populair != goedquote:Op zondag 28 december 2008 15:15 schreef zquing het volgende:
[..]
Ben ik 't niet mee eens, populaire series zijn allemaal gehyped en dus vallen ze meestal tegen
Tot aflevering 60 was Bleach heel goed. Daarna is het minder geworden, ja.quote:Op zondag 28 december 2008 15:19 schreef mschol het volgende:
[..]
populair != goed
en tja.. de HEEL bekende (naruto b.v.) zijn populair maar niet altijd van hoogstaand niveau
minder populaire serie's kunnen heel goed zijn, echter duurt het eventjes voordat duidelijk te merken is..
Ik zag het einde, maar was dubbedquote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef rakotto het volgende:
Howl's moving castle gezien vanochtend, leuke film.
Meestal subbed (engelse subs) omdat de Japanse stemmen vaak gewoon veel beter klinken en er geen humor/informatie verloren gaat in de vertaalslag naar een dub. Ik kijk alleen RAW's als er echt geen mogelijkheid is om een sub te pakken te krijgen, maar dit is zeer uitzonderlijk. DBZ, Ghost in the Shell (eerste film) en Vexille zijn de enige series/films waarvan ik de engelse dub heb bekeken. Dat zijn ook wel de uitzonderingen die nog goed te pruimen waren in het engels...quote:Op zondag 28 december 2008 15:03 schreef Kuwaro het volgende:
Naar wat kijken jullie liever?RAW DUBBED SUBBED
Ik kijk liever naar subbed...![]()
Meestal zijn ze ook niet gecensureerd en bij dubbed zijn ze dat meestal wel.
Ja hè?quote:Op zondag 28 december 2008 18:22 schreef Ge4ce het volgende:
Awww, net even Nodame Cantabile Paris-hen af gekeken. Zo erg kort.
Zo slecht vond ik de dub niet en juist het einde heb ik niet gezien (De laatste kwartier ofzo)quote:Op zondag 28 december 2008 18:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik zag het einde, maar was dubbed
Nouja, ik heb liever de originele stemmen dan de dubquote:Op zondag 28 december 2008 23:16 schreef rakotto het volgende:
[..]
Zo slecht vond ik de dub niet en juist het einde heb ik niet gezien (De laatste kwartier ofzo)
geen smart op de HDD?quote:Op maandag 29 december 2008 11:20 schreef NutKees het volgende:
GVD, mijn 500gb schijf is afgelopen weekend dood gegaan. Alles naar de tering...
aha externe schijf, dan is smart idd wat lastig uitlezenquote:Op maandag 29 december 2008 11:32 schreef NutKees het volgende:
Volgens mij niet. Het is zo'n klote externe Lacie Porsche met een Hitachi erin. Lees ik nu alleen maar slechte dingen over. Als iemand nog tips heeft om dat ding weer tot leven te wekken... (schijf wordt wel herkend maar maakt rare geluiden en geeft niets anders dan read errors).
ja de vriezer, hoe kouder hoe beterquote:Op maandag 29 december 2008 11:46 schreef NutKees het volgende:
Vriezer? Niet koelkast? Maar daar heb ik inderdaad ook al wat over gelezen. Bedankt voor de tip in ieder geval, als al het andere niet werkt...
en daarna gelijk alles over zetten op een andere HDD en deze nooit meer gebruiken uiteraaardquote:Op maandag 29 december 2008 12:50 schreef zquing het volgende:
verpakken met zo min mogelijk vocht, 't liefst in zo'n seal zakje, niet vergeten een antistatisch zakje om je hdd doen. Laat 'm een dagje erin liggen zodat hij helemaal afkoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |