abonnement Unibet Coolblue
pi_52671389


Tscheu La Ling koopt Slowaakse club

Steeds meer voetbalclubs komen in handen van rijke suikerooms. Liverpool, Aston Villa en Manchester United werden onlangs overgenomen door Amerikanen. Oud-voetballer Tscheu La Ling is februari 2007 in hun voetsporen getreden, maar dan wel op iets bescheidener schaal. Hij is de eigenaar van de Slowaakse club AS Trenčín geworden.



Ling is niet toevallig bij Trenčín terechtgekomen. Op een half uur rijden van het stadje in West-Slowakije is namelijk de zuivelfabriek Mikon gevestigd, waarmee Ling zaken doet. ("Dat wordt de nieuwe shirtsponsor.") De ex-voetballer heeft een succesvol bedrijf in voedingssupplementen, Fitshape.
(bron: Planet Internet)



Ling heeft grootse plannen met de club. "Binnen twee jaar willen we kampioen worden en daarna willen we Champions League spelen", zei de nieuwe eigenaar in het AD. Rob McDonald werd aangesteld als nieuwe trainer.
De resultaten van AS Trenčín in de Slowaakse Corgoň liga staven de verwachtingen van Ling vooralsnog niet.
Na 6 wedstrijden (1 overwinningen en 5 nederlagen) staat de club één na laatste.

Zijn de bemoeienissen van Ling een kort leven beschoren? Of gaat het toch nog wat worden, daar in Slowakije?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:36:45 #2
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_52671642
Is dit niet redelijk oud nieuws Beschouw? Volgens mij heeft er maanden geleden ook een artikel in VI hierover gestaan.

In het vorige seizoen redde de club zichzelf op de laatste speeldag van degradatie, dus die nederlagen komen voor mij niet als een verrassing.
pi_52672329
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:36 schreef Eilanden het volgende:
Is dit niet redelijk oud nieuws Beschouw? Volgens mij heeft er maanden geleden ook een artikel in VI hierover gestaan.

In het vorige seizoen redde de club zichzelf op de laatste speeldag van degradatie, dus die nederlagen komen voor mij niet als een verrassing.
Oud nieuws, idd. Maar we horen er niks meer van. Gebakken lucht-verhaal?
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:31:46 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_52678407
Ik blijf het volgen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52678939
Di Maria, Frutos en Biglia had hij toch aangeboden aan ADO?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55058196
TVP
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55060075
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
TVP
Een tvp als je zelf als laatste hebt gepost..
pi_55060248
Was om de topic nu leven in te blazen.

Die 3 spelers zijn wel een stuk meer waard dan waarvoor Benfica en Anderlecht ze heeft gehaald. Al blijft het de vraag of ze daadwerkelijk haalbaar waren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55060390
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was om de topic nu leven in te blazen.

Die 3 spelers zijn wel een stuk meer waard dan waarvoor Benfica en Anderlecht ze heeft gehaald. Al blijft het de vraag of ze daadwerkelijk haalbaar waren
Lijkt me niet als clubs als Benfica en Anderlecht ook in de markt waren.
  woensdag 5 december 2007 @ 16:39:27 #10
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_55060421
Hoe gaat het met LaLing? Hij zet altijd wel hoog in met zijn eigen product is bijna beledigd dat het hier niet aanslaat ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_55060581
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:39 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe gaat het met LaLing? Hij zet altijd wel hoog in met zijn eigen product is bijna beledigd dat het hier niet aanslaat ...
Zijn club staat laatste.
pi_55060715
En hij ontsloeg trainer McDonald.
pi_55060733
En hij beweerd 4 Argies gehaald te hebben, maar niemand weet wie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55060964
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hij beweerd 4 Argies gehaald te hebben, maar niemand weet wie
Het waren er toch vijf? Ze zouden in de winterstop komen.
pi_55061032
Ik dacht het er 4 waren, maar 5 zou ik best kunnen

Niemand die ik ken weet wie het zijn en dan zijn toch mensen met contacten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57078902
Hij heeft er 2 gehaald en eentje doet het goed in de voorbereiding
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57087875
Aldo Baez (van Ferro Carril Oeste) en David Depetris (Atlético de Rafaela)
  zaterdag 1 maart 2008 @ 20:14:44 #18
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57088433
Depetris is best een leuke, heb ik gehoord. Vandaag 2-1 verloren van Dubnica, rood voor de Nederlander van der Ree. (Bij zijn debuut)
pi_57090890
Waar komt die vandaan? DePetris loop een op een
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:04:18 #20
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57092233
Van der Ree komt van TONEGIDO, speelde in de jeugd voor Sparta.
  maandag 10 maart 2008 @ 23:08:54 #21
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57295072
1-2 verloren van Kosice met een goal van Sluijter. Tevens ook een indrukwekkende welkomstgroet voor de 4 aankopen van de aanhang:

pi_57295844
Hoeveel punten moet Trecin ongeveer halen om zichzelf veilig te spelen?

Speelden Baez en DePetris?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:38:54 #23
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57305213
Alleen DePetris speelde, voorderest degradeert alleen de nummer laatst in Slowakije.. en ze staan maar 3 punten achter Senec. Het gat naar de club boven Senec is wel te groot verwacht ik.
pi_57307642
Dus dit jaar handhaven en volgend jaar meer investeren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57465348
Hoe heeft zijn ploeg het afgelopen week gedaan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')