quote:Op zondag 28 december 2008 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
nee nee je zou eigenlijk even uuhhm Cry Me a River moeten checken. Die dame bedoelde ik eigenlijk.
Wie zorgt er nu voor de Joss Stone foto's nu dat Roel er niet is?quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wie zorgt er nu voor de Joss Stone foto's nu dat Roel er niet is?
Ik vertrouw er op dat Roel zometeen weer terug is. Anders zal iemand anders het even moeten doenquote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wie zorgt er nu voor de Joss Stone foto's nu dat Roel er niet is?
Eens, Bram was ook geniaal vandaagquote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bram van der Vlugt IS sinterklaas.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben tv aan 't kijken, dus geen pics van Joss![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
nee nee je zou eigenlijk even uuhhm Cry Me a River moeten checken. Die dame bedoelde ik eigenlijk.
Niet waar , Sinterklaas is Sinterklaas en zit in Spanje.quote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bram van der Vlugt IS sinterklaas.
Meen je niet?! die is echt onwijs vaak door Roel gepostquote:Op zondag 28 december 2008 21:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Deze foto heb ik helemaal gemist dit jaar geloof ik
quote:Op zondag 28 december 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
herbie !!!
Ik heb Roel heel veel foto's van Joss Stone zien posten, maar deze nietquote:Op zondag 28 december 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je niet?! die is echt onwijs vaak door Roel gepost
[ afbeelding ]
Top Gear in Vietnam zekerquote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je gaat die foto vast nog wel eens vaker zien hieroquote:Op zondag 28 december 2008 21:51 schreef TheArt het volgende:
Ik heb Roel heel veel foto's van Joss Stone zien posten, maar deze niet
Ow is dit Herbie. Ik had echt geen idee wat ik me er bij voor moest stellen. Dat heb ik vaker, dan ken ik het nummer (goed) maar dan heb ik geen idee wie het zingtquote:Op zondag 28 december 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
herbie !!!
Daar vrees ik ook niet voorquote:Op zondag 28 december 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je gaat die foto vast nog wel eens vaker zien hiero
Super herkenbaar maar deze wist ik toevallig nog wel. Komt omdat het puur jeugdsentiment isquote:Op zondag 28 december 2008 21:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ow is dit Herbie. Ik had echt geen idee wat ik me er bij voor moest stellen. Dat heb ik vaker, dan ken ik het nummer (goed) maar dan heb ik geen idee wie het zingt
Dat heb ik ook vaak met zo'n eendagsplatenquote:Op zondag 28 december 2008 21:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ow is dit Herbie. Ik had echt geen idee wat ik me er bij voor moest stellen. Dat heb ik vaker, dan ken ik het nummer (goed) maar dan heb ik geen idee wie het zingt
Nou er was eens,......quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
oke, I've seen the lady...is that all
Ik kende het deuntje wel, maar had geen idee dat het van ene Herbie was.quote:Op zondag 28 december 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super herkenbaar maar deze wist ik toevallig nog wel. Komt omdat het puur jeugdsentiment is.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:LED ZEPPELIN - BABE I'M GONNA LEAVE YOU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |