Kom nou toch zeg.quote:Op zondag 28 december 2008 15:04 schreef qonmann het volgende:
Kemkers moet boos op Groenewold zijn niet op de arbiters..
je moet gewoon voorrang verlenen en dat deed Groenwold nietquote:Op zondag 28 december 2008 15:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom nou toch zeg.
Weer een van die dwaze domme beslissingen van die grijze mannetjes die op hun macht zitten en helemaal niet luisteren.
Maakt trouwens verder niet uit als ze gediskwalificeerd wordt maar als ze niet naar het EK zou mogen, dan gaan we demonstreren. Wie zou er dan wel mogen? Die slak van een Leenstra?
Het is nog maar de vraag of het volgens de regels is.Er is niemand aangeraakt, je kan oprecht de vraag stellen of werd gehinderd. Het is een heel grijs gebied en dit had geen enkele invloed op de race. Ik vind het de dood van de sport, dit soort dingen.quote:Op zondag 28 december 2008 15:10 schreef golfer het volgende:
Het is volgens de regels dat Groenewold wordt gediskwalificeerd, maar Wüst had dit zelf ook anders kunnen oplossen door voorlangs te kruisen.
Dan niet joh.quote:Op zondag 28 december 2008 15:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
je moet gewoon voorrang verlenen en dat deed Groenwold niet
Voorhuizen dacht ik niet Marritquote:Op zondag 28 december 2008 15:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom nou toch zeg.
Weer een van die dwaze domme beslissingen van die grijze mannetjes die op hun macht zitten en helemaal niet luisteren.
Maakt trouwens verder niet uit als ze gediskwalificeerd wordt maar als ze niet naar het EK zou mogen, dan gaan we demonstreren. Wie zou er dan wel mogen? Die slak van een Leenstra?
Okay, maar ik hoop toch dat ze zo slim zijn om dat niet te laten gebeuren.quote:
Als jij in volle regen op de fiets zit en een auto komt van rechts (die heeft dus voorrang) gebaart dat jij eerst mag, ga je dan stilstaan en net zolang wachten totdat de auto voorgaat? Nee. Dit kun je een beetje daarmee vergelijken imo. Hiermee hadden beide dames het minste last.quote:Op zondag 28 december 2008 15:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
aanraken is nog nooit een criterium geweest.quote:Op zondag 28 december 2008 15:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of het volgens de regels is.Er is niemand aangeraakt,
quote:Op zondag 28 december 2008 15:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als jij in volle regen op de fiets zit en een auto komt van rechts (die heeft dus voorrang) gebaart dat jij eerst mag, ga je dan stilstaan en net zolang wachten totdat de auto voorgaat? Nee. Dit kun je een beetje daarmee vergelijken imo. Hiermee hadden beide dames het minste last.
Kan jij niet even in een wak vallen, jij weet erecht niks van. We praten hier met mensen die wel van schaatsen houden.quote:Op zondag 28 december 2008 15:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
aanraken is nog nooit een criterium geweest.
quote:Op zondag 28 december 2008 15:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Moet Groenewold dan OOK inhouden? Het was eigenlijk de fout van Wüst, als zij niet had ingehouden, had Groenewold dat gedaan.
Wüst liet Groenewold voorgaan. Wat moet Groenewold dan doen? Stil gaan staan op de schaatsbaan?quote:Op zondag 28 december 2008 15:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
je kent de regels van het kruisen niet eens...quote:Op zondag 28 december 2008 15:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan jij niet even in een wak vallen, jij weet erecht niks van. We praten hier met mensen die wel van schaatsen houden.
Wat Heb je tegen Leenstra?quote:Op zondag 28 december 2008 15:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, maar ik hoop toch dat ze zo slim zijn om dat niet te laten gebeuren.
Zolang die Leenstra maar niet meegaat. Maar Groenewold hoort er gewoon bij.
Jij gaat ook bij elke compleet overzichtelijke kruising in het verkeer stilstaan, omdat er heel misschien iemand van rechts aankomt? Ga toch weg. Dit is helemaal onzin wat je nu vertelt.quote:Op zondag 28 december 2008 15:15 schreef Wilskracht het volgende:
Groenewold moet voordat ze de race begint al rekening houden met de eerste kruising van Wust
Dat doet ze niet en dan neemt ze een risico.
[..]
Ze hield er wel rekening mee, ze kon er voor langs, zoals je zag.quote:Op zondag 28 december 2008 15:15 schreef Wilskracht het volgende:
Groenewold moet voordat ze de race begint al rekening houden met de eerste kruising van Wust
Dat doet ze niet en dan neemt ze een risico.
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 15:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
je kent de regels van het kruisen niet eens...
met je aanraken
quote:Op zondag 28 december 2008 15:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Die 5 kilometer, daar zakte mijn broek vanaf en ik had er niet eens aan
Je weet het nooit met dat aanwijzen, er zijn gekkere dingen gebeurd.quote:Op zondag 28 december 2008 15:19 schreef Wilskracht het volgende:
Mooie opmerking van Smeets over Herbert Dijkstra dat Groenewold gewoon wordt aangewezen andere
woorden waar zeur je nou over Herbert
Dat stoort me nog het meest.quote:Op zondag 28 december 2008 15:24 schreef TheArt het volgende:
Die juryleden zijn echte bobo's zeg. Hoe die grijze man daar als ware macho over dat terrein rondloopt
Ben je gek, Groenewold gaat.quote:Op zondag 28 december 2008 15:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Je weet het nooit met dat aanwijzen, er zijn gekkere dingen gebeurd.
quote:Op zondag 28 december 2008 15:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Je weet het nooit met dat aanwijzen, er zijn gekkere dingen gebeurd.
Ik ben niet gek, je kent me, maar daar bij de KNSB daar kruipen rare wezentjes door de hersenpannen.quote:
Lompe manier ookquote:Op zondag 28 december 2008 15:51 schreef TheArt het volgende:
Rotteveel vergeten te wisselen. Wat zonde zeg.
quote:
Ria net:quote:Op zondag 28 december 2008 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
Nadat ik heb gehoord dat die Ria en Mart vele seks met elkaar hebben gehad, denk ik de hele tijd dat die twee aan het voetjevrijen zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |