Kan ik me best voorstellen want het was dan ook wel een echte one-day flyquote:Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kende het deuntje wel, maar had geen idee dat het van ene Herbie was.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:LED ZEPPELIN - BABE I'M GONNA LEAVE YOU
Daarom niet minder leukquote:Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah euh, gewoon standaard fotomodelletje toch?
Een vrouw die TG kijkt?quote:Op zondag 28 december 2008 21:52 schreef Briggy het volgende:
[..]
Top Gear in Vietnam zeker![]()
De aflevering is
mm liefquote:Op zondag 28 december 2008 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou er was eens,......
Is meer de peroide rondom, Groep 7/8 Eerste klassefeestjes, eerste vriendinnetje enzo
Vrijdag was er die polar special opquote:Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Die moet ik nog binnenhengelen, straks voor het slapengaan word de aflevering aangezwengeld, als ie al online staat.
Jij bent van '82 en ik van '84, dus ik had het gekend kunnen hebben.quote:Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen want het was dan ook wel een echte one-day fly.
Die ken ik al, alles vanaf 2002 staat hier op verschillende harde schijvenquote:Op zondag 28 december 2008 21:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Vrijdag was er die polar special op![]()
Die was ook geweldig
Mijn favoriete TV-programmaquote:
ja ik had hem ook gezienquote:Op zondag 28 december 2008 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Die ken ik al, alles vanaf 2002 staat hier op verschillende harde schijven
Is ook een steengoede aflevering Hammond die vreselijk afziet, en Jezze en May die het er lekker van nemen.
Coolquote:Op zondag 28 december 2008 21:58 schreef Briggy het volgende:
[..]
Mijn favoriete TV-programma![]()
en vandaag met de lekkerste muziek... Hendrix, Stones, The Doors, Clapton...
Maak me geeeeeeeeeeeeeeeeeek
Maak me ff lekker zeg, ik baal er al van dat Digitenne niet aan BBC1 & 2 doetquote:Op zondag 28 december 2008 21:58 schreef Briggy het volgende:
[..]
Mijn favoriete TV-programma![]()
en vandaag met de lekkerste muziek... Hendrix, Stones, The Doors, Clapton...
Maak me geeeeeeeeeeeeeeeeeek
quote:Op zondag 28 december 2008 22:00 schreef JJH het volgende:
880 12/28/2008 - 22:00 ANDRE HAZES - DE VLIEGER
Zoek die aanstekers en de karakoake microfoon maar vast op!
nee hoorquote:Op zondag 28 december 2008 22:00 schreef JJH het volgende:
880 12/28/2008 - 22:00 ANDRE HAZES - DE VLIEGER
Zoek die aanstekers en de karakoake microfoon maar vast op!
Ik verwacht het eerlijk gezegd nietquote:Op zondag 28 december 2008 22:01 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik ga maar eens. Vandaag geen tijd/zin gehad om te luisteren. Morge weer een dan.
Truste
Week geleden: Hâkuuuuuh. Zullen jullie dat record vandaag gaan verbreken
Kickuh aflevering dit... met weer de mooiste landschappenquote:Op zondag 28 december 2008 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Maak me ff lekker zeg, ik baal er al van dat Digitenne niet aan BBC1 & 2 doet
Jaquote:Op zondag 28 december 2008 21:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij bent van '82 en ik van '84, dus ik had het gekend kunnen hebben.
De reden om geen DIgitenne te nemen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Maak me ff lekker zeg, ik baal er al van dat Digitenne niet aan BBC1 & 2 doet
Trustenquote:Op zondag 28 december 2008 22:01 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik ga maar eens. Vandaag geen tijd/zin gehad om te luisteren. Morge weer een dan.
Truste
Daar zijn ze sowieso verschrikkelijk goed in daarzo! Is naast de auto's ook al een reden om te kijken.quote:Op zondag 28 december 2008 22:03 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kickuh aflevering dit... met weer de mooiste landschappen
Voor 6,95 per maand zeik ik niet, heb ook nog een mooie internetverbinding.quote:Op zondag 28 december 2008 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]
De reden om geen DIgitenne te nemen.
Das waar het is goedkoop, maar omdat het verkeer hier ook soms een drama is, is digitenne geen optie hier. Ook al is het goedkoop.quote:Op zondag 28 december 2008 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor 6,95 per maand zeik ik niet, heb ook nog een mooie internetverbinding.
Bij mij wel, gelukkig.quote:Op zondag 28 december 2008 22:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Das waar het is goedkoop, maar omdat het verkeer hier ook soms een drama is, is digitenne geen optie hier. Ook al is het goedkoop.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:12 schreef Noortje. het volgende:
TVP
Jij vind Alein Alein zeker ook een mooi nummerquote:Op zondag 28 december 2008 22:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Weer zo'n Duits nummer![]()
Zolang als het niet teveel word vind ik het best wel leuk
Jep, en ik hoord vsanmorgen ook al "Ich bin wie du" voorbijkomen.quote:Op zondag 28 december 2008 22:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Jij vind Alein Alein zeker ook een mooi nummer?
quote:Op zondag 28 december 2008 22:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, en ik hoord vsanmorgen ook al "Ich bin wie du" voorbijkomen.
Zo af en toe is dat best leuk, En die van Polarkreis18 is ook nog een lekker meebrulnummer.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 28 december 2008 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel heeft net de meest briljante Top Gear ooit gezien.
Dat is toch eigenlijk bij iedere aflvering Top Gearquote:Op zondag 28 december 2008 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helemaal dubbelgelegen![]()
. En zo mooi gefilmd
![]()
![]()
.
Tof nummer tochquote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Krambo het volgende:
IK denk ik zet ook nog even de radio aan krijg je dit te horen
Volgens kijken bijna alle mannen TGquote:
Dit was nóg genialer dan normaalquote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk bij iedere aflvering Top Gear![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 22:19 schreef Krambo het volgende:
[..]
Smaken verschillen blijkbaar, ik vind het echt 3xniks
Absoluut nietquote:Op zondag 28 december 2008 22:01 schreef 3FMaster het volgende:
Truste
quote:Op zondag 28 december 2008 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit was nóg genialer dan normaal.
Dat welquote:Op zondag 28 december 2008 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
KUT'MUZIEK'
KUTTEKSTEN
KUTKOTERS
KUTALLES
Die sjappies moeten echt heel snel gewoon optiefen.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi allemaal....fijne kerstdagen!
Dankje jij ook alvastquote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Da's vroeg!quote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik ben er net vanaf .. maar met dit weer zal het weer niet meer durenquote:Op zondag 28 december 2008 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
mn ene neusgat is kurkdroog *dat prikt* en mn andere lekt als een vulkaan
![]()
![]()
* muisje-eliza is zoooo verkouden
Ja, daar zit 't probleem. Als iedereen maar zegt dat dat grappig is, blijven ze dat soort crap uitbrengenquote:Op zondag 28 december 2008 22:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat wel
Maar dat nummer is gewoon grappig
Hoi Kevinquote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
2009?quote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Absoluutquote:Op zondag 28 december 2008 22:23 schreef Krambo het volgende:
Het hele Automatic for the people album is trouwens geniaal, staat geen zwak nummer op wat mij betreft.
Vanhetzelfde, alvastquote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Okee daar zit wat in jaquote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, daar zit 't probleem. Als iedereen maar zegt dat dat grappig is, blijven ze dat soort crap uitbrengen.
Ja triest hequote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef Sirolf het volgende:
Rudy zit wel duidelijk reclame te maken voor MoveYourAss.
Hij noemde een SMSje een MoveYourSMSje en vertelde dat hij normaal elke vrijdagavond op 3FM is te horen.
Och, waarom ook niet. Misschien levert het extra luisteraars op (die normaal naar de EO luisteren, want het is zondagavond).
Het voelt alsof het er bij mij zit aan te komen.quote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben er net vanaf .. maar met dit weer zal het weer niet meer duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |