Die zijn kut ja. Die heb ik uitgetest in de winkel maar toen zat ik met m'n pink alleen al op drie toetsen tegelijk te hengstenquote:
Wat ben je toch ook een lui wijf hèquote:Op zondag 28 december 2008 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk wil ik de hele dag niks doen!
Kut zegquote:Op zondag 28 december 2008 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
ben ziek
en moet morgen op vakantie
Gast ik zit op mn werk -_-quote:Op zondag 28 december 2008 16:02 schreef IrishBastard het volgende:
Nou moet ik op m'n werk tieten zoeken!
dat laatste deel an sich niet, maar wil wel genieten van mn vakantie, en als je na 5 stappen doodmoe bent is 'tniet echt genietenquote:
Gewoon heel veel kotsen, gaat het vast overquote:Op zondag 28 december 2008 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat laatste deel an sich niet, maar wil wel genieten van mn vakantie, en als je na 5 stappen doodmoe bent is 'tniet echt genieten
mietjeuhquote:Op zondag 28 december 2008 16:12 schreef IrishBastard het volgende:
Maar ik moet weer aan het werk![]()
* Cache leegt
Neem dan gewoon je eigen machine mee.quote:Op zondag 28 december 2008 16:12 schreef IrishBastard het volgende:
Maar ik moet weer aan het werk![]()
* Cache leegt
Ik zie 't al, een schaatsmeet zit er niet inquote:Op zondag 28 december 2008 15:23 schreef Mikkie het volgende:
En dan ga je er ook echt schaatsen of...?
WebHawk was al bezet, en ik werdt die dagen veel gestalkt door paultjuhhh.quote:Op zondag 28 december 2008 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
eindigend op '-juh', lust je ook breezers,collega van IB?
Lekker, van die sappige 16 jarigen!quote:Op zondag 28 december 2008 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
eindigend op '-juh', lust je ook breezers,collega van IB?
Whehe nicequote:Op zondag 28 december 2008 16:01 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ]
Met hulp van collega's
Zo maar even de cache wissen
ik ben nòg crankierquote:Op zondag 28 december 2008 16:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik dacht zo van, nu je ziek bent, ga je opeens wel aardig doen.
Helaas, screw me met m'n positieve gedachtes.
quote:
quote:
1 banaan is niet genoeg denk ik.quote:
volgens mij best een toffe filmquote:Op zondag 28 december 2008 16:48 schreef Nielez het volgende:
Peer
Vanavond met vriendin naar enorme kankerfilm volgensmij.
Bedtimestores
jij dus 6 uur vrij?quote:Op zondag 28 december 2008 16:49 schreef IrishBastard het volgende:
Nog maar 72 min werken, en ik doe al 24 min niks hoor ik net@ rustige werkdag
quote:Op zondag 28 december 2008 16:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
WebHawk was al bezet, en ik werdt die dagen veel gestalkt door paultjuhhh.
Dude, hoe hoog is die stapel dat je er nu nog steeds in enorme vaart vanaf sprint?quote:Op zondag 28 december 2008 17:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het wordt steeds gekker... Oud en nieuw zit ik ook bij men meisje, en 2 jan is ze jarigdus in de tussentijd blijf ik ook
![]()
80 km... Ohnee zo ver weg woont zequote:Op zondag 28 december 2008 17:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude, hoe hoog is die stapel dat je er nu nog steeds in enorme vaart vanaf sprint?.
Ik wil ook zeker niet te snel gaanquote:Op zondag 28 december 2008 17:25 schreef LastRequest het volgende:
Maar ook ik wil wel even zeggen dat je mssn iets rustiger aan moet doen CP
En is je mam dan alleen met O&N?
Oeh en ik heb gister sensible geshopt![]()
Ik wilde niet meer dan 20 pond uitgeven en das gelukt, heb 43 cent over zelfs
We zien hetquote:Op zondag 28 december 2008 17:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik wil ook zeker niet te snel gaan
En nee CP zit niet achter m'n zusje aan, m'n zusje is allang 17quote:Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef LastRequest het volgende:
Pas alleen op CP, hoe harder de klap als het ineens over is oid.
Maar je bent wel een erg schattige verliefde puber! M'n zusje heeft ineens een vriendje maar die doet er heel nuchter over, dan is het ook niet leuk dr te pesten haha
ja schattig he, koesiewoesiequote:Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef LastRequest het volgende:
Maar je bent wel een erg schattige verliefde puber! M'n zusje heeft ineens een vriendje maar die doet er heel nuchter over, dan is het ook niet leuk dr te pesten haha
Da's zo jammer hè. Niks leuker dan verliefde mensen jennenquote:Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef LastRequest het volgende:
Is Yas een superwomanquote:Op zondag 28 december 2008 17:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
oh, daar is superwoman ook weer
Weet ik nietquote:
noesquote:Op zondag 28 december 2008 17:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Leuk topic, ga ik IrishBastard - en de rest - vaker lastig vallen, aangezien ik toch ook tegen nijmegen aan woon
dat dusquote:Op zondag 28 december 2008 17:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude, hoe hoog is die stapel dat je er nu nog steeds in enorme vaart vanaf sprint?.
Ja want nu kan ik echt niet meer slapen...quote:Op zondag 28 december 2008 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Psst, moblo, zulke dingen mogen wij niet zeggen, alleen Mikkie en LR mogen dat zonder commentaar te krijgen
Ik breng het aardig!quote:Op zondag 28 december 2008 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Psst, moblo, zulke dingen mogen wij niet zeggen, alleen Mikkie en LR mogen dat zonder commentaar te krijgen
quote:Op zondag 28 december 2008 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
De boog kan er niet altijd losjes bijhangen, ofzoquote:
Ga jij nou maar met je hoofd naar het circus.quote:
Ja. En ik ga lol hebben. Zo!quote:Op zondag 28 december 2008 17:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga jij nou maar met je hoofd naar het circus.
Zo hee, hier is iemand verzuurdquote:Op zondag 28 december 2008 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geen idee, sinds de mikkie-hack heb ik nooit lastquote:Op zondag 28 december 2008 19:31 schreef LastRequest het volgende:
Overigens geldt dat van die kikker niet (altijd) meer toch?
Het is een paint.........quote:Op zondag 28 december 2008 19:33 schreef morgane het volgende:
moet het niet 'haar' zijn in plaats van 'ze'? Of lees ik 'm verkeerd?
Bedankt, die wordt blijkbaar geblockt hier. Nu heb ik helemaal niets meerquote:Op zondag 28 december 2008 19:33 schreef HostiMeister het volgende:
xs.to kan ook nog (spuit 11 to zeh resquew)
Gezellig wat drinken met je oude huisgenootjes?quote:
Ja, heul misschien had je gelijkquote:
uit etenquote:Op zondag 28 december 2008 19:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gezellig wat drinken met je oude huisgenootjes?
wendy moet daar zijn hequote:Op zondag 28 december 2008 19:45 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker
Smartshop![]()
Trippend naar het Radboud 's ochtends
quote:Op zondag 28 december 2008 19:54 schreef HostiMeister het volgende:
Leuk spelletje, 'spot de trippende Cali in Nijmegen'
Je gaat voor een 16jarige, CPstylequote:Op zondag 28 december 2008 20:58 schreef Houniet het volgende:
Ik ga naar een discotheek toe voor 16jarige.
Hehequote:Op zondag 28 december 2008 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh toch niet, damn ik moet leren lezen.
Tijdje geleden dat ik dat voor 't laatst gehoord hebquote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Swarmi plagen, kusjes vragen Morgane?
Basisschool?quote:Op zondag 28 december 2008 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tijdje geleden dat ik dat voor 't laatst gehoord heb.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tijdje geleden dat ik dat voor 't laatst gehoord heb.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef morgane het volgende:
[..]
![]()
Ik ben erg moe, maar dit lijkt me geen goed moment om te gaan pitten...straks krijg ik nog nachtmerries over kusjes van Swarmi. Ik kijk nog wel ff naar de foto's van mijn Koen naast mn bed voordat ik ga slapen
Ze zijn gewoon jaloersquote:Op zondag 28 december 2008 22:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou nou, CP styleik ben ook net geen 16 meer hoor
Beter CP style hè, dan geen stijl!quote:Op zondag 28 december 2008 22:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou nou, CP styleik ben ook net geen 16 meer hoor
Wat een aandacht elke keerquote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Geloof dat mijn kleine burnout voor het kartcentrum wel op prijs gesteld werd, alle ogen vanuit het cafe waren op mij gericht
quote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Geloof dat mijn kleine burnout voor het kartcentrum wel op prijs gesteld werd, alle ogen vanuit het cafe waren op mij gericht
quote:
Maar misschien was alleen IB gezellig?quote:
Why notquote:
Hilversum presentquote:Op zondag 28 december 2008 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie is er trouwens met oud ende nieuw @Nijmegen?
Oss? Apart!quote:
Wordt je nou zelf niet een beetje moe van zulke posts plaatsen?quote:Op zondag 28 december 2008 23:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ergens tussen Hardinxveld en Gorinchem, ligt er aan waar ik de auto parkeer![]()
Aha, nou ja misschien dat het centrum een beetje leuk is, maar dat betwijfel ik!quote:Op zondag 28 december 2008 23:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn oom en tante wonen daar en daar gaan we het vieren ofzo.
Wordtquote:Op zondag 28 december 2008 23:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wordt je nou zelf niet een beetje moe van zulke posts plaatsen?
Geen idee. Als ik zo'n fout lees dan hoef ik de rest al niet meer te zien!quote:Op zondag 28 december 2008 23:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, kèr, boodschap is duidelijk toch
Ah dus al die troep van Swarmi lees jij automagisch nietquote:Op zondag 28 december 2008 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik zo'n fout lees dan hoef ik de rest al niet meer te zien!
wtfquote:
Mooi woord!quote:Op zondag 28 december 2008 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah dus al die troep van Swarmi lees jij automagisch niet
me homies, noem ze dan gewoon bij naam, breezert!quote:Op maandag 29 december 2008 00:07 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zit hier in nijmegen gewoon met me homies
Conrad, Sjoerd, Twan, Corriane, Desiree, Lennart, Joris, Sucheela, Anouk, Mylene, Thijs en ik heb geen idee wie nog meer...quote:Op maandag 29 december 2008 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
me homies, noem ze dan gewoon bij naam, breezert!
Klinken me niet echt als typisch homie namen in de oren!quote:Op maandag 29 december 2008 00:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Conrad, Sjoerd, Twan, Corriane, Desiree, Lennart, Joris, Sucheela, Anouk, Mylene, Thijs en ik heb geen idee wie nog meer...
Beter?
Er zit heus wel een mohammed bij, alleen is z'n gangstarapnaam Thijs. Gewoon omdat 't kan.quote:Op maandag 29 december 2008 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Klinken me niet echt als typisch homie namen in de oren!
quote:Op maandag 29 december 2008 00:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er zit heus wel een mohammed bij, alleen is z'n gangstarapnaam Thijs. Gewoon omdat 't kan.
Ben er ook weer. En om op hierboven terug te komen.quote:Op zondag 28 december 2008 16:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
volgens mij best een toffe film
Bij ons hebben ze dat afgelopen jaar op familieweekend geprobeerd. Hele familie enthousiast, waren die krengen verkeerd ingesteld waardoor de route totaal niet kloptequote:Op zondag 28 december 2008 19:22 schreef LastRequest het volgende:
I'm sorry Piet
Er zijn trouwens wel andere hostingsites behalve tinypic hoor knul!
Ik heb trouwens in Engeland met m'n ouders geocaching gedaan, iemand hier ooit gedaan? Soort schatzoeken maar dan met GPSapparaat enzo.. wel tof eigenlijk!
De Mikkie-hackquote:Op zondag 28 december 2008 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, sinds de mikkie-hack heb ik nooit last.
Owh, dus in paints is het maken van fouten wel toegestaan?quote:
Ik ook zo! Even wat muziek op mijn SD-kaartje zetten! Kan ik daar naar luisteren terwijl ik in slaap probeer te vallen!quote:Op maandag 29 december 2008 03:33 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, was immers van plan morgen weer eens te studeren...
Uiteindelijk was dit circus nog behoorlijk briljant. Geen clowns (nou ja, geen klassieke) en geen dieren. En een man deed een salto op een trampoline met een fietsquote:Op zondag 28 december 2008 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
de plek waar ze én apen, én clowns hebben
Maastricht is wel een toffe stad.quote:Op maandag 29 december 2008 08:44 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen
Zo met vrienden naar Maastricht (Limburg heb ik deze vakantie nog niet gehad)
Dat kloptquote:Op maandag 29 december 2008 08:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Maastricht is wel een toffe stad.
quote:Op zondag 28 december 2008 23:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ergens tussen Hardinxveld en Gorinchem, ligt er aan waar ik de auto parkeer![]()
Circusartiest gewond tijdens motoract
Heb je Burn After Reading nou nog niet af?quote:Op maandag 29 december 2008 10:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb hem ook nog op de ehd staan. Binnenkort maar eens kijken, maar eerst Burn after reading afkijken, en dan ist wel weer tijd voor Jason Statham, en dan de The Dark Knight
Ja.quote:
De rol van Brad Pitt is zo goed dat ie de moeite waard is om te kijkenquote:Op maandag 29 december 2008 11:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik vond BAR wel geinig, maar het duurde wel even voor 'ie op gang was. Echt super was 'ie niet.
quote:Op maandag 29 december 2008 11:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Note to myself, voordat je roept dat je het eten wel zelf betaald even de prijs kijken op de menukaart.
Oftewel ik schuif thuis wel een pizza in de oven
Zelf betalen doe ik nooit als ik met mijn ouders ga etenquote:Op maandag 29 december 2008 11:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]Zelf betalen is toch een principekwestie waar je niet moeilijk over doet? Daar kies je toch bewust voor? Duur of niet duur
.
Goed verhaalquote:Op maandag 29 december 2008 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb veel te vertellen maar geen zin om te typen
Hoi
Ik dacht ik doe eens niet zo teren op mijn oudersquote:Op maandag 29 december 2008 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom stel je überhaupt voor om zelf te betalen als je meegevraagd wordt.
Dan stel je toch voor dat mama betaaldquote:Op maandag 29 december 2008 11:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn ouders gaan met een collega van mij uit eten (Mijn moeder heeft er ook nog gewerkt dus zijn vriendinnen enzulks) dus Mama zo ja anders ga je ook mee, ik zo dat is goed maar dan betaal ik het wel zelf! Maar als ik nu zie dat ¤17,- het laagste bedrag is voor vlees en ik sowieso niks wat op de kaart staat echt lekker vind.
Ik ook nooit, maar dat is dan omdat ik uitgenodigd wordt, dan ga ik er niet vanuit dat ik hoef te betalen. Andersom geldt dat hetzelfde als ik hen uitnodig, natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelf betalen doe ik nooit als ik met mijn ouders ga eten
Dat dusquote:Op maandag 29 december 2008 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom stel je überhaupt voor om zelf te betalen als je meegevraagd wordt.
Je internetverbinding ookquote:
Goed punt, maar dan nog als mijn ouders hier komen eten kies ik het restaurant en pa houdt vaak gelukkig wel van de "studentikoze" tentjes, dus is niet belachelijk duur, maar hij en zijn vriendin hebben tijd voor een full-time job ergo hebben meer geld waardoor zij toch wel betalen ook al stel ik het voor. Dan klaag ik ook nietquote:Op maandag 29 december 2008 11:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook nooit, maar dat is dan omdat ik uitgenodigd wordt, dan ga ik er niet vanuit dat ik hoef te betalen. Andersom geldt dat hetzelfde als ik hen uitnodig, natuurlijk.
Dan zou ik me inderdaad ook niet druk maken. Mijn ouders willen meestal ook niet duur eten omdat ze dat het geld niet waard vinden, dus over het algemeen is de prijs prima te overzien. Zowel als zij betalen als wanneer ik betaal. En meestal wil mijn moeder toch betalen omdat ze het anders zielig voor me vindtquote:Op maandag 29 december 2008 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt, maar dan nog als mijn ouders hier komen eten kies ik het restaurant en pa houdt vaak gelukkig wel van de "studentikoze" tentjes, dus is niet belachelijk duur, maar hij en zijn vriendin hebben tijd voor een full-time job ergo hebben meer geld waardoor zij toch wel betalen ook al stel ik het voor. Dan klaag ik ook niet
Menukaart ziet er goed uit. Ik zou gaan voor de varkenshaas, de proeverij of de pasta met gamba's.quote:
Pas twee jaar?quote:Op maandag 29 december 2008 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, het is idd allemaal René zijn schuld, maar hij krijgt daar nog de kans het goed te maken door iets romantisch te plannen morgenavond, wanneer we 2 jaar bij elkaar zijn
kleine kans dat dat gebeurt, overigens, maargoed, ik heb geleerd dat je mensen altijd een kans moet geven
Wanneer dan?quote:Op maandag 29 december 2008 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
en wat nu vergroeidik kom ook naar meetings zónder hem
Omdat ie ziek is dan?quote:Op maandag 29 december 2008 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, nope, 2 jaar pas
En toch kent iedereen hem hierquote:Op maandag 29 december 2008 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, nope, 2 jaar pas
Piet heeft een MILF ontdektquote:Op maandag 29 december 2008 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Goldman Sachs Group - Buy Buy
Ik was gister anders heel gezellig met de katten, die leven vrijdag echt nog wel hoorquote:Op maandag 29 december 2008 11:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan weet je tenminste ook zeker dat de katten blijven leven![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 12:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga ook voor de varkenshaas MikkieBeenham
kaas
Heel bekend ja. Van die mensen die dan volledig opgaan in hun relatie, alle vrienden zijn ineens lucht voor ze. Prima dat je zo'n keuze maakt, moet je zelf weten. Alleen zo jammer dat jij ook lucht bent voor je ex-vrienden op het moment dat je relatie voorbij isquote:Op maandag 29 december 2008 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
Leuk is altijd als mensen dan beginnen te realiseren dat ze aan elkaar vergroeid zijn, dat ze zeg maar hun eigen identiteit verliezen... Soms is het jammer maar soms geeft het ook een mooi resultaat. En dan nog mooier als de relatie ineens over is en dan moet diegene ineens al zijn vrienden bellen om nostalgisch te gaan doen en te zuipen...
jouw levensverhaalquote:Op maandag 29 december 2008 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En toch kent iedereen hem hier
Leuk is altijd als mensen dan beginnen te realiseren dat ze aan elkaar vergroeid zijn, dat ze zeg maar hun eigen identiteit verliezen... Soms is het jammer maar soms geeft het ook een mooi resultaat. En dan nog mooier als de relatie ineens over is en dan moet diegene ineens al zijn vrienden bellen om nostalgisch te gaan doen en te zuipen...
Maar ik dwaal af. 2 jaar, gratz
quote:Op maandag 29 december 2008 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Goldman Sachs Group - Buy Buy
wat is daarquote:Op maandag 29 december 2008 12:03 schreef Nielez het volgende:
In ieder geval makkelijk onthouden, zo rond de jaarwisseling.
Impliceer je hiermee dat dat eigenlijk niet zo bedoeld is?quote:Op maandag 29 december 2008 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het lijkt eigenlijk alsof die eersteop jou slaat
Ow nee natuurlijk is het wel zo bedoeldquote:Op maandag 29 december 2008 12:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Impliceer je hiermee dat dat eigenlijk niet zo bedoeld is?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2008 12:08 schreef Mikkie het volgende:
Als we nu collectief René gaan bashen hebben we moblo nog even goed over de flos voor ze op reis gaat.
Dat dus...quote:Op maandag 29 december 2008 12:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heel bekend ja. Van die mensen die dan volledig opgaan in hun relatie, alle vrienden zijn ineens lucht voor ze. Prima dat je zo'n keuze maakt, moet je zelf weten. Alleen zo jammer dat jij ook lucht bent voor je ex-vrienden op het moment dat je relatie voorbij is.
je doet maarquote:Op maandag 29 december 2008 12:08 schreef Mikkie het volgende:
Als we nu collectief René gaan bashen hebben we moblo nog even goed over de flos voor ze op reis gaat.
Kan me de laatste keer nog herinnerenquote:
Ik heb gezien hoe je dan kan reageren, dus ik twijfel nogquote:
quote:
jij hebt er vast al een liggen?quote:Op maandag 29 december 2008 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan me de laatste keer nog herinneren
CP en D_K die allebei een toque hebben aangeschaft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |