wat een drama...quote:Op zondag 28 december 2008 14:57 schreef Ambrosius het volgende:
Groenewold zou eigenlijk gediskwalificeerd moeten worden..
Nou zo duidelijk was dat niet ..quote:Op zondag 28 december 2008 15:01 schreef Ambrosius het volgende:
Lijkt me dat Groenewold dan toch als vierde aangewezen wordt, ze was gewoon kampioen geworden anders namelijk.
Lijkt er idd sterk op, maar dat verandert niks aan de regel dat ze voorrang heeft denk ik.quote:Op zondag 28 december 2008 15:04 schreef TheArt het volgende:
Maar wat ik me nog steeds afvraag of Wüst niet expres inhield
Nee, maar als Wüst niet expres had ingehouden, hadden ze naast elkaar de bocht uitgekomen en had Groenewold gewoon achterlangs gegaan. Nu met ploeggenoten boden ze elkaar gewoon de oplossing en dat wordt afgestraft door de jury. Tsja.quote:Op zondag 28 december 2008 15:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt er idd sterk op, maar dat verandert niks aan de regel dat ze voorrang heeft denk ik.
Dat is dus ook de uitleg van Kemkers.quote:Op zondag 28 december 2008 15:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, maar als Wüst niet expres had ingehouden, hadden ze naast elkaar de bocht uitgekomen en had Groenewold gewoon achterlangs gegaan. Nu met ploeggenoten boden ze elkaar gewoon de oplossing en dat wordt afgestraft door de jury. Tsja.
First things first.quote:Op zondag 28 december 2008 15:04 schreef qonmann het volgende:
Kemkers moet boos op Groenewold zijn niet op de arbiters..
Want? Moet Groenewold dan OOK inhouden? Het was eigenlijk de fout van Wüst, als zij niet had ingehouden, had Groenewold dat gedaan.quote:Op zondag 28 december 2008 15:04 schreef qonmann het volgende:
Kemkers moet boos op Groenewold zijn niet op de arbiters..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |