Het is een feit.quote:Op zondag 28 december 2008 20:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat heb je op de toiletdeur gelezen bij Geert thuis? Of heb je dit zelf bedacht?
Geld verdienen aan vuurpijlen?quote:Op zondag 28 december 2008 20:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Stiekem heeft de Mossad die flutrakketen neergelegd in Gaza!!!!!!!
Israël import...lekker koosjerquote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je haalt mijn opmerking geheel uit context, maar ik zal toch zo aardig zijn om op jouw post in te gaan.
waar denk jij dan dat die raketten vandaan komen en hoe denk jij dat ze gemaakt zijn? lambiekje.
ik ben het zeker eens met wilders in dit geval, maar dat neemt niet weg dat ik niet op hem ga stemmen, daar is meer voor nodig.quote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een weldenkend mens kan slechts één standpunt innemen en dat is het standpunt van Wilders.
kijk dit dacht ik al. wat ben jij voor lafhartig jodenhatertje? alles is de schuld van israel en israel heeft alles gedaan.quote:
Hoezo, het was gewoon regeling (nobelprijswinnende regeling) over de verdeling van het land. Mijn vraag is wat je daarvan vind/vond/gaat vinden als je je ervan op de hoogte stelt.quote:Op zondag 28 december 2008 18:20 schreef zoalshetis het volgende:
die vond ik niet in het voordeel van israel pleitten. eerder een soort van hautaine, wij linksen weten het beter houding, terwijl de oorzaak en het geweld niet van israel kwam.
Kan jij antwoord geven op mijn vraag waarom Iran flut raketjes opstuurt richting Gaza ipv flinke raketten?quote:Op zondag 28 december 2008 20:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijk dit dacht ik al. wat ben jij voor lafhartig jodenhatertje? alles is de schuld van israel en israel heeft alles gedaan.
Je moet bewust eten. Je kan wel weg kijken, maar de bottomline is gewoon dat het dier waarvan jij het stukje vlees eet, een verschrikkelijk leven heeft gehad en mensen die vlees eten, houden dat verschrikkelijke proces in stand en dat is netzo goor en hypocriet.quote:Op zondag 28 december 2008 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik vlees eet denk ik niet aan het abbatoir. sterker nog, ik krijg niet meer zin in vlees eten als ik aan het abbatoir denk.
Ik heb gewoon honger, was een latertje vannacht en ben uit me ritme dus ik heb nog niet gegeten, maar ik krijg niet trek in spare-ribs omdat ik dode terroristen zie, integendeel, ik krijg juist trek in spare ribs omdat ik spare ribs zie en op dit moment uitgehongerd ben.quote:jij krijgt blijkbaar zin in spare ribs als je dode palestijnen ziet liggen.
quote:Op zondag 28 december 2008 20:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zelfs je turkse broeders denken anders, maar jij blijft maar de domme moslim spelen. je bent een schande voor de turken.
ik ken die nobelprijs en ik heb vanaf het begin kritische ogen geworpen. die regeling is een farce en een handreiking naar islamitische paupers. als het kon trok iedereen die nobelprijs voor arafat in. helaas kan dat niet schijnbaar. misschien in de toekomst. paarlen voor de zwijnen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo, het was gewoon regeling (nobelprijswinnende regeling) over de verdeling van het land. Mijn vraag is wat je daarvan vind/vond/gaat vinden als je je ervan op de hoogte stelt.
Ataturk spreekt ons toe vanuit de wolken jongensquote:Op zondag 28 december 2008 20:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijk dit dacht ik al. wat ben jij voor lafhartig jodenhatertje? alles is de schuld van israel en israel heeft alles gedaan.
zelfs je turkse broeders denken anders, maar jij blijft maar de domme moslim spelen. je bent een schande voor de turken.
pesterij raketten, wat wil je verder weten?quote:Op zondag 28 december 2008 20:13 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Kan jij antwoord geven op mijn vraag waarom Iran flut raketjes opstuurt richting Gaza ipv flinke raketten?
Nee..dacht ik al.
Er is daarvoor dan ook geen zinnig antwoord op te vinden omdat het gewoon onzin zou zijn...
pesterij?quote:Op zondag 28 december 2008 20:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pesterij raketten, wat wil je verder weten?
ik denk idd dat dat het al is en nog sterker wordt. kruit te vroeg verschieten past bij moslims als je de geschiedenis goed bekijkt.quote:Op zondag 28 december 2008 20:14 schreef Devrim_ het volgende:
Geloof en nationaliteit zijn twee aparte dingen en dit is een geloofsoorlog aan het worden.
Daar hebben die primitieve zandhappers de technologie niet voor.quote:Op zondag 28 december 2008 20:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
pesterij?
Welke pesterij?
Ze raken helemaal niks behalve zand?
Wil je ze echt pesten dan gooi je een halve stad plat
niet schieten naar mensen die wel kunnen schieten is het devies.quote:Op zondag 28 december 2008 20:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
pesterij?
Welke pesterij?
Ze raken helemaal niks behalve zand?
Wil je ze echt pesten dan gooi je een halve stad plat
Iran kan, als ze dat willen, vanuit de grens een raket richting Athene flikkeren.quote:Op zondag 28 december 2008 20:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar hebben die primitieve zandhappers de technologie niet voor.
en jij spreekt vanuit wat? slavernij?quote:Op zondag 28 december 2008 20:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ataturk spreekt ons toe vanuit de wolken jongens
http://findarticles.com/p/articles/mi_qn4179/is_/ai_n11737576quote:Op zondag 28 december 2008 20:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Turken hebben hier niks mee te maken.
Haal ze er dan ook gewoon niet bij (!)
Geloof en nationaliteit zijn twee aparte dingen en dit is een geloofsoorlog aan het worden.
Haal dingen niet door elkaar
doen! misschien is dat ook wel de reden dat het westen iran geen westerse uitvinding als de kernbom gunt?quote:Op zondag 28 december 2008 20:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Iran kan, als ze dat willen, vanuit de grens een raket richting Athene flikkeren.
Zoals ik al eerder heb gezegdquote:Op zondag 28 december 2008 20:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://findarticles.com/p/articles/mi_qn4179/is_/ai_n11737576
Ik kan niet wachten tot je in het leger zit.
Dat moeten ze eens proberen dan. Dan is het parkeerprobleem in de regio meteen opgelost.quote:Op zondag 28 december 2008 20:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Iran kan, als ze dat willen, vanuit de grens een raket richting Athene flikkeren.
Maar het Westen (dat in de laatste jaren al 2 oorlogen is gestart) mag wel kernbommen hebben?quote:Op zondag 28 december 2008 20:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doen! misschien is dat ook wel de reden dat het westen iran geen westerse uitvinding als de kernbom gunt?
Dat is inderdaad hypocriet.quote:Op zondag 28 december 2008 20:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Maar het Westen (dat in de laatste jaren al 2 oorlogen is gestart) mag wel kernbommen hebben?
Hoezo hypocriet.
Dom om te denken dat je zomaar Iran kan aanvallen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat moeten ze eens proberen dan. Dan is het parkeerprobleem in de regio meteen opgelost.
Wat is daar hypocriet aan? Die kernbommen dienen ook ter verdediging van bondgenoten van het Westen, zoals bijvoorbeeld Turkije.quote:Op zondag 28 december 2008 20:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Maar het Westen (dat in de laatste jaren al 2 oorlogen is gestart) mag wel kernbommen hebben?
Hoezo hypocriet.
Een kernbom is geen verdedigingsmiddel en dat is het ook nooit geweest.quote:Op zondag 28 december 2008 20:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is daar hypocriet aan? Die kernbommen dienen ook ter verdediging van bondgenoten van het Westen, zoals bijvoorbeeld Turkije.
Hoezo is het een geloofsoorlog? Israëlische Arabieren bemoeien zich er niet mee, omdat ze een prima leven hebben. Maar je zult naast de Koran wel een exemplaar van 'Kavgam' hebben liggen, dus met jou discussiëren is eigenlijk overbodig, daar je niet voor rede vatbaar bent.quote:Op zondag 28 december 2008 20:20 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegd
Je hoeft Turkije er helemaal NIET bij te halen.
Dit een geloofsoorlog. (Alhoewel ik het wel kan begrijpen hoor dat je zo denkt...Nederlanders geven geen fuck om hun land of geloof)
Als Iran een NAVO-lid gaat beschieten met raketten dan zijn de rapen gaar hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 20:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dom om te denken dat je zomaar Iran kan aanvallen.
De EU kan dan gaan huilen wat die wilt maar de VS gaat daar zijn vingers niet aan branden
quote:Op zondag 28 december 2008 20:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Een kernbom is geen verdedigingsmiddel en dat is het ook nooit geweest.
Een kernbom is puur om aan te vallen en te dreigen.
Een dreiging is soms de beste verdediging. Waarom denk je dat het gedurende de Koude Oorlog niet uit de klauwen is gelopen?quote:Op zondag 28 december 2008 20:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Een kernbom is geen verdedigingsmiddel en dat is het ook nooit geweest.
Een kernbom is puur om aan te vallen en te dreigen.
gestart is een eigen belevenis. ny aanvallen is niet slim, dat is je kruit te vroeg verschieten.quote:Op zondag 28 december 2008 20:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoezo hypocriet.
we hebben er genoeg.quote:Op zondag 28 december 2008 20:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een kernbom is zeker ook een verdedigingsmiddel. Ik heb ook nooit begrepen waarom wij in Nederland nooit kernbommen hebben genomen, zeker na een tweede wereld oorlog, toen iedereen zo stoer riep "dit nooit meer".
Hoewel mijn ongenuanceerde grote bek zeker niet altijd een schoonheidsprijs verdient span jij echt de kroon.quote:Op zondag 28 december 2008 20:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jij spreekt vanuit wat? slavernij?
Protesten uit Turkije, Iran, Egypte etc.quote:Op zondag 28 december 2008 20:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoezo is het een geloofsoorlog? Israëlische Arabieren bemoeien zich er niet mee, omdat ze een prima leven hebben.
Ik heb idd Kavgam in mijn boekenkast liggen en de Nederlandse druk zal hier binnenkort ook liggen.quote:Maar je zult naast de Koran wel een exemplaar van 'Kavgam' hebben liggen, dus met jou discussiëren is eigenlijk overbodig, daar je niet voor rede vatbaar bent.
We hebben er 0. Er zullen vast genoeg kernbommen hier op geslagen zijn, maar die kunnen wij als overheid niet afsteken wanneer wij dat nodig achten.quote:
datis jouw bescheiden mening. we zullen elkaar nog hard nodig gaan hebben in de toekomst.quote:Op zondag 28 december 2008 20:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hoewel mijn ongenuanceerde grote bek zeker niet altijd een schoonheidsprijs verdient span jij echt de kroon.
NAVO is netals de VN een neporganisatie.quote:Op zondag 28 december 2008 20:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Iran een NAVO-lid gaat beschieten met raketten dan zijn de rapen gaar hoor.
lol. we zijn bondgenoot van de afstekers. als het moet is het er.quote:Op zondag 28 december 2008 20:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
We hebben er 0. Er zullen vast genoeg kernbommen hier op geslagen zijn, maar die kunnen wij als overheid niet afsteken wanneer wij dat nodig achten.
Enkele gefrustreerde Moslims willen er een geloofsoorlog van maken, wil nog niet zeggen dat het dat ook is.quote:Op zondag 28 december 2008 20:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Protesten uit Turkije, Iran, Egypte etc.
Dit is een geloofsoorlog aan het worden, het moet alleen nog even koken
[..]
Ik heb idd Kavgam in mijn boekenkast liggen en de Nederlandse druk zal hier binnenkort ook liggen.
Weten is iets anders dan geloven
Ik ken de evolutietheorie, ik geloof hem niet.
quote:Op zondag 28 december 2008 20:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
We hebben er 0. Er zullen vast genoeg kernbommen hier op geslagen zijn, maar die kunnen wij als overheid niet afsteken wanneer wij dat nodig achten.
VN resoluties zijn in het geval van Israël niet bindend. Bovendien hebben die resoluties ook betrekking op de andere partij(en).quote:Op zondag 28 december 2008 20:26 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
NAVO is netals de VN een neporganisatie.
De VN resoluties waar Israël zich niet aan houd etc.? hoe ze het met dat?
Zodra de grote jongens in beeld komen staan zulke organisaties buitenspel
Inderdaad lol want het is doodzonde nummer 1 als je in tijd van oorlog 100% afhankelijk bent van je bondgenoten.quote:Op zondag 28 december 2008 20:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. we zijn bondgenoot van de afstekers. als het moet is het er.
Israel is (helaas) geen lid van de NAVO. Dat kan ook niet, want een brandend huis kun je niet verzekeren. Tenminste, zo redeneert de NAVO.quote:Op zondag 28 december 2008 20:26 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
NAVO is netals de VN een neporganisatie.
De VN resoluties waar Israël zich niet aan houd etc.? hoe ze het met dat?
Zodra de grote jongens in beeld komen staan zulke organisaties buitenspel
Precies. Je zou maar aangevallen worden en moeten wachten tot Frankrijk en co er een keertje uit zijn....quote:Op zondag 28 december 2008 20:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Inderdaad lol want het is doodzonde nummer 1 dat je in tijd van oorlog 100% afhankelijk bent van je bondgenoten.
Het Turkse leger staat achter Israël en de simpele zielen uit Oost-Turkije waar jij op doelt (jouw Heimat), die amper kunnen lezen en schrijven, kunnen protesteren maar niet beslissen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Protesten uit Turkije, Iran, Egypte etc.
Dit is een geloofsoorlog aan het worden, het moet alleen nog even koken
[..]
Ik heb idd Kavgam in mijn boekenkast liggen en de Nederlandse druk zal hier binnenkort ook liggen.
Weten is iets anders dan geloven
Ik ken de evolutietheorie, ik geloof hem niet.
Nee, want o.a. de leiders in Iran proberen het ook richting geloof te duwen ipv het te laten zoals het nu is (een 'conflict tussen 2 landen') en met de AKP in Turkije, die zeiden dat dit onrespectol is tegen ons (De Turken)quote:Op zondag 28 december 2008 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Enkele gefrustreerde Moslims willen er een geloofsoorlog van maken, wil nog niet zeggen dat het dat ook is.
dat weet ik allang. hence mijn opmerkingen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het Turkse leger staat achter Israël en de simpele zielen uit Oost-Turkije waar jij op doelt (jouw Heimat), die amper kunnen lezen en schrijven, kunnen protesteren maar niet beslissen.
Ik wist het!
Even voor de rest van de lezers:
[ afbeelding ]
We hebben hier te maken met een heuse Turkse islamofascist.
Natuurlijk proberen de leiders van Iran dat, om simpele zieltjes te winnen. Jij trapt er ook in. Niet alles wat de leiders in Iran zeggen is waar overigens. Even voor jouw informatie.quote:Op zondag 28 december 2008 20:30 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nee, want o.a. de leiders in Iran proberen het ook richting geloof te duwen ipv het te laten zoals het nu is (een 'conflict tussen 2 landen') en met de AKP in Turkije, die zeiden dat dit onrespectol is tegen ons (De Turken)
je mag bij mij onderduiken, dat dan weer wel.quote:Op zondag 28 december 2008 20:30 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nee, want o.a. de leiders in Iran proberen het ook richting geloof te duwen ipv het te laten zoals het nu is (een 'conflict tussen 2 landen') en met de AKP in Turkije, die zeiden dat dit onrespectol is tegen ons (De Turken)
quote:Op zondag 28 december 2008 20:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het Turkse leger staat achter Israël en de simpele zielen uit Oost-Turkije waar jij op doelt (jouw Heimat), die amper kunnen lezen en schrijven, kunnen protesteren maar niet beslissen.
Ik wist het!
Even voor de rest van de lezers:
[ afbeelding ]
We hebben hier te maken met een heuse Turkse islamofascist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |