ooooo goeie start, sommige beginnen alleen met de stang, is circa 20 kg.quote:Op zondag 28 december 2008 16:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet ik niet.![]()
Er was een jongen die het mij wel wilde leren, en hij deed er wel een aantal keer een extra gewicht aan.
Heb hem ook nog 'geassisteerd', ging wel goed (geloof ik).
quote:Op zondag 28 december 2008 16:42 schreef willem-jozef het volgende:
een middag sporti.![]()
nog door een sloot van azijn gewaterfietst?
Bankdruk jij ook, en zo ja: met hoeveel kg?quote:Op zondag 28 december 2008 16:43 schreef Sporti het volgende:
[..]
ooooo goeie start, sommige beginnen alleen met de stang, is circa 20 kg.
30 kg. dus stang met 2 kleine schijfjes a 5 kg.quote:Op zondag 28 december 2008 16:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bankdruk jij ook, en zo ja: met hoeveel kg?
Vrouwen die echt trainen, BB dus, halen met gemak de 100 kg. Bij die tel ik dan ook echt niet mee op de sportschoolquote:Op zondag 28 december 2008 16:48 schreef Sporti het volgende:
[..]
30 kg. dus stang met 2 kleine schijfjes a 5 kg.
Ik stel ook niets voor vergeleken met de echte 'sportschooltypes'.quote:Op zondag 28 december 2008 16:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vrouwen die echt trainen, BB dus, halen met gemak de 100 kg. Bij die tel ik dan ook echt niet mee op de sportschool
Irritant ja die spoilers. Alsof alleen intimi die lezenquote:Op zondag 28 december 2008 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Willem-Jozef, ik denk dat onze postings van hogere kwaliteit zijn dan die van de nacht-veelposters met hun overbodige spoilers.![]()
Complimentje voor onszelf, dus.
ik adviseerquote:Op zondag 28 december 2008 16:45 schreef Sporti het volgende:
[..]
![]()
nee vandaag geschaatst, dwz. een poging tot, na 5 rondjes had ik al ontzettend
verzuurde benen.
Als het functioneel of grappig is spoiler ik wel.quote:Op zondag 28 december 2008 16:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Irritant ja die spoilers. Alsof alleen intimi die lezen![]()
Nog nooit gedaan en begin er ook niet aan.
Weet nog steeds niet waar die opmerking van Noek op sloeg.quote:Op zondag 28 december 2008 16:42 schreef willem-jozef het volgende:
een middag sporti.![]()
nog door een sloot van azijn gewaterfietst?
quote:Op zondag 28 december 2008 16:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
op die vraag van cosy zat ik al op de vorige pagina te wachten
Nou bij alles wat je doet is je conditie toch vast wel een stuk beter geworden.quote:Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik stel ook niets voor vergeleken met de echte 'sportschooltypes'.
Maar desondanks zit er wel wat vooruitgang in, af en toe.
Iets wat overigens voor de spiegel niet zichtbaar is.
ik denk (maar ik ben niemand) dat noekie zich een beetje opwondt over het anti-kerstgevoel van sporti. viel allemaal wel mee... noekie voelde het ook zo, denk ik (door haar waarschijnlijke bezoek bij schoonmoeder wat nog moest plaatsvinden), dus was gewoon 'jaloers' op het feit dat sporti lekker languit op de bank kon tijdens de kerstdagen met een dildo, toffees en die film met dolph lundgren, of zoow.quote:Op zondag 28 december 2008 16:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet waar die opmerking van Noek op sloeg.
same here, kunnen we niet timesharen?quote:Op zondag 28 december 2008 17:00 schreef Coos het volgende:
Er staat nog een giga afwas op me te wachten![]()
Daarna maar erwtensoep uit de vriezer trekken. Da's echt lekker met vorst.
Noek mag um hebben, leuk voor de WIIquote:Op zondag 28 december 2008 17:10 schreef willem-jozef het volgende:
voor noekie en sporti:
[ afbeelding ]
Is goed. Doe jij de afwas dan warm ik de erwtensoep op.quote:Op zondag 28 december 2008 17:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
same here, kunnen we niet timesharen?
leters sporti, fijne avond.quote:Op zondag 28 december 2008 17:13 schreef Sporti het volgende:
[..]
Noek mag um hebben, leuk voor de WII
quote:Op zondag 28 december 2008 17:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leters sporti, fijne avond.
ik heb weer genoeg gedaan om het niveau wat op te schroeven hier samen met peterspoilergebruikdevaluatietrend
6000.
![]()
doei
Die vond ik erg leuk toen ik 15 wasquote:Op zondag 28 december 2008 17:10 schreef willem-jozef het volgende:
voor noekie en sporti:
[ afbeelding ]
Hoe ist met je kater?quote:Op zondag 28 december 2008 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vond ik erg leuk toen ik 15 was.
IK zelfs toen nietquote:Op zondag 28 december 2008 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vond ik erg leuk toen ik 15 was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |