Jaaaquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:09 schreef Kopbal het volgende:
Vergeet ik bijna deze held nog.
[ afbeelding ]
SOMALIA![]()
ha wat is dat op zijn hoofd? een deurmatje?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:28 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze kikker eigenlijk al genoemd?
HI HA SOMALIAA!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:09 schreef Kopbal het volgende:
Vergeet ik bijna deze held nog.
[ afbeelding ]
SOMALIA![]()
Europees topscorerquote:
Hij werd al genoemd, ja.quote:
Obiku heldquote:Op maandag 21 september 2009 21:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij werd al genoemd, ja.
Grootste cultheld allertijden natuurlijk.
Daarnaast hebben we nog Obiku en Gyan.
Jawel.quote:Op maandag 21 september 2009 23:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Archil Arveladze was -in tegenstelling tot zijn broer- toch ook geen spits
jawel bi NAC in Nederland. Mooie voetballer maar net iets minder dan zijn broer.quote:Op maandag 21 september 2009 23:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Archil Arveladze was -in tegenstelling tot zijn broer- toch ook geen spits
Zodra die in de basis mocht was het vrijwel niks meer.quote:Ole Gunnar Solskjaer is de 'supersub' van Manchester United, koploper in de Engelse premier league. De Noor maakte zijn faam zaterdag tegen Nottingham Forest waar. Hij viel twaalf minuten voor tijd in en scoorde nog viermaal.
Willaarts begon te voetballen bij amateurclub Woudenberg. Hier werd hij opgemerkt door Nol de Ruiter, scout van FC Utrecht. Na enkele testwedstrijden werd hem een contract aangeboden. Willaarts, ook in zijn amateurcarrière een veelscorende aanvaller, werd twee keer - in 1987 en 1990 - clubtopscorer. De eerste keer schoot hij er 25 in, de tweede 9. In het seizoen 1986-1987 was hij na Marco van Basten topscorer van de Eredivisie.quote:
Speel overigens nu wel in de Serie A bij Bariquote:Op zondag 28 december 2008 15:44 schreef sjimz het volgende:
Eigenlijk zijn Pedro Kamata en Christopher Wreh ook wel cult
Binnen gehaald als toppers en snel weer vertrokken.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:53 schreef Fides het volgende:
[ afbeelding ]
Swansea legende Lee Trundle is wel aardig cult
Aardig wat achtelijke acties maar ook geweldige goals:
Ook deze kom je regelmatig in compilaties tegen:
Hij was overigens de eerste speler Engelse niet-EPL speler die een percentage van de opbrengst van zijn portretrechten kreeg.
Heeft verder liggen palen met een van de blondjes van Atomic Kitten, kortom, een baas.
[ afbeelding ]
Verder is ook Bas Savage een cult held vanwege de wijze waarop hij zijn goals viert
Ja wat een loser die ibrahimovitz. En nou weer een of anderde Suarez.quote:
Hat al eerder van hem gezien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van hem gehoord , maar wat een baas zeg
Leg mij dan eens uit hoe hij zo populair komt bij het PSV publiek..quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef BertMaalderink het volgende:
Addo vind ik geen cultheld. Wat had hij dan te zeuren? Die knakker kan er geen klote van en toch mag hij dertig seizoenen lang een riant PSV-salaris opstrijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En na het voetballen meer verdiend dan tijdens hert voetballen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:06 schreef Leatherface het volgende:
Geweldige citaten ook altijd van Ling.
Hij zat eerst in de sportdrankjes en rubber kleding. Is momenteel eigenaar van een club in het oostblok.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:04 schreef popolon het volgende:
Ling heeft toch een soort sport/mediabedrijf?
Nieuw wapenfeit 2009: de winnende goal scoren met een kopbal vanaf 50 meter Video --> http://videos.lanacion.com.ar/video11822-el-gol-de-martin-palemroquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:53 schreef reem het volgende:
Martín Palermo
1998: verkozen worden tot beste speler van Zuid-Amerika
1999: Colombia - Argentina ( Copa América) 3 pingels missen, dat is volgens mij een wereldrecord - en het einde van een interlandcarrière.
2000: transfer naar Villareal
2001: Je been breken na het vieren van een doelpunt met je fans
2002-2005: weinig tot niets klaarspelen in Europa
2006: verliest z'n kindje (te vroeg geboren), traint niet, wil wel meespelen en scoort prompt 2 vd 3 goals in de eerstvolgende wedstrijd om daarna bij de verzorger huilend in de armen te vallen
2007/8: met Boca zo'n beetje alles winnen wat er te winnen valt in Zuid-Amerika en clubtopscorer van Boca Juniors worden met meer dan 200 doelpunten.
2009: Voor het eerst in 10(!) jaar weer opgeroepen worden voor de nationale selectie.
Zoals DAM al zei: "als er over het leven van Martín Palermo geen film wordt gemaakt dan weet ik het ook niet meer".
Die zie je niet vaak zo.quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:01 schreef reem het volgende:
[..]
Nieuw wapenfeit 2009: de winnende goal scoren met een kopbal vanaf 50 meter Video --> http://videos.lanacion.com.ar/video11822-el-gol-de-martin-palemro
Ali Ibrahimquote:Op zondag 28 december 2008 15:13 schreef hetgeksteideevan.nl het volgende:
hoe heette die gast ook alweer bij de graafschap. die afrikaan die een keer bijna scoorde met een salto?
is dat er een?
Van Beukering voortgebracht door nec?quote:Op zondag 28 december 2008 15:22 schreef hoM3r het volgende:
Frank Demouge was ook wel redelijk cult bij NEC. NEC brengt louter cultspitsen voort eigenlijk. Jhonny is ook een cultspits in wording.
Die was al geplaatstquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:57 schreef Doezelhaar het volgende:
Lee Trundle van Swansea. Speelt er nu weer op huurbasis, is eigendom van Bristol City, maar is bij Swansea echt een cultheld!
Ook echt een fantastische speler, check ff dit filmpje:
Nou je het zegt, de kettingrokende magier uit Macedonie. Ik zie hem nog helemaal voor me met zijn balletachtige beentjes in maillot gestoken. Het enige Nederlands wat ie kon was "hé hé hé", wat ie gebruikte op het veld als ie de bal wou hebben. En kreeg ie hem eenmaal, dan liet ie de gekste en mooiste dingen zien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:16 schreef nirvana het volgende:
Hoe kan het zijn dat Milko Djurovski hier nog niet is genoemd...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |