Ik eigenlijk ook niet maar deze komt uit een periode toen ik nog wat meer clips keekquote:Op zondag 28 december 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet ook ff kijken denk ikkijk bijna nooit clips
De een is er gevoeliger voor dan een ander, ligt er ook echt aan waar je qua luchtstromen zit.quote:Op zondag 28 december 2008 21:27 schreef Treezz het volgende:
is dit raar;
ik zit achter m'n pc'tje gewoon beneden .. en het best warm, en toch voel je het tochtenen je andere familie leden voelen dat niet...
nou ik heb extra goed gekeken, maar zie alleen die dame in t blauw met streepies..die zie je zo goed, t had net zo goed ik kunnen zijnquote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet maar deze komt uit een periode toen ik nog wat meer clips keek.
Niet verkeerd danquote:Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou ik heb extra goed gekeken, maar zie alleen die dame in t blauw met streepies..die zie je zo goed, t had net zo goed ik kunnen zijn![]()
spook van Lennon kwam ff langsquote:Op zondag 28 december 2008 21:27 schreef Treezz het volgende:
is dit raar;
ik zit achter m'n pc'tje gewoon beneden .. en het best warm, en toch voel je het tochtenen je andere familie leden voelen dat niet...
Alleen de sneeuw ontbreekt nogquote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Summer in the City... het voelt toch meer als winter deze dagen!
ja wie weet...quote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
spook van Lennon kwam ff langs
Dat is een stuk beter jaquote:Op zondag 28 december 2008 21:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eens![]()
Ik hoopte op Bram van der Vlugt, maar helaas.
Sinterklaasquote:Op zondag 28 december 2008 21:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eens![]()
Ik hoopte op Bram van der Vlugt, maar helaas.
Hahaquote:Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef JJH het volgende:
Die dame van Timberlakes clip is inderdaad niet gecast omdat ze zulke mooie kleine teentjes heeft:
Bram van der Vlugt IS sinterklaas.quote:Op zondag 28 december 2008 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Bram van de Vlugt speelt/speelde járen Sinterklaas.
Verve!
Oh serieusquote:Op zondag 28 december 2008 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Bram van de Vlugt speelt/speelde járen Sinterklaas.
Verve!
Maar niet zo mooi als BitterSweet Symphony hequote:
Veel mooierquote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar niet zo mooi als BitterSweet Symphony he
nee nee je zou eigenlijk even uuhhm Cry Me a River moeten checken. Die dame bedoelde ik eigenlijkquote:Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou ik heb extra goed gekeken, maar zie alleen die dame in t blauw met streepies..die zie je zo goed, t had net zo goed ik kunnen zijn![]()
Mwa, deze vind ik eigenlijk veel mooierquote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar niet zo mooi als BitterSweet Symphony he
quote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
ik dacht dat dit een hyve was voor *pro-palestijnse* mensen, en nam ff een kijkje...lees eens de reacties van die mensen joh...das toch niet normaal
http://vechtvoorpalestina.hyves.nl/
quote:FOCK DIE KK JODEN
INSCHALLAH KOMT IEMAND NET ALS HITLER DIE JULLIE KK GEZICHTEN ZULLEN BRANDAN AMEN
ALLAH K BAR
ASHA HADOE ANA ILLAH ALLAH WA ASHADO LA MOHAMMED RALOOSLAH
FOCK DIE KK JODEN
WY WY MOSLIMS WINNEN TOG INSCHALLAH:-d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |