Het voelt alsof het er bij mij zit aan te komen.quote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben er net vanaf .. maar met dit weer zal het weer niet meer duren
Lekker lang onder de dekens blijven liggen enzquote:Op zondag 28 december 2008 22:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Het voelt alsof het er bij mij zit aan te komen.
Morgenochtend enzo!!quote:Op zondag 28 december 2008 22:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Lekker lang onder de dekens blijven liggen enz
gisteravond voelde ik "iets" in mn keel...later werd het alsof er schuurpapier inzat en de volgende dag werd ik strondverkoude wakkerquote:Op zondag 28 december 2008 22:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Het voelt alsof het er bij mij zit aan te komen.
goed bezig .. ik moet morgen weer werken en savonds weer aan het werk voor schoolquote:
lekkere kortzichtige mensenquote:Op zondag 28 december 2008 22:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
beetje reclame maken mag wel toch
kregen allerlei sms-jes binnen met "wie ben jij?" dus...
quote:Op zondag 28 december 2008 22:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
beetje reclame maken mag wel toch
kregen allerlei sms-jes binnen met "wie ben jij?" dus...
quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tegenwoordig is rudy voor het grote publiek "die gast die van dat paard flikkerde"
LOLquote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tegenwoordig is rudy voor het grote publiek "die gast die van dat paard flikkerde"
quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef JJH het volgende:
Tijd voor een welgemeend "Britney" reactie
Dat heb ik dan weer gemist.quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Zolang het maar geen Guilty Pleasure gaat wordenquote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit is ook de enige keer dit jaar dat Rudy Womanizer draait hoor, don't worry!
Is toch ook zo_O-quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Rudyquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hahaha...dat plaatje, geweldig!!
Weet ik veel?quote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou gemist hebben![]()
Clip is ook helemaal geweldigquote:Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
"wat 'n track ! "
Ik kan niet kijken, ben bij mijn zus.quote:
Owja die moet ik ook ff zien dadelijkquote:
quote:
Pijnlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |