Ik ook hoor, maar soms druipt het er gewoon vanaf. Vaak terecht.quote:
Nee, ik begrijp daar geen klote van. Zeker niet als het tot in den treure is. Je moet wel erg ver gaan wil ik je voor mijn leven haten en dat is nog nooit iemand gelukt. Ik kan zelfs hier flink over de piemel gaan door iemand maar dat is in the heat of the moment en dat kan een tijd later weer helemaal over zijn bij mij. Wraak nemen op internet vind ik sowieso te infantiel voor woorden.quote:Op zondag 28 december 2008 14:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je kan toch alleen maar rancuneus zijn tegen iemand die iets persoonlijks tegen je heeft gedaan en daar wraak op wil nemen?
Ik vind dieenebart gewoon een eng ventje en dat spreek ik ook uit binnen de regels.
En toch leuk dat jij uit naam van iedereen mag praten met je niemand.
Ken er toch genoeg die hem ook een arrogant mannetje vinden. Dus pas je post even aan in... niet iedereen...
picsquote:Op zondag 28 december 2008 14:57 schreef noekje het volgende:
Ik kan zelfs hier flink over de piemel gaan
Dan zal jij je wel heel erg ergeren. Ik lees zo vaak tot in den treure post van users die continue over hetzelfde gaan.quote:Op zondag 28 december 2008 14:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp daar geen klote van. Zeker niet als het tot in den treure is. Je moet wel erg ver gaan wil ik je voor mijn leven haten en dat is nog nooit iemand gelukt. Ik kan zelfs hier flink over de piemel gaan door iemand maar dat is in the heat of the moment en dat kan een tijd later weer helemaal over zijn bij mij. Wraak nemen op internet vind ik sowieso te infantiel voor woorden.
En ik pas niks aan.![]()
Ik vind je soms heel leuk en soms oervervelend. Zie, haten is verlaten. Maar laat dat een keer los want niks is zwart/wit, weet je. Zo, nu weer skoatsen kiek'n. Ga ik rocken. ROL. Rocking out loud! Whoot whoot!quote:Op zondag 28 december 2008 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan zal jij je wel heel erg ergeren. Ik lees zo vaak tot in den treure post van users die continue over hetzelfde gaan.
En heb ik het niet over één topic, maar over een hele week (weken). Steeds hetzelfde.
Maar daar zie ik dan weer niet een reactie van jou op.
Maar desonanks vind ik je wel liev hoor, ook al is dat gedwongen....
Google is your friend.quote:Op zondag 28 december 2008 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
JIj hebt echt overal een konijnenplaatje voor he?
Ik heb je applausplaatje al gebookmarkt.quote:Op zondag 28 december 2008 15:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Google is your friend.![]()
E penis en dan zoeken op afbeeldingen.
NK allround schaatsen 2008 #1quote:Op zondag 28 december 2008 15:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jij houdt wel van relletjes toch LekkerSimpel?
Felle discussie over de diskwalificatie van Groenewold in NK allround schaatsen 2008 #1
quote:Op zondag 28 december 2008 14:42 schreef Gert het volgende:
.
Sinds die tijd is internet in rap tempo vervuild met werkschuw tuig, met steuntrekkers die dankzij de forse prijsdaling en enkele linkse kabinetten (= uitkering omhoog) ineens ook een pc met internet binnen hun mogelijkheden zagen komen.
Klinkt beter als bankhangenquote:Op zondag 28 december 2008 15:21 schreef Peter6000 het volgende:
Vandaag voor het eerst gebankdrukt op de sportschool.
Das goed, gewoon volhouden.quote:Op zondag 28 december 2008 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klinkt beter als bankhangen![]()
Ik voor het eerst, in een euvele bui, een nog zwaarder fietsprogramma en lig nu al een uur te bekomen, ben dood, morsdood, afgepeigerd en leeg.
Heb ik zó lang geslapen dan?quote:Op zondag 28 december 2008 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
en enkele linkse kabinetten (= uitkering omhoog)
Alles heeft zo z'n leuke en minder leuke kantenquote:Op zondag 28 december 2008 15:30 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is het leven zonder vriendin toch fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |