Die zijn kut ja. Die heb ik uitgetest in de winkel maar toen zat ik met m'n pink alleen al op drie toetsen tegelijk te hengstenquote:
Wat ben je toch ook een lui wijf hèquote:Op zondag 28 december 2008 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk wil ik de hele dag niks doen!
Kut zegquote:Op zondag 28 december 2008 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
ben ziek
en moet morgen op vakantie
Gast ik zit op mn werk -_-quote:Op zondag 28 december 2008 16:02 schreef IrishBastard het volgende:
Nou moet ik op m'n werk tieten zoeken!
dat laatste deel an sich niet, maar wil wel genieten van mn vakantie, en als je na 5 stappen doodmoe bent is 'tniet echt genietenquote:
Gewoon heel veel kotsen, gaat het vast overquote:Op zondag 28 december 2008 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat laatste deel an sich niet, maar wil wel genieten van mn vakantie, en als je na 5 stappen doodmoe bent is 'tniet echt genieten
mietjeuhquote:Op zondag 28 december 2008 16:12 schreef IrishBastard het volgende:
Maar ik moet weer aan het werk![]()
* Cache leegt
Neem dan gewoon je eigen machine mee.quote:Op zondag 28 december 2008 16:12 schreef IrishBastard het volgende:
Maar ik moet weer aan het werk![]()
* Cache leegt
Ik zie 't al, een schaatsmeet zit er niet inquote:Op zondag 28 december 2008 15:23 schreef Mikkie het volgende:
En dan ga je er ook echt schaatsen of...?
WebHawk was al bezet, en ik werdt die dagen veel gestalkt door paultjuhhh.quote:Op zondag 28 december 2008 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
eindigend op '-juh', lust je ook breezers,collega van IB?
Lekker, van die sappige 16 jarigen!quote:Op zondag 28 december 2008 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
eindigend op '-juh', lust je ook breezers,collega van IB?
Whehe nicequote:Op zondag 28 december 2008 16:01 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ]
Met hulp van collega's
Zo maar even de cache wissen
ik ben nòg crankierquote:Op zondag 28 december 2008 16:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik dacht zo van, nu je ziek bent, ga je opeens wel aardig doen.
Helaas, screw me met m'n positieve gedachtes.
quote:
quote:
1 banaan is niet genoeg denk ik.quote:
volgens mij best een toffe filmquote:Op zondag 28 december 2008 16:48 schreef Nielez het volgende:
Peer
Vanavond met vriendin naar enorme kankerfilm volgensmij.
Bedtimestores
jij dus 6 uur vrij?quote:Op zondag 28 december 2008 16:49 schreef IrishBastard het volgende:
Nog maar 72 min werken, en ik doe al 24 min niks hoor ik net@ rustige werkdag
quote:Op zondag 28 december 2008 16:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
WebHawk was al bezet, en ik werdt die dagen veel gestalkt door paultjuhhh.
Dude, hoe hoog is die stapel dat je er nu nog steeds in enorme vaart vanaf sprint?quote:Op zondag 28 december 2008 17:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het wordt steeds gekker... Oud en nieuw zit ik ook bij men meisje, en 2 jan is ze jarigdus in de tussentijd blijf ik ook
![]()
80 km... Ohnee zo ver weg woont zequote:Op zondag 28 december 2008 17:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude, hoe hoog is die stapel dat je er nu nog steeds in enorme vaart vanaf sprint?.
Ik wil ook zeker niet te snel gaanquote:Op zondag 28 december 2008 17:25 schreef LastRequest het volgende:
Maar ook ik wil wel even zeggen dat je mssn iets rustiger aan moet doen CP
En is je mam dan alleen met O&N?
Oeh en ik heb gister sensible geshopt![]()
Ik wilde niet meer dan 20 pond uitgeven en das gelukt, heb 43 cent over zelfs
We zien hetquote:Op zondag 28 december 2008 17:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik wil ook zeker niet te snel gaan
En nee CP zit niet achter m'n zusje aan, m'n zusje is allang 17quote:Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef LastRequest het volgende:
Pas alleen op CP, hoe harder de klap als het ineens over is oid.
Maar je bent wel een erg schattige verliefde puber! M'n zusje heeft ineens een vriendje maar die doet er heel nuchter over, dan is het ook niet leuk dr te pesten haha
ja schattig he, koesiewoesiequote:Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef LastRequest het volgende:
Maar je bent wel een erg schattige verliefde puber! M'n zusje heeft ineens een vriendje maar die doet er heel nuchter over, dan is het ook niet leuk dr te pesten haha
Da's zo jammer hè. Niks leuker dan verliefde mensen jennenquote:Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef LastRequest het volgende:
Is Yas een superwomanquote:Op zondag 28 december 2008 17:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
oh, daar is superwoman ook weer
Weet ik nietquote:
noesquote:Op zondag 28 december 2008 17:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Leuk topic, ga ik IrishBastard - en de rest - vaker lastig vallen, aangezien ik toch ook tegen nijmegen aan woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |