Nooit van gehoord.quote:
Hij doet je de groeten.quote:
Daar krijg je slappe ballen van.quote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij doet je de groeten.
En thee. Veel thee.
Succes, daarna lekker aan de soepquote:Op zondag 28 december 2008 17:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ik heb alle moed verzameld en stort me nu op de afwas.
Later
Bagger vind ik niet erg maar al die spoilers openklikken bij het teruglezen was echt een crime.quote:Op zondag 28 december 2008 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Willem-Jozef, ik denk dat onze postings van hogere kwaliteit zijn dan die van de nacht-veelposters met hun overbodige spoilers.![]()
Complimentje voor onszelf, dus.
Toen ik dertien was, was ik verliefd op Maradona. Nog ergerquote:
En dat vertel je me nu pas!quote:
Nog steeds schervengericht?quote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij doet je de groeten.
Vandaag is een lekkere lamlendige dag banken. Filmpje, boekje, eten bestellen. En thee. Veel thee.
Nee, die heb ik al lang uit. Noek is 'm momenteel aan het lezen.quote:Op zondag 28 december 2008 17:29 schreef Sporti het volgende:
Nog steeds schervengericht?
Ik ben bezig in Kikker gaat fietsen
IK heb er zelf ook enorm de pest aan, maar vannacht zelf de spoiler hooliganquote:Op zondag 28 december 2008 17:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bagger vind ik niet erg maar al die spoilers openklikken bij het teruglezen was echt een crime.![]()
Kafka, moedig hoorquote:Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al lang uit. Noek is 'm momenteel aan het lezen.
Ik ben nu bezig in Kafka on the Shore van Sushi Sashimi of zoiets.
quote:Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
IK heb er zelf ook enorm de pest aan, maar vannacht zelf de spoiler hooligan, zal het nooit meer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ontzettend aardig om dat cadeau te gevenquote:Op zondag 28 december 2008 17:33 schreef Copycat het volgende:
Maar goed dat je het zegt, want dat herinnert me eraan dat ik Het Schervengericht morgen wel even moet kopen voor Kc in A'werpen. Right up his alley, zouden ze in Duitsland zeggen.
Niet Kafka als in Franz, maar Japanse jongen met die (aangenomen) voornaam.quote:
Ook een bestsellerauteurquote:Op zondag 28 december 2008 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet Kafka als in Franz, maar Japanse jongen met die (aangenomen) voornaam.
[ afbeelding ]
Naar Franz heb ik al heel lang niet meer omgekeken, alhoewel ik het best goed te lezen vond.
En fanatiek sporter ook, hardlopen, over die ervaring heeft hij ook een boek geschreven verschijnt binnenkort.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 17:13 schreef Sporti het volgende:
[..]
Noek mag um hebben, leuk voor de WII
Oeh, nu maak je wel slapende honden wakker maar ik krijg er een zere schouder van en ik zuig behoorlijk (neen, geen pics). Golf daarentegen.quote:Op zondag 28 december 2008 17:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net nog ge-wii'd, baseball is echt tof.
Hé maar ik rock wel. CarO zit op weekend miljonairs hè? Hebbie die al?quote:Op zondag 28 december 2008 17:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Golf is een wijvenspel, oh wacht.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |