Ja want de hoeveelheid wedstrijden die je speelt bepaald de kwaliteit van iemandquote:Op zondag 18 januari 2009 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
?
Kuijt heeft alle wedstrijden van Liverpool dit seizoen gespeeld. Alleen Carragher doet hem dat na.
Matige speler hoor die Kuijt.

Daar valt op te trainenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Toch mooi om te zien dat hij naast zijn enorme werklust en gedrevenheid ook de nodige technische bagage heeft.
Alleen hij mag wat minder happen.

quote:Ajax zal binnenkort de optie in het contract van middenvelder Eyong Enoh gaan lichten. Dat liet technisch manager Danny Blind aan Sportweek weten. Enoh heeft nog een contract tot medio 2010, maar in zijn contract is ook een eenzijdige optie voor Ajax opgenomen om het contract te verlengen tot de zomer van 2012.
En dat zal Ajax snel gaan doen, zo laat Blind desgevraagd weten. ''Hij is een basisspeler en we zijn enorm blij met hem,'' aldus Blind. Enoh kwam afgelopen zomer over van Ajax Cape Town, nadat hij eerst enkele weken stage had gelopen in Amsterdam. Tot nu toe kwam Enoh dit seizoen tot slechts dertien wedstrijden, onder meer door verschillende blessures.

Hm, laten we hopen van nietquote:Op zondag 16 november 2008 16:04 schreef RayMania het volgende:
Binnen twee jaar bij een Italiaanse topclub.
 .
.

quote:Enoh over vertrek Van Basten: "Best moeilijk"
De goedkoopste aankoop rendeerde waarschijnlijk het best. Eyong Enoh kende een uitstekend seizoen bij Ajax en heeft zich binnen één seizoen in de basis gespeeld. Vooral de fysieke kracht van de Kameroener, gehaald door Marco van Basten, komt de Amsterdammers goed uit. "Het vertrek van Van Basten is best een beetje moeilijk."
Doekje voor het bloeden
Enoh zegt het na afloop van Ajax-FC Twente, de wedstrijd die een zinderend duel had moeten zijn om plaats twee. Dat werd het niet, maar Ajax verzekerde zich wel van plaats drie. "En dat was toch nog best belangrijk", zegt Enoh tegen Goal.com. "We hebben de laatste tijd in veel moeilijke situaties gezeten met het team, waardoor deze overwinning belangrijk is."
"We vochten als een team", vervolgt hij. "Voor mij is het een goede afsluiting van het seizoen, waardoor we ons beter kunnen focussen op volgend seizoen." Enoh zegt het in vloeiend Engels. Nederlands verstaat hij ook al. Het zegt wat over de gigantische drijfveer die de intelligente middenvelder heeft.
Abrupt vertrek MvB
"Dit was een heel positief jaar voor mij", zegt Enoh, afgelopen zomer overgekomen van Ajax Cape Town. "Ik kwam bij een nieuwe club en moest leren leven in een nieuwe omgeving. Om dan nu al geacclimatiseerd te zijn en in het eerste elftal te spelen is heel mooi. Ik heb heel veel geleerd dit jaar, ook buiten het voetbal om. Dat heeft me veel vertrouwen gegeven."
Voor Enoh zal het vertrek van Van Basten wellicht wat harder aankomen dan de andere spelers. De trainer had een onvoorwaardelijk vertrouwen in hem, hetgeen resulteerde in een vaste stek op het middenveld. "Ik had zijn vertrek ook niet verwacht", zegt hij. "Dat hij zichzelf ging evalueren was niet raar, want iedereen zou zichzelf deze weken evalueren. Niemand zag het aankomen, ook ik niet."
Familie-tour in A’dam
"We weten nu nog niet de exacte redenen, maar het kwam heel abrupt. Hij was heel speciaal voor mij, want hij heeft mij de kans gegeven om me in het Europese profvoetbal te bewijzen. Daarom is dit ook best een beetje moeilijk, maar het hoort erbij. Ik ben hier om te voetballen en dat zal ik blijven doen." Wat gaat Enoh de komende vrije weken doen, voordat hij begin juni met Kameroen moet voetballen? "Lekker met mijn familie in Amsterdam blijven. Echt een leuke stad."

Goed stuk, mag die Enoh wel. Zowel voetballend als hoe hij buiten het veld overkomt.quote:

quote:Debuut Ajacied Enoh bij gelijkspelend Kameroen
Eyong Enoh heeft zijn officiële debuut voor het team van Kameroen gemaakt. De Ajacied kreeg van nieuwbakken bondscoach Thomas N’Kono speelminuten tijdens de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Marokko (0-0). In het Ahmadou Ahidjo stadion van Yaoundé (Kameroen) beleefde Enoh een wisselvallig debuut met de formatie van N’Kono, die onlangs het trainersstokje van Otto Pfister overnam. Zowel Kameroen als Marokko konden aanspraak op de zege maken, maar uiteindelijk bleef het bij een doelpuntloze puntendeling.
In Groep 1 van de Afrikaanse WK-kwalificatie staan Kameroen en Marokko na twee speelronden voorlopig op de laatste plaats (één punt uit twee duels). Gabon is met zes punten uit twee wedstrijd koploper, Togo staat is tweede (drie uit twee)

Liever niet. Dan zijn we hem tenminste ook niet halverwege de competitie kwijt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:03 schreef Radegast het volgende:
Hopelijk haalt 'ie met Kameroen het WK nog, en kwalificeren ze zich ook voor de Afrika Cup.

We hebben toch een winterstop nu?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Liever niet. Dan zijn we hem tenminste ook niet halverwege de competitie kwijt.
Of is de Africa Cup niet meer tijdens het seizoen?

Mocht Kameroen de finale halen dan mist Enoh de wedstrijden tegen AZ en Feyenoord.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
We hebben toch een winterstop nu?
Is goed voor die jongen om zoveel mogelijk wedstrijden te spelen op hoog niveau.

Zeer sterk duo ja. Vind het zo mooi hoe hij aardig vaak in een pirouette weg draait van een tegenstander.. ehhequote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fantastische wedstrijd weer hoor, gigantisch sterk aan de bal in de duels.
Het kan allemaal nog net iets beter in de passing en overzicht, maar samen met De Zeeuw echt fantastisch centraal.

Ja echt een heerlijke speler.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:37 schreef RayMania het volgende:
Na Suarez de beste man op het veld vanavond.

Mee eens. De man bleef maar gaan en speelde een tempo hoger dan de tegenstander. Daardoor werd de slag op het middenveld gewonnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:37 schreef RayMania het volgende:

eens.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:37 schreef RayMania het volgende:

Helaas zal dat lastig worden aangezien zijn inzicht af en toe op het niveau van een zaterdag seniorenelftal zit.quote:Op maandag 9 november 2009 21:31 schreef betting het volgende:
Is zeker een nuttige speler voor Ajax. Maar hij moet wel leren om de bal gewoon zo snel mogelijk afgegeven aan De Zeeuw of Gabri.

quote:Op maandag 9 november 2009 23:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Helaas zal dat lastig worden aangezien zijn inzicht af en toe op het niveau van een zaterdag seniorenelftal zit.

Het zou verrreweg de beste speler zijn in dat brandhout elftal van jouw cluppiequote:Op maandag 9 november 2009 23:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Helaas zal dat lastig worden aangezien zijn inzicht af en toe op het niveau van een zaterdag seniorenelftal zit.

Landzaat mag de schoenen van Enoh nog niet eens poetsenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:36 schreef navigator het volgende:
[..]
Het zou verrreweg de beste speler zijn in dat brandhout elftal van jouw cluppie

Wat heeft jou blind gemaakt?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Liefde maakt blind schijnbaar
 .
.

Heb je hem ook weerquote:Op woensdag 11 november 2009 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Liefde maakt blind schijnbaar

of Chelsea als de nieuwe Essien
 of Chelsea als de nieuwe Essien

of bij ajax zodra ze de CL hebben gewonnenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:17 schreef SeeNoEvil het volgende:
wat een held is het, heerlijke voetballer om naar te kijken. Over 3 jaar speelt ie als opvolger van yaya toure bij Barcelonaof Chelsea als de nieuwe Essien

Net of een speler die bij Ajax en op Cyprus speelt/speelde ooit bij een topclub komtquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
of bij ajax zodra ze de CL hebben gewonnen

Probeer het eens in normaal Nederlands?quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja idd wat een bullshit haha, net zoiets als van Den Bosch naar de top gaan ofzo hahaha lol uberlol leet haha rofl lol
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |