Nilis cult?quote:
Hoe kom je daar bij? Nilis was wereldklasse, nu zit je 'm met Bombarda en Drent te vergelijkenquote:
Ali Ibrahimquote:Op zondag 28 december 2008 15:13 schreef hetgeksteideevan.nl het volgende:
hoe heette die gast ook alweer bij de graafschap. die afrikaan die een keer bijna scoorde met een salto?
is dat er een?
ali ibrahim. die brak zijn nek toch ooit?quote:Op zondag 28 december 2008 15:13 schreef hetgeksteideevan.nl het volgende:
hoe heette die gast ook alweer bij de graafschap. die afrikaan die een keer bijna scoorde met een salto?
is dat er een?
Jack de Gier ja, die heeft NEC pas toch nog gesponsord?quote:
Henk Vos ook wel..quote:Op zondag 28 december 2008 15:14 schreef sjimz het volgende:
Hennie Meijer
Bombarda
Ismael Urzaiz
Martin Drent
Gerald Sibon.
Joszef Kiprich
Peter Crouch
Dit zijn toch wel echte culthelden.
Spelers die zeer geliefd zijn maar vaak niet door de kwaliteiten in het veld.
globaal gezien denk ik dat hij voornamelijk bekend was in de belgië en Nederland, dus in kleinere kring.quote:Op zondag 28 december 2008 15:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat is er in Godensnaams cult aan Nilis?
Sibon cult. Sjesus, dit topic wordt met de minuut gekker.quote:
Maar sponsort NEC, en is hoofdscout van NEC, NEC is zijn club.quote:Op zondag 28 december 2008 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Jack de Gier kwam van Den Bosch natuurlijk.
Sibon is zeker wel cult hoor!quote:Op zondag 28 december 2008 15:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sibon cult. Sjesus, dit topic wordt met de minuut gekker.
Het is dat Sjaak Polak geen spits is, maar anders paste hij ook mij in het rijtjequote:Op zondag 28 december 2008 15:30 schreef Prosac het volgende:
Sibon ook inderdaad. Mooie vent, niet een die door mediatraining verpest is.
Nou sorry, maar dat vind ik van niet hoor..quote:Op zondag 28 december 2008 15:31 schreef Kriegel het volgende:
Suarez begint hier en daar cultneigingen te vertonen.
Kotsneigingen misschienquote:Op zondag 28 december 2008 15:31 schreef Kriegel het volgende:
Suarez begint hier en daar cultneigingen te vertonen.
Tuurlijk wel. Een ronduit belachelijk opzichtige schwalbe maken in de laatste minuut bij 2-1 terwijl je al door bent en weet dat je reeds geel hebt staan, en dan doodleuk scoren met een panenka. Smerig, maar dat vind ik best wel cult.quote:Op zondag 28 december 2008 15:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou sorry, maar dat vind ik van niet hoor..
Vooral John de Wolf was een goede spitsquote:Op zondag 28 december 2008 15:40 schreef IJsblock het volgende:
John De Wolf
Luis Vigo
Johan Cruijff
Willem Van Hanegem
Ja.quote:Op zondag 28 december 2008 15:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je een keer leuk doet op TV of dronken bent, ben je al cult?
quote:Op zondag 28 december 2008 15:40 schreef sjimz het volgende:
Vooral John de Wolf was een goede spits
Inderdaad. Maar hij deed meer dan dat hoorquote:Op zondag 28 december 2008 15:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Is lazovic ook cult omdat hij de moeder van stevens wil neuken?quote:Op zondag 28 december 2008 15:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Een ronduit belachelijk opzichtige schwalbe maken in de laatste minuut bij 2-1 terwijl je al door bent en weet dat je reeds geel hebt staan, en dan doodleuk scoren met een panenka. Smerig, maar dat vind ik best wel cult.
De ultieme inflatie van de cultheld. Dit topic doet pijn.quote:Op zondag 28 december 2008 15:40 schreef TerroRobbie het volgende:
en het aanvalsmaatje van hennie meijer dan: milko djurovski!quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 15:47 schreef sjimz het volgende:
Maar de echte cultheld is natuurlijk Lee Trundle
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 december 2008 15:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij wordt hier toch ook gewoon gedoogd?
Hij is wel cult.quote:Op zondag 28 december 2008 15:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vooral John de Wolf was een goede spits
Die is echt leuk!quote:Op zondag 28 december 2008 15:19 schreef -SG- het volgende:
En Gerald Sibon idd![]()
![]()
"En wat ga je zodadelijk doen?"
"Naar huis!"
Met z'n zatte bakkes.
Onvergelijkbaar, kom op zeg.quote:Op zondag 28 december 2008 15:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Is lazovic ook cult omdat hij de moeder van stevens wil neuken?
Nee.
Niets cult aan Shearer en Romario. Die namen kennen ze over de gehele wereld.quote:Op zondag 28 december 2008 15:40 schreef TheYoung1 het volgende:
Shearer, Romario, Babangida, Ruud Geels, P.Y.Lee...
Dat die inderdaad nog niet genoemd was.quote:Op zondag 28 december 2008 16:29 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Rene "The Legend" van Rijswijk
Hoogtepunten uit z'n glansrijke carriere:
Tien jaar Newcastle vind ik wel een klein beetje cultquote:Op zondag 28 december 2008 16:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niets cult aan Shearer en Romario. Die namen kennen ze over de gehele wereld.
Cult en Clubliefde zijn niet hetzelfde.quote:Op zondag 28 december 2008 16:40 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Tien jaar Newcastle vind ik wel een klein beetje cult
Groot talent, geflopt bij AZ, doet het aardig in Spanje.quote:Op zondag 28 december 2008 16:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat kan er in godsnaam cult zijn aan Medunjanin? Zijn naam?
Heeft toch geen reet met cult te maken?quote:Op zondag 28 december 2008 16:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Groot talent, geflopt bij AZ, doet het aardig in Spanje.
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat een cultfiguur inhoudtquote:Op zondag 28 december 2008 16:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Groot talent, geflopt bij AZ, doet het aardig in Spanje.
Ach, 90% van de hier genoemde namen niet.quote:Op zondag 28 december 2008 16:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heeft toch geen reet met cult te maken?
Je komt zelf met het voorbeeld van Medunjaninquote:Op zondag 28 december 2008 16:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind internationals met 20+ caps (voor een groot voetballand) uberhaupt niet cult, dus Urzaiz en Crouch zijn bij uitstek alles behalve cult
Geliefd onder een schaarse groep aanhangers. Onbekend voor het grote publiek.quote:Op zondag 28 december 2008 16:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat een cultfiguur inhoudt
Dat hoeft niet eens. Vaak zijn het gewoon anti-helden.quote:Op zondag 28 december 2008 16:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Onbekend voor het grote publiek.
Er komt wel iets meer bij kijken dan dat, dunkt me. Anders is de gehele selectie van pak 'm beet Daggenham ook cult.quote:Op zondag 28 december 2008 16:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geliefd onder een schaarse groep aanhangers. Onbekend voor het grote publiek.
Hoeft niet, het kan ook een fantieke aanhang zijn van een bepaald iets. Dat iets kan gaan van bepaalde gedragingen buiten het veld/in het veld. Een Drent bijvoorbeeld is een cultfiguur, omdat je bijna geen simpelere boerenziel op voetbalschoenen kan treffenquote:Op zondag 28 december 2008 16:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geliefd onder een schaarse groep aanhangers. Onbekend voor het grote publiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |