Die zijn kut ja. Die heb ik uitgetest in de winkel maar toen zat ik met m'n pink alleen al op drie toetsen tegelijk te hengstenquote:
Wat ben je toch ook een lui wijf hèquote:Op zondag 28 december 2008 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk wil ik de hele dag niks doen!
Kut zegquote:Op zondag 28 december 2008 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
ben ziek
en moet morgen op vakantie
Gast ik zit op mn werk -_-quote:Op zondag 28 december 2008 16:02 schreef IrishBastard het volgende:
Nou moet ik op m'n werk tieten zoeken!
dat laatste deel an sich niet, maar wil wel genieten van mn vakantie, en als je na 5 stappen doodmoe bent is 'tniet echt genietenquote:
Gewoon heel veel kotsen, gaat het vast overquote:Op zondag 28 december 2008 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat laatste deel an sich niet, maar wil wel genieten van mn vakantie, en als je na 5 stappen doodmoe bent is 'tniet echt genieten
mietjeuhquote:Op zondag 28 december 2008 16:12 schreef IrishBastard het volgende:
Maar ik moet weer aan het werk![]()
* Cache leegt
Neem dan gewoon je eigen machine mee.quote:Op zondag 28 december 2008 16:12 schreef IrishBastard het volgende:
Maar ik moet weer aan het werk![]()
* Cache leegt
Ik zie 't al, een schaatsmeet zit er niet inquote:Op zondag 28 december 2008 15:23 schreef Mikkie het volgende:
En dan ga je er ook echt schaatsen of...?
WebHawk was al bezet, en ik werdt die dagen veel gestalkt door paultjuhhh.quote:Op zondag 28 december 2008 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
eindigend op '-juh', lust je ook breezers,collega van IB?
Lekker, van die sappige 16 jarigen!quote:Op zondag 28 december 2008 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
eindigend op '-juh', lust je ook breezers,collega van IB?
Whehe nicequote:Op zondag 28 december 2008 16:01 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ]
Met hulp van collega's
Zo maar even de cache wissen
ik ben nòg crankierquote:Op zondag 28 december 2008 16:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik dacht zo van, nu je ziek bent, ga je opeens wel aardig doen.
Helaas, screw me met m'n positieve gedachtes.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |