Eindelijk weer een spelerssong die echt knalt. Waarom zou je dat willen veranderen?quote:Op maandag 13 april 2009 02:03 schreef Aanvoerder het volgende:
volgend seizoen ga ik mijn dario-lied a la ricky martin doorvoeren, want dat slappe ole dario vind ik echt bagger.
Nou, Suárez lijkt me nog iets beter hoorquote:
Maar die had iedereen kunnen kopen die geen ogen in z'n achterhoofd heeft.quote:Op maandag 13 april 2009 11:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, Suárez lijkt me nog iets beter hoor.
Ok, misschien behoeft mijn post toch wat extra uitleg. Met beste aankoop, bedoel ik niet alleen de voetballer, maar ook goed als in een kwaliteit van de club. Aissati, Suarez en Oleguer kan iedereen wel kopen en bedenken. Een klein spitsje uit een Argentijnse subtopper kopen die in z'n eerste seizoen ongeveer 1 goal per 90 minuten maakt is andere koek.quote:Op maandag 13 april 2009 10:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet mee eens. Oleguer en (ik denk vooral) Aissati lijken me betere aankopen
Zeg dan best gescoute spelerquote:Op maandag 13 april 2009 11:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar die had iedereen kunnen kopen die geen ogen in z'n achterhoofd heeft.
Misschien wel, maar ik denk niet dat mensen hadden verwacht dat hij zo snel het Ajax-niveau zou ontgroeien. Ik vind inderdaad Suarez de beste aankoop van de laatste jaren. Hoewel ook held Eyong een geweldige aankoop blijktquote:Op maandag 13 april 2009 11:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar die had iedereen kunnen kopen die geen ogen in z'n achterhoofd heeft.
Precies, groeibriljantje die Enoh. voor hoeveel is die eigenlijk gekocht? Minder dan een miljoen toch?quote:Op maandag 13 april 2009 11:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik denk niet dat mensen hadden verwacht dat hij zo snel het Ajax-niveau zou ontgroeien. Ik vind inderdaad Suarez de beste aankoop van de laatste jaren. Hoewel ook held Eyong een geweldige aankoop blijkt
Kwam die knakker niet gewoon gratis over van Cape Town?quote:Op maandag 13 april 2009 13:52 schreef Silaz het volgende:
[..]
Precies, groeibriljantje die Enoh. voor hoeveel is die eigenlijk gekocht? Minder dan een miljoen toch?
Jazeker.quote:Op maandag 13 april 2009 15:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kwam die knakker niet gewoon gratis over van Cape Town?
Nee, de 3 spelers die van Ajax CT gratis overkwamen waren Stanton Lewis, Daylon Claasen en Steven Pienaarquote:
Die 2-0 ook, hij kijkt 1 seconde en geeft de bal precies op maat.quote:Op maandag 13 april 2009 00:44 schreef RayMania het volgende:
De 3-0 is echt geweldig, moet je maar eens terugkijken. Hij staat op zo'n 65 meter en geeft de bal aan Van der Wiel en sprint vervolgens keihard naar de penaltystip en kopt in.
Dat was echt een prachtige voorzet.quote:Op maandag 13 april 2009 15:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die 2-0 ook, hij kijkt 1 seconde en geeft de bal precies op maat.
Doetie daar nou alsof hij wat zand of wat in het gezicht gooitquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |