Ik ook hoor, maar soms druipt het er gewoon vanaf. Vaak terecht.quote:
Nee, ik begrijp daar geen klote van. Zeker niet als het tot in den treure is. Je moet wel erg ver gaan wil ik je voor mijn leven haten en dat is nog nooit iemand gelukt. Ik kan zelfs hier flink over de piemel gaan door iemand maar dat is in the heat of the moment en dat kan een tijd later weer helemaal over zijn bij mij. Wraak nemen op internet vind ik sowieso te infantiel voor woorden.quote:Op zondag 28 december 2008 14:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je kan toch alleen maar rancuneus zijn tegen iemand die iets persoonlijks tegen je heeft gedaan en daar wraak op wil nemen?
Ik vind dieenebart gewoon een eng ventje en dat spreek ik ook uit binnen de regels.
En toch leuk dat jij uit naam van iedereen mag praten met je niemand.
Ken er toch genoeg die hem ook een arrogant mannetje vinden. Dus pas je post even aan in... niet iedereen...
picsquote:Op zondag 28 december 2008 14:57 schreef noekje het volgende:
Ik kan zelfs hier flink over de piemel gaan
Dan zal jij je wel heel erg ergeren. Ik lees zo vaak tot in den treure post van users die continue over hetzelfde gaan.quote:Op zondag 28 december 2008 14:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp daar geen klote van. Zeker niet als het tot in den treure is. Je moet wel erg ver gaan wil ik je voor mijn leven haten en dat is nog nooit iemand gelukt. Ik kan zelfs hier flink over de piemel gaan door iemand maar dat is in the heat of the moment en dat kan een tijd later weer helemaal over zijn bij mij. Wraak nemen op internet vind ik sowieso te infantiel voor woorden.
En ik pas niks aan.![]()
Ik vind je soms heel leuk en soms oervervelend. Zie, haten is verlaten. Maar laat dat een keer los want niks is zwart/wit, weet je. Zo, nu weer skoatsen kiek'n. Ga ik rocken. ROL. Rocking out loud! Whoot whoot!quote:Op zondag 28 december 2008 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan zal jij je wel heel erg ergeren. Ik lees zo vaak tot in den treure post van users die continue over hetzelfde gaan.
En heb ik het niet over één topic, maar over een hele week (weken). Steeds hetzelfde.
Maar daar zie ik dan weer niet een reactie van jou op.
Maar desonanks vind ik je wel liev hoor, ook al is dat gedwongen....
Google is your friend.quote:Op zondag 28 december 2008 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
JIj hebt echt overal een konijnenplaatje voor he?
Ik heb je applausplaatje al gebookmarkt.quote:Op zondag 28 december 2008 15:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Google is your friend.![]()
E penis en dan zoeken op afbeeldingen.
NK allround schaatsen 2008 #1quote:Op zondag 28 december 2008 15:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jij houdt wel van relletjes toch LekkerSimpel?
Felle discussie over de diskwalificatie van Groenewold in NK allround schaatsen 2008 #1
quote:Op zondag 28 december 2008 14:42 schreef Gert het volgende:
.
Sinds die tijd is internet in rap tempo vervuild met werkschuw tuig, met steuntrekkers die dankzij de forse prijsdaling en enkele linkse kabinetten (= uitkering omhoog) ineens ook een pc met internet binnen hun mogelijkheden zagen komen.
Klinkt beter als bankhangenquote:Op zondag 28 december 2008 15:21 schreef Peter6000 het volgende:
Vandaag voor het eerst gebankdrukt op de sportschool.
Das goed, gewoon volhouden.quote:Op zondag 28 december 2008 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klinkt beter als bankhangen![]()
Ik voor het eerst, in een euvele bui, een nog zwaarder fietsprogramma en lig nu al een uur te bekomen, ben dood, morsdood, afgepeigerd en leeg.
Heb ik zó lang geslapen dan?quote:Op zondag 28 december 2008 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
en enkele linkse kabinetten (= uitkering omhoog)
Alles heeft zo z'n leuke en minder leuke kantenquote:Op zondag 28 december 2008 15:30 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is het leven zonder vriendin toch fantastisch.
Of een mobieljequote:Op zondag 28 december 2008 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo? Je zit op internet en hebt dus ook een computer
Huh????quote:Op zondag 28 december 2008 15:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jij houdt wel van relletjes toch LekkerSimpel?
Felle discussie over de diskwalificatie van Groenewold in NK allround schaatsen 2008 #1
Nee joh, heb geen pc, ik doe dat mentalquote:Op zondag 28 december 2008 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo? Je zit op internet en hebt dus ook een computer
Meneer de Uil was maar een kinderprogramma hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 15:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh, heb geen pc, ik doe dat mental![]()
Sedert Den Uyl is er geen links kabinet meer geweest!!
Ga je pillen innemen!quote:Op zondag 28 december 2008 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Meneer de Uil was maar een kinderprogramma hoor.
Werd uitgezonden door de nationale TV en dus links.
Maar had niets met poletiek enzo te maken hoor...
quote:Op zondag 28 december 2008 16:04 schreef Peter6000 het volgende:
AZ op voorsprong.
Leuke club, ze verdienen het om kampioen te worden.
HOI.quote:Op zondag 28 december 2008 16:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ouwe drankbukker, bouw een schuurtje voor die fiets van nmns![]()
goedenmiddag
zit je (az; voetbal dus..) te luisteren (langs de lijn) of sta je te kijken (langs de lijn)?quote:Op zondag 28 december 2008 16:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
HOI.![]()
(eigenlijk voldoet deze post niet aan mijn kwaliteitseisen, maar ik weet ff niets anders)
Ik surf oppervlakkig rond, en kwam toevallig de tussenstand tegen.quote:Op zondag 28 december 2008 16:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zit je (az; voetbal dus..) te luisteren (langs de lijn) of sta je te kijken (langs de lijn)?
ja, afhankelijk van wie er schreeuwt. dat az nog in het oude stadionnetje speelde hoorde ik hier meestal wel aan het gejuich of gehuil wie er scoorde. vaak was ik er wel bij btw, maar je wordt ouder en dat zorgt voor vervlakking (+ een jachtig bestaanquote:Op zondag 28 december 2008 16:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik surf oppervlakkig rond, en kwam toevallig de tussenstand tegen.
Ik ben allergisch voor Langs de Lijn, met dat hysterische geschreeuw.
thanks namens onsquote:Op zondag 28 december 2008 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Willem-Jozef, ik denk dat onze postings van hogere kwaliteit zijn dan die van de nacht-veelposters met hun overbodige spoilers.![]()
Complimentje voor onszelf, dus.
Goeiesmiddags Folquote:Op zondag 28 december 2008 15:21 schreef Peter6000 het volgende:
Vandaag voor het eerst gebankdrukt op de sportschool.
Weet ik niet.quote:
ooooo goeie start, sommige beginnen alleen met de stang, is circa 20 kg.quote:Op zondag 28 december 2008 16:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet ik niet.![]()
Er was een jongen die het mij wel wilde leren, en hij deed er wel een aantal keer een extra gewicht aan.
Heb hem ook nog 'geassisteerd', ging wel goed (geloof ik).
quote:Op zondag 28 december 2008 16:42 schreef willem-jozef het volgende:
een middag sporti.![]()
nog door een sloot van azijn gewaterfietst?
Bankdruk jij ook, en zo ja: met hoeveel kg?quote:Op zondag 28 december 2008 16:43 schreef Sporti het volgende:
[..]
ooooo goeie start, sommige beginnen alleen met de stang, is circa 20 kg.
30 kg. dus stang met 2 kleine schijfjes a 5 kg.quote:Op zondag 28 december 2008 16:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bankdruk jij ook, en zo ja: met hoeveel kg?
Vrouwen die echt trainen, BB dus, halen met gemak de 100 kg. Bij die tel ik dan ook echt niet mee op de sportschoolquote:Op zondag 28 december 2008 16:48 schreef Sporti het volgende:
[..]
30 kg. dus stang met 2 kleine schijfjes a 5 kg.
Ik stel ook niets voor vergeleken met de echte 'sportschooltypes'.quote:Op zondag 28 december 2008 16:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vrouwen die echt trainen, BB dus, halen met gemak de 100 kg. Bij die tel ik dan ook echt niet mee op de sportschool
Irritant ja die spoilers. Alsof alleen intimi die lezenquote:Op zondag 28 december 2008 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Willem-Jozef, ik denk dat onze postings van hogere kwaliteit zijn dan die van de nacht-veelposters met hun overbodige spoilers.![]()
ik adviseerquote:Op zondag 28 december 2008 16:45 schreef Sporti het volgende:
[..]
![]()
nee vandaag geschaatst, dwz. een poging tot, na 5 rondjes had ik al ontzettend
verzuurde benen.
Als het functioneel of grappig is spoiler ik wel.quote:Op zondag 28 december 2008 16:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Irritant ja die spoilers. Alsof alleen intimi die lezen![]()
Nog nooit gedaan en begin er ook niet aan.
Weet nog steeds niet waar die opmerking van Noek op sloeg.quote:Op zondag 28 december 2008 16:42 schreef willem-jozef het volgende:
een middag sporti.![]()
nog door een sloot van azijn gewaterfietst?
quote:Op zondag 28 december 2008 16:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
op die vraag van cosy zat ik al op de vorige pagina te wachten
Nou bij alles wat je doet is je conditie toch vast wel een stuk beter geworden.quote:Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik stel ook niets voor vergeleken met de echte 'sportschooltypes'.
Maar desondanks zit er wel wat vooruitgang in, af en toe.
Iets wat overigens voor de spiegel niet zichtbaar is.
ik denk (maar ik ben niemand) dat noekie zich een beetje opwondt over het anti-kerstgevoel van sporti. viel allemaal wel mee... noekie voelde het ook zo, denk ik (door haar waarschijnlijke bezoek bij schoonmoeder wat nog moest plaatsvinden), dus was gewoon 'jaloers' op het feit dat sporti lekker languit op de bank kon tijdens de kerstdagen met een dildo, toffees en die film met dolph lundgren, of zoow.quote:Op zondag 28 december 2008 16:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet waar die opmerking van Noek op sloeg.
same here, kunnen we niet timesharen?quote:Op zondag 28 december 2008 17:00 schreef Coos het volgende:
Er staat nog een giga afwas op me te wachten![]()
Daarna maar erwtensoep uit de vriezer trekken. Da's echt lekker met vorst.
Noek mag um hebben, leuk voor de WIIquote:Op zondag 28 december 2008 17:10 schreef willem-jozef het volgende:
voor noekie en sporti:
[ afbeelding ]
Is goed. Doe jij de afwas dan warm ik de erwtensoep op.quote:Op zondag 28 december 2008 17:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
same here, kunnen we niet timesharen?
leters sporti, fijne avond.quote:Op zondag 28 december 2008 17:13 schreef Sporti het volgende:
[..]
Noek mag um hebben, leuk voor de WII
quote:Op zondag 28 december 2008 17:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leters sporti, fijne avond.
ik heb weer genoeg gedaan om het niveau wat op te schroeven hier samen met peterspoilergebruikdevaluatietrend
6000.
![]()
doei
Die vond ik erg leuk toen ik 15 wasquote:Op zondag 28 december 2008 17:10 schreef willem-jozef het volgende:
voor noekie en sporti:
[ afbeelding ]
Hoe ist met je kater?quote:Op zondag 28 december 2008 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vond ik erg leuk toen ik 15 was.
IK zelfs toen nietquote:Op zondag 28 december 2008 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vond ik erg leuk toen ik 15 was.
Nooit van gehoord.quote:
Hij doet je de groeten.quote:
Daar krijg je slappe ballen van.quote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij doet je de groeten.
En thee. Veel thee.
Succes, daarna lekker aan de soepquote:Op zondag 28 december 2008 17:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ik heb alle moed verzameld en stort me nu op de afwas.
Later
Bagger vind ik niet erg maar al die spoilers openklikken bij het teruglezen was echt een crime.quote:Op zondag 28 december 2008 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Toen ik dertien was, was ik verliefd op Maradona. Nog ergerquote:
En dat vertel je me nu pas!quote:
Nog steeds schervengericht?quote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij doet je de groeten.
Vandaag is een lekkere lamlendige dag banken. Filmpje, boekje, eten bestellen. En thee. Veel thee.
Nee, die heb ik al lang uit. Noek is 'm momenteel aan het lezen.quote:Op zondag 28 december 2008 17:29 schreef Sporti het volgende:
Nog steeds schervengericht?
Ik ben bezig in Kikker gaat fietsen
IK heb er zelf ook enorm de pest aan, maar vannacht zelf de spoiler hooliganquote:Op zondag 28 december 2008 17:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bagger vind ik niet erg maar al die spoilers openklikken bij het teruglezen was echt een crime.![]()
Kafka, moedig hoorquote:Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al lang uit. Noek is 'm momenteel aan het lezen.
Ik ben nu bezig in Kafka on the Shore van Sushi Sashimi of zoiets.
quote:Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
IK heb er zelf ook enorm de pest aan, maar vannacht zelf de spoiler hooligan, zal het nooit meer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ontzettend aardig om dat cadeau te gevenquote:Op zondag 28 december 2008 17:33 schreef Copycat het volgende:
Maar goed dat je het zegt, want dat herinnert me eraan dat ik Het Schervengericht morgen wel even moet kopen voor Kc in A'werpen. Right up his alley, zouden ze in Duitsland zeggen.
Niet Kafka als in Franz, maar Japanse jongen met die (aangenomen) voornaam.quote:
Ook een bestsellerauteurquote:Op zondag 28 december 2008 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet Kafka als in Franz, maar Japanse jongen met die (aangenomen) voornaam.
[ afbeelding ]
Naar Franz heb ik al heel lang niet meer omgekeken, alhoewel ik het best goed te lezen vond.
En fanatiek sporter ook, hardlopen, over die ervaring heeft hij ook een boek geschreven verschijnt binnenkort.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 17:13 schreef Sporti het volgende:
[..]
Noek mag um hebben, leuk voor de WII
Oeh, nu maak je wel slapende honden wakker maar ik krijg er een zere schouder van en ik zuig behoorlijk (neen, geen pics). Golf daarentegen.quote:Op zondag 28 december 2008 17:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net nog ge-wii'd, baseball is echt tof.
Hé maar ik rock wel. CarO zit op weekend miljonairs hè? Hebbie die al?quote:Op zondag 28 december 2008 17:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Golf is een wijvenspel, oh wacht.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |