 28 december 2008 22:03 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kickuh aflevering dit... met weer de mooiste landschappen
Voor 6,95 per maand zeik ik niet, heb ook nog een mooie internetverbinding.quote:Op zondag 28 december 2008 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]
De reden om geen DIgitenne te nemen.
Das waar het is goedkoop, maar omdat het verkeer hier ook soms een drama is, is digitenne geen optie hier. Ook al is het goedkoop.quote:Op zondag 28 december 2008 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor 6,95 per maand zeik ik niet, heb ook nog een mooie internetverbinding.
Bij mij wel, gelukkig.quote:Op zondag 28 december 2008 22:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Das waar het is goedkoop, maar omdat het verkeer hier ook soms een drama is, is digitenne geen optie hier. Ook al is het goedkoop.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:12 schreef Noortje. het volgende:
TVP
Jij vind Alein Alein zeker ook een mooi nummerquote:Op zondag 28 december 2008 22:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Weer zo'n Duits nummer![]()
Zolang als het niet teveel word vind ik het best wel leuk
Jep, en ik hoord vsanmorgen ook al "Ich bin wie du" voorbijkomen.quote:Op zondag 28 december 2008 22:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Jij vind Alein Alein zeker ook een mooi nummer?
quote:Op zondag 28 december 2008 22:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, en ik hoord vsanmorgen ook al "Ich bin wie du" voorbijkomen.
Zo af en toe is dat best leuk, En die van Polarkreis18 is ook nog een lekker meebrulnummer.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 28 december 2008 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel heeft net de meest briljante Top Gear ooit gezien.
Dat is toch eigenlijk bij iedere aflvering Top Gearquote:Op zondag 28 december 2008 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helemaal dubbelgelegen![]()
. En zo mooi gefilmd
![]()
![]()
.
Tof nummer tochquote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Krambo het volgende:
IK denk ik zet ook nog even de radio aan krijg je dit te horen
Volgens kijken bijna alle mannen TGquote:
Dit was nóg genialer dan normaalquote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk bij iedere aflvering Top Gear![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 22:19 schreef Krambo het volgende:
[..]
Smaken verschillen blijkbaar, ik vind het echt 3xniks
Absoluut nietquote:Op zondag 28 december 2008 22:01 schreef 3FMaster het volgende:
Truste
quote:Op zondag 28 december 2008 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit was nóg genialer dan normaal.
Dat welquote:Op zondag 28 december 2008 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
KUT'MUZIEK'
KUTTEKSTEN
KUTKOTERS
KUTALLES
Die sjappies moeten echt heel snel gewoon optiefen.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi allemaal....fijne kerstdagen!
Dankje jij ook alvastquote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Da's vroeg!quote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik ben er net vanaf .. maar met dit weer zal het weer niet meer durenquote:Op zondag 28 december 2008 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
mn ene neusgat is kurkdroog *dat prikt* en mn andere lekt als een vulkaan
![]()
![]()
* muisje-eliza is zoooo verkouden
Ja, daar zit 't probleem. Als iedereen maar zegt dat dat grappig is, blijven ze dat soort crap uitbrengenquote:Op zondag 28 december 2008 22:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat wel
Maar dat nummer is gewoon grappig
Hoi Kevinquote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
2009?quote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Absoluutquote:Op zondag 28 december 2008 22:23 schreef Krambo het volgende:
Het hele Automatic for the people album is trouwens geniaal, staat geen zwak nummer op wat mij betreft.
Vanhetzelfde, alvastquote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Okee daar zit wat in jaquote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, daar zit 't probleem. Als iedereen maar zegt dat dat grappig is, blijven ze dat soort crap uitbrengen.
Ja triest hequote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef Sirolf het volgende:
Rudy zit wel duidelijk reclame te maken voor MoveYourAss.
Hij noemde een SMSje een MoveYourSMSje en vertelde dat hij normaal elke vrijdagavond op 3FM is te horen.
Och, waarom ook niet. Misschien levert het extra luisteraars op (die normaal naar de EO luisteren, want het is zondagavond).
Het voelt alsof het er bij mij zit aan te komen.quote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben er net vanaf .. maar met dit weer zal het weer niet meer duren
Lekker lang onder de dekens blijven liggen enzquote:Op zondag 28 december 2008 22:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Het voelt alsof het er bij mij zit aan te komen.
Morgenochtend enzo!!quote:Op zondag 28 december 2008 22:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Lekker lang onder de dekens blijven liggen enz
gisteravond voelde ik "iets" in mn keel...later werd het alsof er schuurpapier inzat en de volgende dag werd ik strondverkoude wakkerquote:Op zondag 28 december 2008 22:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Het voelt alsof het er bij mij zit aan te komen.
goed bezig .. ik moet morgen weer werken en savonds weer aan het werk voor schoolquote:
lekkere kortzichtige mensenquote:Op zondag 28 december 2008 22:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
beetje reclame maken mag wel toch
kregen allerlei sms-jes binnen met "wie ben jij?" dus...
quote:Op zondag 28 december 2008 22:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
beetje reclame maken mag wel toch
kregen allerlei sms-jes binnen met "wie ben jij?" dus...
quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tegenwoordig is rudy voor het grote publiek "die gast die van dat paard flikkerde"
LOLquote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tegenwoordig is rudy voor het grote publiek "die gast die van dat paard flikkerde"
quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef JJH het volgende:
Tijd voor een welgemeend "Britney" reactie
Dat heb ik dan weer gemist.quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Zolang het maar geen Guilty Pleasure gaat wordenquote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit is ook de enige keer dit jaar dat Rudy Womanizer draait hoor, don't worry!
Is toch ook zo_O-quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Rudyquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hahaha...dat plaatje, geweldig!!
Weet ik veel?quote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou gemist hebben![]()
Clip is ook helemaal geweldigquote:Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
"wat 'n track ! "
Ik kan niet kijken, ben bij mijn zus.quote:
Owja die moet ik ook ff zien dadelijkquote:
quote:
Pijnlijkquote:
Hilarischquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is inderdaad heel vet.
[..]
GMTA![]()
Coldplay
JA JA JA JAquote:Op zondag 28 december 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
straks komt nog Ian Brown met F.E.A.R., ook een mooie plaat!
quote:Op zondag 28 december 2008 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Playmate of the year. Staat mij iets bij dat de clip wel aardig is.
moet wel met zo'n titel hequote:Op zondag 28 december 2008 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Playmate of the year. Staat mij iets bij dat de clip wel aardig is.
+quote:Op zondag 28 december 2008 22:44 schreef Briggy het volgende:
Ik heb hier een brief voor der Rudy...
Hallo Rudy,
deze plaat kan wel af!
Groetjes
Brigitte
quote:Op zondag 28 december 2008 22:45 schreef Krambo het volgende:
Hazes op 3FM, nou ja alles voor het goede doel.
Maar, oh oh wat een dramatisch slechte tekst ook...
Ben ik nou de enige die het wel leuk vind dat ie weer eens voorbij komtquote:Op zondag 28 december 2008 22:45 schreef Krambo het volgende:
IK vind hem ook heel soms wel leuk, maar dan sta ik in de kroeg en ben ikquote:Op zondag 28 december 2008 22:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het wel leuk vind dat ie weer eens voorbij komt
Ja enn? Hebben ze maar te slikken bij de EOquote:Op zondag 28 december 2008 22:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
rudy die kuthoer zegt in EO zendtijd oei oei oei
Komen er al kwade sms-berichten binnen?quote:Op zondag 28 december 2008 22:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik zie 'm toch weer met z'n rijmwoordenboek zitten....quote:Op zondag 28 december 2008 22:45 schreef Krambo het volgende:
Schandaligquote:Op zondag 28 december 2008 22:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Toch die airco he..quote:Op zondag 28 december 2008 22:51 schreef Briggy het volgende:
Gister was Domien al aan het strippen en nou Rudy weer![]()
Wat is dat toch met die DJ's van 3FM
Nog een ritje op dat paard zekerquote:Op zondag 28 december 2008 22:51 schreef muisje-eliza het volgende:god zal een passende straf bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |