Ik eigenlijk ook niet maar deze komt uit een periode toen ik nog wat meer clips keekquote:Op zondag 28 december 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet ook ff kijken denk ikkijk bijna nooit clips
De een is er gevoeliger voor dan een ander, ligt er ook echt aan waar je qua luchtstromen zit.quote:Op zondag 28 december 2008 21:27 schreef Treezz het volgende:
is dit raar;
ik zit achter m'n pc'tje gewoon beneden .. en het best warm, en toch voel je het tochtenen je andere familie leden voelen dat niet...
nou ik heb extra goed gekeken, maar zie alleen die dame in t blauw met streepies..die zie je zo goed, t had net zo goed ik kunnen zijnquote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet maar deze komt uit een periode toen ik nog wat meer clips keek.
Niet verkeerd danquote:Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou ik heb extra goed gekeken, maar zie alleen die dame in t blauw met streepies..die zie je zo goed, t had net zo goed ik kunnen zijn![]()
spook van Lennon kwam ff langsquote:Op zondag 28 december 2008 21:27 schreef Treezz het volgende:
is dit raar;
ik zit achter m'n pc'tje gewoon beneden .. en het best warm, en toch voel je het tochtenen je andere familie leden voelen dat niet...
Alleen de sneeuw ontbreekt nogquote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Summer in the City... het voelt toch meer als winter deze dagen!
ja wie weet...quote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
spook van Lennon kwam ff langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |