quote:Op zondag 28 december 2008 12:08 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorgaande topics.Israël is van start gegaan met nieuw offensief in Gaza Israël start nieuw offensief in Gaza (deel 2) Israël start nieuw offensief in Gaza #3
quote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef Halcon het volgende:
Volgens FOX wel: http://www.foxnews.com/story/0,2933,473408,00.html
Al weet ik niet sinds welk moment je precies bedoelt. Ben pas net wakker.![]()
nee, die worden tegengehouden.quote:Op zondag 28 december 2008 20:49 schreef schatje het volgende:
Houdt Hamas nog gewonden tegen die naar Egypte willen gaan voor medische behandeling? Er zal inmiddels toch wel een cameraploeg zijn gearriveerd voor propagandadoeleinden?
Ik vind het tof dat terroristen eindelijk eens worden aangepakt en dat een jarenslepend probleem eindelijk eens opgelost dreigt te worden.quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef Yildiz het volgende:
Wil Halcon nu op dit forum verklaren dat hij het wel tof vind dat er oorlog is, getuige de duim voor de topictitel?
neem aan van wel. ik neem niet aan dat hij oorlog tof vindt, maar wel dat hamas een pak slaag krijgt dat het verdient.quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef Yildiz het volgende:
Wil Halcon nu op dit forum verklaren dat hij het wel tof vind dat er oorlog is, getuige de duim voor de topictitel?
Dat denk ik ook. Ik denk dat we het moeten zien als een 8-gangen diner en dat we nu net het eerste glas cola geserveerd hebben gekregen.quote:
Ik vermoed dat binnen enkele dagen de IDF richting Gaza zal marcherenquote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Slappy het volgende:
Nu staat de duim eindelijks goedHet is wel verdacht stil in Israel
idd.quote:Op zondag 28 december 2008 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Je zou maar aangevallen worden en moeten wachten tot Frankrijk en co er een keertje uit zijn....
Dit vind ik dus een verwerpelijke reactie.quote:
verwerpelijker dan jij die zin krijgt in spareribs na het zien van spareribs van mensen? serieus?quote:Op zondag 28 december 2008 20:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit vind ik dus weer een verwerpelijke reactie.
pssss ik denk niet aan eten...quote:Op zondag 28 december 2008 20:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik denk dat we het moeten zien als een 8-gangen diner en dat we nu net het eerste glas cola geserveerd hebben gekregen.
De enige betrouwbare bondgenoot is de VS. De rest van Europa is te vaak verdeeld en te vaak te besluiteloos.quote:
vergeet je de t en vergeet je mijn naam zonder hoofdletters te schrijven? vergeet je ook nog eens de spaties... gast ga je schamenquote:Op zondag 28 december 2008 20:56 schreef jimmyrodgers het volgende:
Zoals het is discussieer nu al sinds 's ochtends?
quote:El dirigente del grupo chií Hizbulá Nabil Kauk acusó hoy a países árabes de "colaborar" con Israel y mantener unos vínculos que, según opinó, perjudican a los palestinos de la franja de Gaza, sometidos desde ayer a un fuerte bombardeo israelí.
Kauk, responsable político de Hizbulá en el sur del Líbano, mencionó, sin dar detalles, una reunión que sostuvieron hace un mes líderes de varios países árabes con jefes del Estado Mayor del Ejército de Israel.
"Existe una colaboración de seguridad entre la inteligencia israelí y más de diez países árabes, lo que es peor de lo que sucede en Gaza", agregó el dirigente de Hizbulá.
Añadió que el Líbano siempre ayudará al pueblo palestino y vinculó los ataques de las últimas horas contra Gaza, que han causado casi 300 muertos, a la proximidad de las elecciones israelíes de febrero.
Coincidiendo con los bombardeos de Gaza, al menos cinco aviones israelíes sobrevolaron hoy a baja altura el sur del Líbano, y durante la noche anterior hicieron lo mismo aeronaves de reconocimiento.
El sobrevuelo del espacio aéreo libanés por aviones israelíes suele ser frecuente, especialmente en momentos de tensión regional.
Pero, según Kauk, las operaciones aéreas de Israel sobre el Líbano de las últimas horas puede anticipar la posibilidad de que Israel esté preparando alguna acción contra el sur del Líbano.
Por otra parte, centenares de personas se manifestaron hoy en Beirut frente a la sede de la ONU y frente a la embajada de Egipto en esta capital para protestar por los bombardeos de Gaza.
Los manifestantes, que izaban banderas negras, palestinas, libanesas y verdes (color del Islam), coreaban eslóganes contra Israel, Occidente y los países árabes que mantienen vínculos con Israel.
Egipto y Jordania son los dos únicos países de la región que mantienen vínculos diplomáticos con Israel.
Ik vind dit een vrij naive gedachte. Geloof je werkelijk dat er een goede kans is dat het conflict hiermee opgelost wordt?quote:Op zondag 28 december 2008 20:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het tof dat terroristen eindelijk eens worden aangepakt en dat een jarenslepend probleem eindelijk eens opgelost dreigt te worden.
Samenzweringsfreakquote:
het is zeker een start tot de oplossing.quote:Op zondag 28 december 2008 21:02 schreef koudhier het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrij naive gedachte. Geloof je werkelijk dat er een goede kans is dat het conflict hiermee opgelost wordt?
Als Israel doorpakt en de EU niet gaat zeiken wel ja.quote:Op zondag 28 december 2008 21:02 schreef koudhier het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrij naive gedachte. Geloof je werkelijk dat er een goede kans is dat het conflict hiermee opgelost wordt?
Doel je op een oplossing van de palestijnen- / bezettingsproblematiek of op een einde aan het Hamas bewind?quote:Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Israel doorpakt en de EU niet gaat zeiken wel ja.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:09 schreef jimmyrodgers het volgende:
De EUwat aan achterlijk Dhimmi clubje is dat.
En dan noem je mij gekquote:Op zondag 28 december 2008 21:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
we kunnen nog voorkomen dat het echt verkocht wordt. helaas wordt dat door de grootste verkopers tegen gehouden, volkert is een pion.
het eerste is meer een kwestie van doorpakken...quote:Op zondag 28 december 2008 21:09 schreef koudhier het volgende:
[..]
Doel je op een oplossing van de palestijnen- / bezettingsproblematiek of op een einde aan het Hamas bewind?
Dat tweede geloof (en hoop ik) wel. Livni heeft daar ook al mee gedreigd.
Als je op het eerste doelde lijkt me dat vrij utopisch.
Het tweede. Het lijkt me dat Israel nu wel doorpakt. Ook met het oog op verkiezingen en de belofte van Livni moet men nu wel doorpakken.quote:Op zondag 28 december 2008 21:09 schreef koudhier het volgende:
[..]
Doel je op een oplossing van de palestijnen- / bezettingsproblematiek of op een einde aan het Hamas bewind?
Dat tweede geloof (en hoop ik) wel. Livni heeft daar ook al mee gedreigd.
Als je op het eerste doelde lijkt me dat vrij utopisch.
vind je? ik leef in een land dat het mijne is. jij moet je waarheden maar gaan zoeken in jouw turkije dan. neemt niet weg dat ik jou wel mag hoor. want dat doe ik. en onderduiken hier is geen probleem.quote:
Dat bericht van jou is pure oorlog ophitserij. En zonder die ophitserij zouden de spare ribs niet door de straten denderen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verwerpelijker dan jij die zin krijgt in spareribs na het zien van spareribs van mensen? serieus?![]()
er is al 57 raketten per week vuurwerk. wat wil je nou? zeg sorry en we kunnen verder gaan.![]()
lol. hou nou eens op. ik doe niet meer dan de joden en europeanen verdedigen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat bericht van jou is pure oorlog ophitserij. En zonder die ophitserij zouden de spare ribs niet door de straten denderen.
Vergeet niet dat jou land bestuurd word door andere landenquote:Op zondag 28 december 2008 21:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je? ik leef in een land dat het mijne is. jij moet je waarheden maar gaan zoeken in jouw turkije dan. neemt niet weg dat ik jou wel mag hoor. want dat doe ik.
Ik vind het ook tof, spannender dan een voetbalwedstrijd.quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef Yildiz het volgende:
is dat zo? ik ben zelf autonoom aangezien ik de politiek in nederland een laffe kutbende vind en toch geen wilders ga stemmen...quote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat jou land bestuurd word door andere landen
Het geen dat ik net deed was op een onorthodoxe manier het leed van de slachtdieren aan de kaak stellen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. hou nou eens op. ik doe niet meer dan de joden en europeanen verdedigen.
ja, en daar is dit topic niet voor. ik koop bijna alleen maar dieren die een fijn leven hebben gehad. nu opzouten met je gore, vieze praatjes.quote:Op zondag 28 december 2008 21:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het geen dat ik net deed was op een onorthodoxe manier het leed van de slachtdieren aan de kaak stellen.
Je kan het wel gore praatjes noemen, maar hoe je het wendt of keert, door die praatjes ben jij je wel bewust geworden van het vlees dat jij in de supermarkt koopt.quote:Op zondag 28 december 2008 21:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, en daar is dit topic niet voor. ik koop bijna alleen maar dieren die een fijn leven hebben gehad. nu opzouten met je gore, vieze praatjes.
Gast start lekker een topic over dierenleed ofzo. Flikker op uit dit topic met je gejank over dieren.quote:Op zondag 28 december 2008 21:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan het wel gore praatjes noemen, maar hoe je het wendt of keert, door die praatjes ben jij je wel bewust geworden van het vlees dat jij in de supermarkt koopt.
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1230456502588&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFullquote:"The combat vests are ready and the weapons are greased," one soldier said.
"Our parents are calling but we just don't answer,' said another.
On Sunday, IDF soldiers from a wide-range of units converged on the Gaza Strip, setting up positions along the border in the south and north. Tanks from Brigade 7 were deployed not far from the northern Gaza border as soldiers from the Paratrooper's and Golani Infantry Brigades arrived at bases throughout the south ahead of a possible operation.
Soldiers from Battalion 101 of the Paratrooper's Brigade said that they expected an operation to be launched in the coming 48 hours.
"The soldiers don't show it but they are scared," said one officer. "We are getting ready and believe that we are prepared for whatever we will face in Gaza."
On the northern edge of the border, soldiers from Battalion 75 of the 7th Armored brigade were equipping their Merkava Mk 3 tanks ahead of a potential operation in Gaza. Tanks rolled down to the border with the Gaza Strip on Sunday as soldiers prepared for a possible invasion into the Gaza Strip.
One senior officer in the Ground Forces Command told The Jerusalem Post that the tanks were being outfitted with extra equipment - including food and supplies - in order to prepare for the possibility that the forces will be deployed inside Gaza for an extended period of time.
"We are prepared for the possibility that we will need to be in Gaza for an extended period of time," the officer said.
Defense officials said that while Hamas may have advanced anti-tank missiles, it would be more difficult for the terror group to use them effectively against IDF tanks than it was for Hizbullah.
The soldiers claimed they were prepared for extended fighting in Gaza. IDF assessments are that Hamas has smuggled into Gaza a significant amount of anti-tank missiles including some Russian-made models. There is also concern that Hamas has planted large explosive devices under main access roads into Gaza which the terror group plans to detonate under Israeli armored vehicles.
"We are better prepared today than we were in 2006," one tank commander explained. "This is what we have been training for."
Precies. Waar een wil is, is een weg zeg ik altijd.quote:Op zondag 28 december 2008 21:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het eerste is meer een kwestie van doorpakken...
ik ga vaak naar de groene slagerij en boeren. nu is het klaar met je vuiligheid.quote:Op zondag 28 december 2008 21:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan het wel gore praatjes noemen, maar hoe je het wendt of keert, door die praatjes ben jij je wel bewust geworden van het vlees dat jij in de supermarkt koopt.
En dat is geheel in lijn met dit: Verburg wil jeugd bewuster laten eten
I rest my case.
en die weg zal gelegd zijn met liefde en samenwerking. even die hobbels en troep wegruimen. zal ook voor de plaestijn heel veel goed doen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Waar een wil is, is een weg zeg ik altijd.
daar kom ik op terug zodra de eerste aanslag in nederland een feit is.quote:Op zondag 28 december 2008 21:19 schreef jimmyrodgers het volgende:
zoalshetis, wrm geen Wilders dan?
Ik denk dat een 11-9-achtig iets in Nederland er idd wel toe zal leiden dat Wilders enorm veel zetels gaat behalen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar kom ik op terug zodra de eerste aanslag in nederland een feit is.
quote:The neighborhood bully strikes again
Israel embarked yesterday on yet another unnecessary, ill-fated war. On July 16, 2006, four days after the start of the Second Lebanon War, I wrote: "Every neighborhood has one, a loud-mouthed bully who shouldn't be provoked into anger... Not that the bully's not right - someone did harm him. But the reaction, what a reaction!"
Two and a half years later, these words repeat themselves, to our horror, with chilling precision. Within the span of a few hours on a Saturday afternoon, the IDF sowed death and destruction on a scale that the Qassam rockets never approached in all their years, and Operation "Cast Lead" is only in its infancy.
Once again, Israel's violent responses, even if there is justification for them, exceed all proportion and cross every red line of humaneness, morality, international law and wisdom.
What began yesterday in Gaza is a war crime and the foolishness of a country. History's bitter irony: A government that went to a futile war two months after its establishment - today nearly everyone acknowledges as much - embarks on another doomed war two months before the end of its term.
In the interim, the loftiness of peace was on the tip of the tongue of Ehud Olmert, a man who uttered some of the most courageous words ever said by a prime minister. The loftiness of peace on the tip of his tongue, and two fruitless wars in his sheath. Joining him is his defense minister, Ehud Barak, the leader of the so-called left-wing party, who plays the role of senior accomplice to the crime.
Israel did not exhaust the diplomatic processes before embarking yesterday on another dreadful campaign of killing and ruin. The Qassams that rained down on the communities near Gaza turned intolerable, even though they did not sow death. But the response to them needs to be fundamentally different: diplomatic efforts to restore the cease-fire - the same one that was initially breached, one should remember, by Israel when it unnecessarily bombed a tunnel - and then, if those efforts fail, a measured, gradual military response.
But no. It's all or nothing. The IDF launched a war yesterday whose end, as usual, is hoping someone watches over us.
Blood will now flow like water. Besieged and impoverished Gaza, the city of refugees, will pay the main price. But blood will also be unnecessarily spilled on our side. In its foolishness, Hamas brought this on itself and on its people, but this does not excuse Israel's overreaction.
ik denk heel positief over de usa. ik heb er zelfs gewoond. over bush denk ik toch echt niet goed. hij had zoveel slimmer en kunnen zijn en goedkoper uitgeweest. ja, ja de zuinige, nederlandse handelsgeest steekt weer de kop opquote:Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat een 11-9-achtig iets in Nederland er idd wel toe zal leiden dat Wilders enorm veel zetels gaat behalen.
Ik denk dat de Nederlander dan ook wat anders gaat denken over de US.
Bush is redelijk slim. Hij heeft wat pech gehad met de negatieve berichtgeving in Europa waardoor de bevolking is opgehitst, maar Bush bleek niet de volgzame marionet te zijn die men dacht dat hij was.quote:Op zondag 28 december 2008 21:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk heel positief over de usa. ik heb er zelfs gewoond. over bush denk ik toch echt niet goed. hij had zoveel slimmer kunnen zijn.
iedereen, behalve israel, heeft het over proportionel geweld. laten we dat nou eens vergeten en de kant van de israeliërs inzien.quote:
ja nou. ik bedoel niet dat ik hem haat, maar wij alleen al samen hadden het beter kunnen doen. irak was eigenlijk niet meer dan een ontstellend dure eerwraak. dat weet jij ook.quote:Op zondag 28 december 2008 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bush is redelijk slim. Hij heeft wat pech gehad met de negatieve berichtgeving in Europa waardoor de bevolking is opgehitst, maar Bush bleek niet de volgzame marionet te zijn die men dacht dat hij was.
Europa is ook de droom van elke dictator, de US de nachtmerrie van elke dictator.
nee van iran wel. die heeft een intifada uitgeroepen. dat is hezballah.quote:Op zondag 28 december 2008 21:38 schreef Slappy het volgende:
Is er al iets bekend van Hezbollah ?of die iets van plan is ?
Daar zou ik echt niet blij mee zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef jimmyrodgers het volgende:
De pro Israël club is in de meerderheid.
Ik begrijp de aanval op Irak enigzins, alleen zou ik in zijn positie het niet hebben gedaan. Nu de aanval eenmaal een feit is, steun ik de US voor 100 procent.quote:Op zondag 28 december 2008 21:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja nou. ik bedoel niet dat ik hem haat, maar wij alleen al samen hadden het beter kunnen doen. irak was eigenlijk niet meer dan een ontstellend dure eerwraak. dat weet jij ook.
En onze clown is erquote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Daar zou ik echt niet blij mee zijn.
die mensen zouden de tweede wereldoorlog ook pro zijn.
meki, heb jij ooit jezelf bekritiseerd?quote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is juist omgekeerd. De notoire Jodenhaters zijn degene die zich nog menigmaal bevlekken op vunzige geschriften uit die tijd.quote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan ik ook ergens pro-Israel demonstreren?quote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef Meki het volgende:
Wereldwijd protesten tegen aanval Israël
- Wereldwijd zijn mensen de straat opgegaan om te protesteren tegen de Israëlische bombardementen op de Gazastrook. In de Arabische wereld uitten betogers in onder meer Syrië, Jemen, Egypte, Dubai, Irak en op de Westelijke Jordaanoever hun woede over de circa driehonderd doden.
Ook in Europa gingen demonstranten de straat op, maar wel in minder groten getale. In Parijs verzamelden zich enkele honderden betogers op de Champs-élysées. In Madrid togen demonstranten naar de Israëlische ambassade. Ook in onder meer Denemarken en Zweden lieten mensen proteststemmen horen.
Zaterdagavond protesteerden circa tweehonderd mensen op de Dam in Amsterdam.
is dit relevant bij deze onderwerpquote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meki, heb jij ooit jezelf bekritiseerd?
met al die biljoenen nu het land in een enorme crisis is beland? nogmaals, wij samen zouden het al beter hebben gedaan.quote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik begrijp de aanval op Irak enigzins, alleen zou ik in zijn positie het niet hebben gedaan. Nu de aanval eenmaal een feit is, steun ik de US voor 100 procent.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef Meki het volgende:
Wereldwijd protesten tegen aanval Israël
- Wereldwijd zijn mensen de straat opgegaan om te protesteren tegen de Israëlische bombardementen op de Gazastrook. In de Arabische wereld uitten betogers in onder meer Syrië, Jemen, Egypte, Dubai, Irak en op de Westelijke Jordaanoever hun woede over de circa driehonderd doden.
Ook in Europa gingen demonstranten de straat op, maar wel in minder groten getale. In Parijs verzamelden zich enkele honderden betogers op de Champs-élysées. In Madrid togen demonstranten naar de Israëlische ambassade. Ook in onder meer Denemarken en Zweden lieten mensen proteststemmen horen.
Zaterdagavond protesteerden circa tweehonderd mensen op de Dam in Amsterdam.
ja. geef eens antwoord. ik geef toe dat ik soms fout zit. hoe is dat met jou?quote:
Misschien moeten we ons verkiesbaar stellen voor 2012.quote:Op zondag 28 december 2008 21:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met al die biljoenen nu het land in een enorme crisis is beland? nogmaals, wij samen zouden het al beter hebben gedaan.
hoeft niet. alleen huisvrouwen, moslims en dus loosers gaan nu in de kou staan demonstreren.quote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan ik ook ergens pro-Israel demonstreren?
top! wij doen het gewoon net zo sneaky als de moslim. dat is heel erg goedkoop...quote:Op zondag 28 december 2008 21:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien moeten we ons verkiesbaar stellen voor 2012.
Ik zou die kuttekopjes weleens willen zien als er een pro-Israel-demonstratie door de straten loopt. Gewoon even een kwartiertje, daarna weer aan het werk.quote:Op zondag 28 december 2008 21:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoeft niet. alleen huisvrouwen, moslims en dus loosers gaan nu in de kou staan demonstreren.
ja door oud west.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou die kuttekopjes weleens willen zien als er een pro-Israel-demonstratie door de straten loopt. Gewoon even een kwartiertje, daarna weer aan het werk.
Die moslim pakken we zelfs ruim in NY, DC en meer van dat soort Democraten-oorden.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
top! wij doen het gewoon net zo sneaky als de moslim. dat is heel erg goedkoop...
Kwestie van tijd en deze boys gaan even lopen rellenquote:The Israeli military takes position near the northern Israeli-Gaza Strip border on December 28, 2008. Israel warned today it could send ground troops into Gaza as its warplanes continued pounding Hamas targets inside the enclave where more than 280 Palestinians have been killed in just 24 hours.
Vergelijk Gaza maar met de tijd van WO2quote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef paul280 het volgende:
Meki wat heeft pro Isreal nou met pro wII te maken?
Ik reageer hier bewust niet omdat er zoveel onzin verkocht wordt hier
Maar jou vergelijken snap ik even niet.
Kun je die even uitleggen.
ik ken ny nog als mijn broekzak. dc een beetje broekzak.quote:Op zondag 28 december 2008 21:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die moslim pakken we zelfs ruim in NY, DC en meer van dat soort Democraten-oorden.
Af en toe.quote:Op zondag 28 december 2008 21:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. geef eens antwoord. ik geef toe dat ik soms fout zit. hoe is dat met jou?
Klopt, blaffende honden bijten meestal niet. Als ze toch bijten, dan kan Israel er zo gehakt van maken en dat doen ze in dit geval ook.quote:Op zondag 28 december 2008 21:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken ny nog als mijn broekzak. dc een beetje broekzak.
we moeten ons geen zorgen maken om grote bekken en intimidatie. zo zijn ze nu eenmaal. israel maakt zich ook geen zorgen. als het moet is het echt heel snel afgelopen met die vuige zakkenwassers.
misschien moet je de palestijnen vergelijken met jouw volk in nederland. grote bek, veel criminaliteit en ondankbaarheid. maar als het puntje bij paaltje komt schijten ze allemaal in hun broekje.quote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Vergelijk Gaza maar met de tijd van WO2
bevolkinsgroep wordt dagelijks onderdrukt en bezet door de Israeliers.
Heel Spanje is uitgelopen zie ik wel.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 21:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien moet je de palestijnen vergelijken met jouw volk in nederland. grote bek, veel criminaliteit en ondankbaarheid. maar als het puntje bij paaltje komt schijten ze allemaal in hun broekje.
ja dat doe je wel. maar dat geeft niet, bij mij ben je veilig als je wilt onderduiken.quote:Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef Meki het volgende:
[..]
en vergelijken we jou volk dan met de duivelse israeliers ??
Deze zinsnede pik ik er even tussenuit, want dit omschrijft imho perfect het effect wat Israel al sinds jaar en dag probeert te sorteren (alhoewel "bully" dan wel weer subjectief is): "als je te lang doorgaat met etteren dan kun je erop wachten totdat we eens flink onze tanden laten zien en dat iedereen weer eraan herinnerd wordt dat er niet met ons gesold moet worden".quote:Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef Monidique het volgende:
...Every neighborhood has one, a loud-mouthed bully who shouldn't be provoked into anger...
Waarom meld je dan niet wat er precies onzin is en waarom?quote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef paul280 het volgende:
Meki wat heeft pro Isreal nou met pro wII te maken?
Ik reageer hier bewust niet omdat er zoveel onzin verkocht wordt hier
Maar jou vergelijken snap ik even niet.
Kun je die even uitleggen.
ze bestaan niet voor niks zo lang tussen moslims. het is een volk met cohunas, zo groot als meloenen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:56 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Deze zinsnede pik ik er even tussenuit, want dit omschrijft imho perfect het effect wat Israel al sinds jaar en dag probeert te sorteren (alhoewel "bully" dan wel weer subjectief is): "als je te lang doorgaat met etteren dan kun je erop wachten totdat we eens flink onze tanden laten zien en dat iedereen weer eraan herinnerd wordt dat er niet met ons gesold moet worden".
En ik ben er ook van overtuigd dat zonder deze reputatie Israel allang ten onder gegaan zou zijn.
Dus ja, de reactie van Israel lijkt op het eerste oog buitensporig, maar als je het bekijkt in het kader van het hooghouden van deze reputatie, dan lijkt het imo een stuk begrijpelijker.
ik weet niet of het slim is om juist deze user te pakken.quote:Op zondag 28 december 2008 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom meld je dan niet wat er precies onzin is en waarom?
Ja, zelfs wordt er weer gelogen: "Vorige week had Hamas een bestand opgezegd dat door bemiddeling van Egypte tot stand was gekomen." Hamas heeft namelijk helemaal niets opgezegd. Het bestand liep gewoon af, zoals door alle partijen was overeengekomen. Dat Hamas het bestand daarna met nog eens 24 uur had verlengd, wordt ook verzwegen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:56 schreef paul280 het volgende:
Zie nog steeds geen vergelijkenis.
Ik zie een Hamas die geen vrede wil.
Ok die kolonisten moeten aangepakt worden maar zolang Hamas zo bezig blijft kan Isreal niet dat probleem aanpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |