Omdat?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:39 schreef pfaf het volgende:
De rode kaart was allesbehalve terecht.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Omdat?
Die eerste was geen geel uiteraard, maar Blom beoordeelde het niet als hands als gevolg van de duw, maar als opzettelijk hands. Die twee overtredingen daarna van Cvitanich waren allebei geel. Bij de eerste werd ie gespaard, bij de tweede was het bye bye, zwaai zwaai. Allebei twee onnodige en domme overtredingen, terwijl je weet dat je daarvoor rood riskeert.. Ik kan het niet onterecht vinden, ondanks die onterechte eerste kaart.
Wel mee eens. Vooral de inconsequentie van Blom die deze rode kaart veroorzaakt. Als je duidelijk bent dan zou Cvitanich waarschijnlijk ook die laatste overtreding niet maken.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Omdat?
Die eerste was geen geel uiteraard, maar Blom beoordeelde het niet als hands als gevolg van de duw, maar als opzettelijk hands. Die twee overtredingen daarna van Cvitanich waren allebei geel. Bij de eerste werd ie gespaard, bij de tweede was het bye bye, zwaai zwaai. Allebei twee onnodige en domme overtredingen, terwijl je weet dat je daarvoor rood riskeert.. Ik kan het niet onterecht vinden, ondanks die onterechte eerste kaart.
Juist, ik vind hem een coole gast! Niets zo vervelend als die misplaatste arrogantie.quote:Op maandag 29 december 2008 16:00 schreef Mindstate het volgende:
Wat ik bij Dario wel tof vindt, is dat hij spelers/aangevers iig bedankt voor de ballen. Is weer eens wat anders dan een Lazovic die na een intikker doet alsof hij een wereldactie heeft bekroond met een lob van 30 meter.
Let ook even op de duw die hij in de rug krijgt. Volgens mij is het geen moment zijn bedoeling om die bal in de goal te slaan. Niet dat het een penalty had moeten zijn, maar geel?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:21 schreef Tommeke het volgende:
Geen kaart vond ik. Maar het is wel een beetje erg dom, die eerste kaart dus.
Speelde ook goed! Denk dat we nog veel plezier gaan beleven aan Dario! Goed in de kaats, beweeglijk, kopsterk en laat anderen beter spelenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:51 schreef Jasza het volgende:
Hij speelde verder wel goed vond ik.
quote:Darío Cvitanich: 'Ajax is geen tussenstation'
Datum: 15-mrt-2009 08:51
Door Daan Dekker
Darío Cvitanich (foto, tweede van links) ziet Ajax niet als een sport op een ladder naar de Premier League of Primera División. “Het is mijn droom om een grote naam in het Europese voetbal te worden. Ik wil die droom in Amsterdam waarmaken, Ajax is geen tussenstation, hopelijk kan ik hier mijn hele carrière blijven,” vertelt Cvitanich aan Sportweek. “Velen denken aan Chelsea, Manchester of Barcelona, van mij hoeft het niet.”
Heeft het niet te maken met een gebrek aan zelfvertrouwen? Je koos ook voor het Kroatische elftal in plaats van het magische blauw-wit van Argentinië.
“Een beetje wel, maar ik ben een realist. Lionel Messi, Sergio Agüero, Carlos Tévez, Gonzalo Higuaín; het is moeilijk om daar tussen te komen. Het is wel een droom van me om voor Argentinië te spelen, maar ik moet het eerst maar eens laten zien bij Ajax.”
De droom kan nog uitkomen. De FIFA heeft recentelijk beslist dat je niet voor Kroatië uit mag komen.
“Dat is jammer, meer niet. Als het mogelijk was geweest, had ik het graag geprobeerd. Maar ik had al niet veel hoop dat het ging lukken.”
Idd, dit soort teksten moet je altijd een beetje met een korreltje zout nemen.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:16 schreef kevin6188 het volgende:
Klopt. Bedoelde meer te zeggen hoe snel alles kan veranderen.
Eindelijk weer een spelerssong die echt knalt. Waarom zou je dat willen veranderen?quote:Op maandag 13 april 2009 02:03 schreef Aanvoerder het volgende:
volgend seizoen ga ik mijn dario-lied a la ricky martin doorvoeren, want dat slappe ole dario vind ik echt bagger.
Nou, Suárez lijkt me nog iets beter hoorquote:
Maar die had iedereen kunnen kopen die geen ogen in z'n achterhoofd heeft.quote:Op maandag 13 april 2009 11:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, Suárez lijkt me nog iets beter hoor.
Ok, misschien behoeft mijn post toch wat extra uitleg. Met beste aankoop, bedoel ik niet alleen de voetballer, maar ook goed als in een kwaliteit van de club. Aissati, Suarez en Oleguer kan iedereen wel kopen en bedenken. Een klein spitsje uit een Argentijnse subtopper kopen die in z'n eerste seizoen ongeveer 1 goal per 90 minuten maakt is andere koek.quote:Op maandag 13 april 2009 10:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet mee eens. Oleguer en (ik denk vooral) Aissati lijken me betere aankopen
Zeg dan best gescoute spelerquote:Op maandag 13 april 2009 11:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar die had iedereen kunnen kopen die geen ogen in z'n achterhoofd heeft.
Misschien wel, maar ik denk niet dat mensen hadden verwacht dat hij zo snel het Ajax-niveau zou ontgroeien. Ik vind inderdaad Suarez de beste aankoop van de laatste jaren. Hoewel ook held Eyong een geweldige aankoop blijktquote:Op maandag 13 april 2009 11:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar die had iedereen kunnen kopen die geen ogen in z'n achterhoofd heeft.
Precies, groeibriljantje die Enoh. voor hoeveel is die eigenlijk gekocht? Minder dan een miljoen toch?quote:Op maandag 13 april 2009 11:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik denk niet dat mensen hadden verwacht dat hij zo snel het Ajax-niveau zou ontgroeien. Ik vind inderdaad Suarez de beste aankoop van de laatste jaren. Hoewel ook held Eyong een geweldige aankoop blijkt
Kwam die knakker niet gewoon gratis over van Cape Town?quote:Op maandag 13 april 2009 13:52 schreef Silaz het volgende:
[..]
Precies, groeibriljantje die Enoh. voor hoeveel is die eigenlijk gekocht? Minder dan een miljoen toch?
Jazeker.quote:Op maandag 13 april 2009 15:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kwam die knakker niet gewoon gratis over van Cape Town?
Nee, de 3 spelers die van Ajax CT gratis overkwamen waren Stanton Lewis, Daylon Claasen en Steven Pienaarquote:
Die 2-0 ook, hij kijkt 1 seconde en geeft de bal precies op maat.quote:Op maandag 13 april 2009 00:44 schreef RayMania het volgende:
De 3-0 is echt geweldig, moet je maar eens terugkijken. Hij staat op zo'n 65 meter en geeft de bal aan Van der Wiel en sprint vervolgens keihard naar de penaltystip en kopt in.
Dat was echt een prachtige voorzet.quote:Op maandag 13 april 2009 15:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die 2-0 ook, hij kijkt 1 seconde en geeft de bal precies op maat.
Doetie daar nou alsof hij wat zand of wat in het gezicht gooitquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |