abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64431049
quote:
Op zondag 28 december 2008 15:15 schreef zquing het volgende:

[..]

Ben ik 't niet mee eens, populaire series zijn allemaal gehyped en dus vallen ze meestal tegen
populair != goed

en tja.. de HEEL bekende (naruto b.v.) zijn populair maar niet altijd van hoogstaand niveau
minder populaire serie's kunnen heel goed zijn, echter duurt het eventjes voordat duidelijk te merken is..
pi_64434446
Subbed, af en toe een raw.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_64434463
quote:
Op zondag 28 december 2008 15:19 schreef mschol het volgende:

[..]

populair != goed

en tja.. de HEEL bekende (naruto b.v.) zijn populair maar niet altijd van hoogstaand niveau
minder populaire serie's kunnen heel goed zijn, echter duurt het eventjes voordat duidelijk te merken is..
Tot aflevering 60 was Bleach heel goed. Daarna is het minder geworden, ja.
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 december 2008 @ 17:01:27 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64434500
Subbed
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 28 december 2008 @ 17:27:07 #55
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_64435374
Howl's moving castle gezien vanochtend, leuke film.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_64436701
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef rakotto het volgende:
Howl's moving castle gezien vanochtend, leuke film.
Ik zag het einde, maar was dubbed
pi_64437192
Awww, net even Nodame Cantabile Paris-hen af gekeken. Zo erg kort.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_64440930
Aaaw.. Kannagi is 13 afleveringen lang
De seiyuu is zo prettig om te horen. Ze deed ook ToLuveru en Kemeko. Ze kan nog redelijk zingen ook
なんだっけ
pi_64444220
altijd subbed , ik heb alleen DBZ , en yu yu hakusho dubbed gekeken .

en mij maakt het niks uit of iets commercieel is of niet , ik kijk bleach and naruto , maar ik kijk ook niet bekende series .
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zondag 28 december 2008 @ 23:11:01 #60
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_64448572
quote:
Op zondag 28 december 2008 15:03 schreef Kuwaro het volgende:
Naar wat kijken jullie liever?

• RAW
  • DUBBED
  • SUBBED

Ik kijk liever naar subbed...
    Meestal zijn ze ook niet gecensureerd en bij dubbed zijn ze dat meestal wel.
  • Meestal subbed (engelse subs) omdat de Japanse stemmen vaak gewoon veel beter klinken en er geen humor/informatie verloren gaat in de vertaalslag naar een dub. Ik kijk alleen RAW's als er echt geen mogelijkheid is om een sub te pakken te krijgen, maar dit is zeer uitzonderlijk. DBZ, Ghost in the Shell (eerste film) en Vexille zijn de enige series/films waarvan ik de engelse dub heb bekeken. Dat zijn ook wel de uitzonderingen die nog goed te pruimen waren in het engels...
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 18:22 schreef Ge4ce het volgende:
    Awww, net even Nodame Cantabile Paris-hen af gekeken. Zo erg kort.
    Ja hè?
    Er mag van mij wel meer gemaakt worden...
    De live action is mij ook heel goed bevallen, lekker overdreven geacteerd.
    Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
    MaxiTitan City
      zondag 28 december 2008 @ 23:16:35 #61
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_64448849
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 18:06 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik zag het einde, maar was dubbed
    Zo slecht vond ik de dub niet en juist het einde heb ik niet gezien (De laatste kwartier ofzo)
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
    pi_64448853
    straks m'n eerste episode anime op m'n 40" tv
    pi_64450731
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 23:16 schreef rakotto het volgende:

[..]

Zo slecht vond ik de dub niet en juist het einde heb ik niet gezien (De laatste kwartier ofzo)
    Nouja, ik heb liever de originele stemmen dan de dub
      maandag 29 december 2008 @ 01:31:24 #64
    67103 Caspian
    Sneaky fucker, dont you think?
    pi_64452912
    Ik kijk altijd subbed. Bij dubbed afleveringen ga ik me irriteren.
    Laatst aan Bleach begonnen, maar dat kon me niet meer boeien zodra ze in die andere wereld waren, en het was me teveel DBZ-achtig met betrekking tot machtige characters.

"Ooooh, hij is de machtigste die we tot nu toe zijn tegengekomen, machtiger kan bijna niet, maar toch doe ik het!"
    "Ooooh, hij is nog machtiger, dan moet ik ook maar weer machtiger worden."
    "Jaaa, weer iemand die sterker is, dan word ik ook maar sterker."
    Tot ze op een punt komen waar macht eigenlijk geen factor meer is. Ze zijn allemaal sterk genoeg om bergen in tweeën te choppen, sneller dan het licht, en toch is er altijd weer iemand sterker. Daar irriteerde ik me met DBZ ook aan (en daarom heb ik dat ook niet afgekeken).

Niet dat ik per sé realisme wil zien, maar als een character sterker wordt dan wil ik dat zien ook, en dan moet er echt een verbetering zijn in het kunnen. Jullie begrijpen wel wat ik bedoel denk ik.

Ben nu weer begonnen met Elfen Lied, van de zomer 3 afleveringen gezien en toen door tijdgebrek in de koelkast gezet. Ben nu bij aflevering 6.

-edit-

Elfen Lied vind ik wel heel appart (op een goede manier) keiharde slachtingen, supervolwassen thema's (pedofilie e.d.) maar een bijna kinderlijke omgang tussen de karakters, met een bijna kinderlijke humor. Erg verfrissend.
    Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
    pi_64457351
    Bleach is een tijd-waster, geen anime waar je naar het verhaal moet kijken.

Ojah, Nodame Cantabile season 3 hè! (Ergens 2009... )
    Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
    pi_64458357
    Leest hier iemand toevallig ook nog de manga Vagabond?
    I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
    Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
    pi_64458883
    GVD, mijn 500gb schijf is afgelopen weekend dood gegaan. Alles naar de tering...
    pi_64459170
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 11:20 schreef NutKees het volgende:
    GVD, mijn 500gb schijf is afgelopen weekend dood gegaan. Alles naar de tering...
    geen smart op de HDD?
    pi_64459220
    Volgens mij niet. Het is zo'n klote externe Lacie Porsche met een Hitachi erin. Lees ik nu alleen maar slechte dingen over. Als iemand nog tips heeft om dat ding weer tot leven te wekken... (schijf wordt wel herkend maar maakt rare geluiden en geeft niets anders dan read errors).
    pi_64459504
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 11:32 schreef NutKees het volgende:
    Volgens mij niet. Het is zo'n klote externe Lacie Porsche met een Hitachi erin. Lees ik nu alleen maar slechte dingen over. Als iemand nog tips heeft om dat ding weer tot leven te wekken... (schijf wordt wel herkend maar maakt rare geluiden en geeft niets anders dan read errors).
    aha externe schijf, dan is smart idd wat lastig uitlezen

kan de schijf uit de behuizing en ingebouwd worden? dan heb je nog een kans, e.v.t. verpakken (goed) nachtje in de vriezer en dan weer proberen
    pi_64459571
    Vriezer? Niet koelkast? Maar daar heb ik inderdaad ook al wat over gelezen. Bedankt voor de tip in ieder geval, als al het andere niet werkt...
    pi_64459615
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 11:46 schreef NutKees het volgende:
    Vriezer? Niet koelkast? Maar daar heb ik inderdaad ook al wat over gelezen. Bedankt voor de tip in ieder geval, als al het andere niet werkt...
    ja de vriezer, hoe kouder hoe beter
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_64460263
    Goed. Dat ga ik proberen. Moet ie echt zo lang in de vriezer blijven liggen? En moet ik hem helemaal luchtdicht verpakken of wat is nou precies de bedoeling?
    pi_64461363
    verpakken met zo min mogelijk vocht, 't liefst in zo'n seal zakje, niet vergeten een antistatisch zakje om je hdd doen. Laat 'm een dagje erin liggen zodat hij helemaal afkoelt
    pi_64461985
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 12:50 schreef zquing het volgende:
    verpakken met zo min mogelijk vocht, 't liefst in zo'n seal zakje, niet vergeten een antistatisch zakje om je hdd doen. Laat 'm een dagje erin liggen zodat hij helemaal afkoelt
    en daarna gelijk alles over zetten op een andere HDD en deze nooit meer gebruiken uiteraaard
    mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
    pi_64462394
    Als ik hem uit de vriezer haal, kan ik hem dan direct aansluiten? Gaat de boel dan niet condenseren?
    pi_64462489
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 13:23 schreef NutKees het volgende:
    Als ik hem uit de vriezer haal, kan ik hem dan direct aansluiten? Gaat de boel dan niet condenseren?
    als 't kan laat je m gewoon in de diepvries, doe 't anders buiten, want daar is 't nu ook behoorlijk droog. Wel direct aansluiten
    pi_64462520
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 13:23 schreef NutKees het volgende:
    daarom moet je hem inpakken.

maar na vriezer gelijk aansluiten (het liefst gewoon met de pc kast open en schijf er naast dat je zo snel mogelijk kan starten met recovery..
    pi_64462621
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 13:27 schreef mschol het volgende:

[..]

daarom moet je hem inpakken.

maar na vriezer gelijk aansluiten (het liefst gewoon met de pc kast open en schijf er naast dat je zo snel mogelijk kan starten met recovery..
    je blijft nogsteeds zitten met de lucht die in je HDD zit
    pi_64462716
    Het is overigens een externe usb hd zoals ik al eerder zei. Ik ga de schijf dus niet uit de case halen want ik wil nog beroep doen op mijn consumentenrecht aangezien hij net 2 maanden buiten de garantie valt.
    pi_64465250
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 13:32 schreef NutKees het volgende:
    Het is overigens een externe usb hd zoals ik al eerder zei. Ik ga de schijf dus niet uit de case halen want ik wil nog beroep doen op mijn consumentenrecht aangezien hij net 2 maanden buiten de garantie valt.
    Succes maar data recovery valt er sowiezo niet onder. Heb twee jaar geleden een schijf gehad die binnen de garantietermijn kapot ging. Een nieuwe harde schijf was geen enkel probleem de rekening voor de recovery kosten wilden ze toen alleen niet betalen.
    I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
    Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
      maandag 29 december 2008 @ 16:40:56 #82
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_64468706
    2e Kerstdag Steamboy gekeken op een 40" HDTV. leuke film!

Vandaag Code Geass afkijken en op naar 2e seizoen.
      † In Memoriam † dinsdag 30 december 2008 @ 00:18:14 #83
    108371 sinterklaaskapoentje
    Wie komt er alle jaren...
    pi_64485410
    wegens persoonlijke dingen kijk ik veel minder anime de laatste weken, nu ben ik wel voor de 3e keer de greed island arc van Hunter X Hunter aan het herkijken, omdat hunter x hunter gewoon de beste animé is die ik tot nu toe ken

Deze week nog eens Chaos;Head afkijken, is het een beetje een leuk einde?

+ De laatste aflevering van Kimi Ga Nozomu Eien ~next season~ is éindelijk uit na 4 maanden wachten ofzo Bijna een heel jaar voor 4 afleveringetjes
    :')
    pi_64487088
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
    wegens persoonlijke dingen kijk ik veel minder anime de laatste weken, nu ben ik wel voor de 3e keer de greed island arc van Hunter X Hunter aan het herkijken, omdat hunter x hunter gewoon de beste animé is die ik tot nu toe ken

Deze week nog eens Chaos;Head afkijken, is het een beetje een leuk einde?

+ De laatste aflevering van Kimi Ga Nozomu Eien ~next season~ is éindelijk uit na 4 maanden wachten ofzo Bijna een heel jaar voor 4 afleveringetjes
    Hunter x Hunter binnen gehengeld via boxtorrents, toch blij dat ik het toch maar gedaan heb ik als ik 't zo hoor.
    pi_64487280
    Ik kijk naar de manga serie
    dot.hack
    Bestaat ook een ps2 game's van

dinsdag 30 december 2008 @ 01:39:01 #86
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_64487676
    hehe, ja dat spel heb ik eens ergens zien liggen. was import en nogal duur.
    best een populaire anime en heb er wat stukjes van gezien, maar het trekt me niet echt.
    er zijn nog meer series / OVA's van:

.hack//SIGN serie (26 episodes)
    .hack//Liminality (OVA 4 episodes)
    .hack//Tasogare no Udewa Densetsu (12 episodes)
    .hack//Roots (26 episodes)
    .hack//G.U. Trilogy (film)
    .hack//G.U. Returner (OVA)
    .hack//GIFT (parody OVA)

nog veel te kijken dus!
    pi_64487974
    klopt de games zijn erg duur
    Ik heb ook deel 1/2 en 4
    Deel 3 nog steets op zoek .
    Helaas erg moeilijk te vinden hier in nederland.
    Ook moeilijk te spelen omdat het best wel saai is kwa stractuur.
    Een echte japanse rpg

Ze zijn ook een mmorp aan het maken .
    Maar hum kan nog wel even duren namelijk.

Ik heb hier ook veel manga films liggen zal even opzoeken en een lijst maken
      dinsdag 30 december 2008 @ 02:20:05 #88
    137556 L.no
    Midlife crisis
    pi_64488362
    Hm.. ik heb al een tijdje geen anime meer gekeken. Bij Naruto zit ik zo'n 70/80 eps achter en bij bleach weet ik niet meer waar ik gebleven was.
    Mja, Skip Beat, Gintama en Junjou Romantica volg ik momenteel. Ook de manga's daarvan trouwens.
    "Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
      dinsdag 30 december 2008 @ 02:39:16 #89
    67103 Caspian
    Sneaky fucker, dont you think?
    pi_64488664
    Naruto heeft me echt nooit kunnen boeien, om eerlijk te zijn. Ik heb de eerste paar afleveringen gezien, totdat hij z'n training voltooid had zeg maar, en daarna interesse verloren.

Wat is nou de aantrekkingskracht van Naruto?
    Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
    pi_64489165
    geen idee
    Ook een tijdje naruto gekeken maar op eens gestapt er mee omdat geen intressen meer in heb.
    Ik heb dat ook wel eens met tv serie's
    Ik denk omdat de serie te lang en uitgerekt word .
    Laten we eerlijk zijn 300 afleveringen over 1 de zelfde persoon word je ziek van.
    Kijk liever een serie die iets van 30 delen bestaat en een goed verhaal heeft dan iets wat gewoon te lang duurt.

Trouwens ik kan een manga film niet vinden.
    Gaat over een mensen stad en demonen.
    Een agent een een vrouwelijk demon die in de einde van de film verlieft worden.
    Er bestaat ook een film van maar die was bagger.
    pi_64490217
    Door mijn verloren harde schijf heb ik niet meer zoveel anime om te kijken, maar vandaag of morgen krijg ik mijn nieuwe schijf als het goed is. Dan kan ik een reddingsactie beginnen of de hele zooi opnieuw neerladen. Ik had wel GTO nog op een interne schijf staan, ben daar dus maar aan begonnen. En het valt niet tegen moet ik zeggen, maar ik zie wel een bepaald patroon waarvan ik hoop dat ze dat niet de hele serie aanhouden.
      † In Memoriam † dinsdag 30 december 2008 @ 13:51:38 #92
    108371 sinterklaaskapoentje
    Wie komt er alle jaren...
    pi_64497221
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 03:34 schreef suijkerbuijk het volgende:
    geen idee
    Ook een tijdje naruto gekeken maar op eens gestapt er mee omdat geen intressen meer in heb.
    Laten we eerlijk zijn 300 afleveringen over 1 de zelfde persoon word je ziek van.
    Kijk liever een serie die iets van 30 delen bestaat en een goed verhaal heeft dan iets wat gewoon te lang duurt.
    Ik heb óók ooit met naruto begonnen, een vriend van mij heeft de hele serie gekeken wel gekapt toen dat shipuuden ofzo kwam..

ghost in the shell ofzo?
    quote:
    Ghost in the shell ofzo?
    :')
    pi_64500978
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 03:34 schreef suijkerbuijk het volgende:
    geen idee

ach dat maakt mij echt niet uit , als het maar vermakelijk is
    pi_64503577
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 13:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik heb óók ooit met naruto begonnen, een vriend van mij heeft de hele serie gekeken wel gekapt toen dat shipuuden ofzo kwam..

ghost in the shell ofzo?
    [..]

Ghost in the shell ofzo?
    duidelijk geen GitS, die is geniaal namelijk en er zitten geen demonen in
    pi_64504172
    Wicked City?
    pi_64505270
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 18:58 schreef NutKees het volgende:
    Wicked City?
    Bingo deze was het ja
    Je verdient een koelkast
      woensdag 31 december 2008 @ 00:38:49 #97
    137556 L.no
    Midlife crisis
    pi_64519662
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 02:39 schreef Caspian het volgende:
    Naruto heeft me echt nooit kunnen boeien, om eerlijk te zijn. Ik heb de eerste paar afleveringen gezien, totdat hij z'n training voltooid had zeg maar, en daarna interesse verloren.

Wat is nou de aantrekkingskracht van Naruto?
    Geen idee, maar het is wel vermakelijk. Ik heb wel een stuk of 100 fillers overgeslagen omdat ik dat tijdverspilling vond, mja.
    "Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
    pi_64523623
    De diepvries-truuk heeft mijn harde schijf niet meer kunnen redden. Mijn focus ligt nu op een RAID NAS kast zodat me dit nooit meer gaat gebeuren. Het gaat wel een aardige duit kosten maar dat is beter dan deze ellende. Waarschijnlijk de Syonology CS-407 met 2 WD's van 1TB om te beginnen die ik dan RAID1 laat draaien. Eventueel nog 2 schijfjes erbij en dan over naar RAID5 als het nodig is.
    pi_64540209
    Code Geass s2 finished! @_@

良いお年を。。

なんだっけ
    pi_64541344
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 18:01 schreef Crashcat het volgende:
    Code Geass s2 finished! @_@

良いお年を。。

[ afbeelding ]
    welke anime is dat ?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')