Samenzweringsfreakquote:
het is zeker een start tot de oplossing.quote:Op zondag 28 december 2008 21:02 schreef koudhier het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrij naive gedachte. Geloof je werkelijk dat er een goede kans is dat het conflict hiermee opgelost wordt?
Als Israel doorpakt en de EU niet gaat zeiken wel ja.quote:Op zondag 28 december 2008 21:02 schreef koudhier het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrij naive gedachte. Geloof je werkelijk dat er een goede kans is dat het conflict hiermee opgelost wordt?
Doel je op een oplossing van de palestijnen- / bezettingsproblematiek of op een einde aan het Hamas bewind?quote:Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Israel doorpakt en de EU niet gaat zeiken wel ja.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:09 schreef jimmyrodgers het volgende:
De EUwat aan achterlijk Dhimmi clubje is dat.
En dan noem je mij gekquote:Op zondag 28 december 2008 21:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
we kunnen nog voorkomen dat het echt verkocht wordt. helaas wordt dat door de grootste verkopers tegen gehouden, volkert is een pion.
het eerste is meer een kwestie van doorpakken...quote:Op zondag 28 december 2008 21:09 schreef koudhier het volgende:
[..]
Doel je op een oplossing van de palestijnen- / bezettingsproblematiek of op een einde aan het Hamas bewind?
Dat tweede geloof (en hoop ik) wel. Livni heeft daar ook al mee gedreigd.
Als je op het eerste doelde lijkt me dat vrij utopisch.
Het tweede. Het lijkt me dat Israel nu wel doorpakt. Ook met het oog op verkiezingen en de belofte van Livni moet men nu wel doorpakken.quote:Op zondag 28 december 2008 21:09 schreef koudhier het volgende:
[..]
Doel je op een oplossing van de palestijnen- / bezettingsproblematiek of op een einde aan het Hamas bewind?
Dat tweede geloof (en hoop ik) wel. Livni heeft daar ook al mee gedreigd.
Als je op het eerste doelde lijkt me dat vrij utopisch.
vind je? ik leef in een land dat het mijne is. jij moet je waarheden maar gaan zoeken in jouw turkije dan. neemt niet weg dat ik jou wel mag hoor. want dat doe ik. en onderduiken hier is geen probleem.quote:
Dat bericht van jou is pure oorlog ophitserij. En zonder die ophitserij zouden de spare ribs niet door de straten denderen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verwerpelijker dan jij die zin krijgt in spareribs na het zien van spareribs van mensen? serieus?![]()
er is al 57 raketten per week vuurwerk. wat wil je nou? zeg sorry en we kunnen verder gaan.![]()
lol. hou nou eens op. ik doe niet meer dan de joden en europeanen verdedigen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat bericht van jou is pure oorlog ophitserij. En zonder die ophitserij zouden de spare ribs niet door de straten denderen.
Vergeet niet dat jou land bestuurd word door andere landenquote:Op zondag 28 december 2008 21:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je? ik leef in een land dat het mijne is. jij moet je waarheden maar gaan zoeken in jouw turkije dan. neemt niet weg dat ik jou wel mag hoor. want dat doe ik.
Ik vind het ook tof, spannender dan een voetbalwedstrijd.quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef Yildiz het volgende:
Wil Halcon nu op dit forum verklaren dat hij het wel tof vind dat er oorlog is, getuige de duim voor de topictitel?
is dat zo? ik ben zelf autonoom aangezien ik de politiek in nederland een laffe kutbende vind en toch geen wilders ga stemmen...quote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat jou land bestuurd word door andere landen
Het geen dat ik net deed was op een onorthodoxe manier het leed van de slachtdieren aan de kaak stellen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. hou nou eens op. ik doe niet meer dan de joden en europeanen verdedigen.
ja, en daar is dit topic niet voor. ik koop bijna alleen maar dieren die een fijn leven hebben gehad. nu opzouten met je gore, vieze praatjes.quote:Op zondag 28 december 2008 21:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het geen dat ik net deed was op een onorthodoxe manier het leed van de slachtdieren aan de kaak stellen.
Je kan het wel gore praatjes noemen, maar hoe je het wendt of keert, door die praatjes ben jij je wel bewust geworden van het vlees dat jij in de supermarkt koopt.quote:Op zondag 28 december 2008 21:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, en daar is dit topic niet voor. ik koop bijna alleen maar dieren die een fijn leven hebben gehad. nu opzouten met je gore, vieze praatjes.
Gast start lekker een topic over dierenleed ofzo. Flikker op uit dit topic met je gejank over dieren.quote:Op zondag 28 december 2008 21:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan het wel gore praatjes noemen, maar hoe je het wendt of keert, door die praatjes ben jij je wel bewust geworden van het vlees dat jij in de supermarkt koopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |