Of een mobieljequote:Op zondag 28 december 2008 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo? Je zit op internet en hebt dus ook een computer
Huh????quote:Op zondag 28 december 2008 15:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jij houdt wel van relletjes toch LekkerSimpel?
Felle discussie over de diskwalificatie van Groenewold in NK allround schaatsen 2008 #1
Nee joh, heb geen pc, ik doe dat mentalquote:Op zondag 28 december 2008 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo? Je zit op internet en hebt dus ook een computer
Meneer de Uil was maar een kinderprogramma hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 15:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh, heb geen pc, ik doe dat mental![]()
Sedert Den Uyl is er geen links kabinet meer geweest!!
Ga je pillen innemen!quote:Op zondag 28 december 2008 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Meneer de Uil was maar een kinderprogramma hoor.
Werd uitgezonden door de nationale TV en dus links.
Maar had niets met poletiek enzo te maken hoor...
quote:Op zondag 28 december 2008 16:04 schreef Peter6000 het volgende:
AZ op voorsprong.
Leuke club, ze verdienen het om kampioen te worden.
HOI.quote:Op zondag 28 december 2008 16:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ouwe drankbukker, bouw een schuurtje voor die fiets van nmns![]()
goedenmiddag
zit je (az; voetbal dus..) te luisteren (langs de lijn) of sta je te kijken (langs de lijn)?quote:Op zondag 28 december 2008 16:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
HOI.![]()
(eigenlijk voldoet deze post niet aan mijn kwaliteitseisen, maar ik weet ff niets anders)
Ik surf oppervlakkig rond, en kwam toevallig de tussenstand tegen.quote:Op zondag 28 december 2008 16:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zit je (az; voetbal dus..) te luisteren (langs de lijn) of sta je te kijken (langs de lijn)?
ja, afhankelijk van wie er schreeuwt. dat az nog in het oude stadionnetje speelde hoorde ik hier meestal wel aan het gejuich of gehuil wie er scoorde. vaak was ik er wel bij btw, maar je wordt ouder en dat zorgt voor vervlakking (+ een jachtig bestaanquote:Op zondag 28 december 2008 16:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik surf oppervlakkig rond, en kwam toevallig de tussenstand tegen.
Ik ben allergisch voor Langs de Lijn, met dat hysterische geschreeuw.
thanks namens onsquote:Op zondag 28 december 2008 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Willem-Jozef, ik denk dat onze postings van hogere kwaliteit zijn dan die van de nacht-veelposters met hun overbodige spoilers.![]()
Complimentje voor onszelf, dus.
Goeiesmiddags Folquote:Op zondag 28 december 2008 15:21 schreef Peter6000 het volgende:
Vandaag voor het eerst gebankdrukt op de sportschool.
Weet ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |