als 't kan laat je m gewoon in de diepvries, doe 't anders buiten, want daar is 't nu ook behoorlijk droog. Wel direct aansluitenquote:Op maandag 29 december 2008 13:23 schreef NutKees het volgende:
Als ik hem uit de vriezer haal, kan ik hem dan direct aansluiten? Gaat de boel dan niet condenseren?
daarom moet je hem inpakken.quote:Op maandag 29 december 2008 13:23 schreef NutKees het volgende:
Als ik hem uit de vriezer haal, kan ik hem dan direct aansluiten? Gaat de boel dan niet condenseren?
je blijft nogsteeds zitten met de lucht die in je HDD zitquote:Op maandag 29 december 2008 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom moet je hem inpakken.
maar na vriezer gelijk aansluiten (het liefst gewoon met de pc kast open en schijf er naast dat je zo snel mogelijk kan starten met recovery..
Succes maar data recovery valt er sowiezo niet onder. Heb twee jaar geleden een schijf gehad die binnen de garantietermijn kapot ging. Een nieuwe harde schijf was geen enkel probleem de rekening voor de recovery kosten wilden ze toen alleen niet betalen.quote:Op maandag 29 december 2008 13:32 schreef NutKees het volgende:
Het is overigens een externe usb hd zoals ik al eerder zei. Ik ga de schijf dus niet uit de case halen want ik wil nog beroep doen op mijn consumentenrecht aangezien hij net 2 maanden buiten de garantie valt.
Hunter x Hunter binnen gehengeld via boxtorrents, toch blij dat ik het toch maar gedaan heb ik als ik 't zo hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wegens persoonlijke dingen kijk ik veel minder anime de laatste weken, nu ben ik wel voor de 3e keer de greed island arc van Hunter X Hunter aan het herkijken, omdat hunter x hunter gewoon de beste animé is die ik tot nu toe ken
Deze week nog eens Chaos;Head afkijken, is het een beetje een leuk einde?
+ De laatste aflevering van Kimi Ga Nozomu Eien ~next season~ is éindelijk uit na 4 maanden wachten ofzoBijna een heel jaar voor 4 afleveringetjes
Ik heb óók ooit met naruto begonnen, een vriend van mij heeft de hele serie gekekenquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:34 schreef suijkerbuijk het volgende:
geen idee
Ook een tijdje naruto gekeken maar op eens gestapt er mee omdat geen intressen meer in heb.
Ik heb dat ook wel eens met tv serie's
Ik denk omdat de serie te lang en uitgerekt word .
Laten we eerlijk zijn 300 afleveringen over 1 de zelfde persoon word je ziek van.
Kijk liever een serie die iets van 30 delen bestaat en een goed verhaal heeft dan iets wat gewoon te lang duurt.
Ghost in the shell ofzo?quote:Trouwens ik kan een manga film niet vinden.
Gaat over een mensen stad en demonen.
Een agent een een vrouwelijk demon die in de einde van de film verlieft worden.
Er bestaat ook een film van maar die was bagger.
ach dat maakt mij echt niet uit , als het maar vermakelijk isquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:34 schreef suijkerbuijk het volgende:
geen idee
Ook een tijdje naruto gekeken maar op eens gestapt er mee omdat geen intressen meer in heb.
Ik heb dat ook wel eens met tv serie's
Ik denk omdat de serie te lang en uitgerekt word .
Laten we eerlijk zijn 300 afleveringen over 1 de zelfde persoon word je ziek van.
Kijk liever een serie die iets van 30 delen bestaat en een goed verhaal heeft dan iets wat gewoon te lang duurt.
Trouwens ik kan een manga film niet vinden.
Gaat over een mensen stad en demonen.
Een agent een een vrouwelijk demon die in de einde van de film verlieft worden.
Er bestaat ook een film van maar die was bagger.
duidelijk geen GitS, die is geniaal namelijk en er zitten geen demonen inquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb óók ooit met naruto begonnen, een vriend van mij heeft de hele serie gekekenwel gekapt toen dat shipuuden ofzo kwam..
ghost in the shell ofzo?
[..]
Ghost in the shell ofzo?
Bingo deze was het jaquote:
Geen idee, maar het is wel vermakelijk. Ik heb wel een stuk of 100 fillers overgeslagen omdat ik dat tijdverspilling vond, mja.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:39 schreef Caspian het volgende:
Naruto heeft me echt nooit kunnen boeien, om eerlijk te zijn. Ik heb de eerste paar afleveringen gezien, totdat hij z'n training voltooid had zeg maar, en daarna interesse verloren.
Wat is nou de aantrekkingskracht van Naruto?
welke anime is dat ?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:01 schreef Crashcat het volgende:
Code Geass s2 finished! @_@
良いお年を。。
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |