Ik mocht laatst wel een badmuts op bij mijn onderwaterweegtestquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:01 schreef Ikzoekiets het volgende:
Mijn moeder belde mijn dokter en vroeg aan hem : ''Wat is de meeste precieze manier om iemand te wegen?''
De dokter zei : ''Een onderwater weeg test''. En toen zei mijn moeder gewoon : ''Ja, wanneer kunnen mijn zoon en dochter zich wegen?'' en de dokter zei : ''Vandaag om 2 uur''.
Dus ik nam niet de moeite om een douche te nemen en mijn zus ook niet, dus moest ik in een speciaal zwem pak (strakke broek....Kut).
Mijn zus vroeg:''Kan ik mijn haar in een staart doen?'' De dokter zei ''Nee''.
Dus mijn zus met haar lange blonde haren ging onder water voor 8 seconden en ze heeft er vast van genoten.....maar ik niet..
Vierentwintig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:08 schreef Ikzoekiets het volgende:
Mijn zus moest een onderbroek aan en een bh, dus ze genoot van minuten onder water gaan.
Ik nam geen douche en zij ook niet.
Voordat ze in de watertank ging,weet je, meisjes doen dan alsof ze hun haar in een staart doen,maar dat doen ze niet. Dat is wat zij deed.
Foto's?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:08 schreef Ikzoekiets het volgende:
Mijn zus moest een onderbroek aan en een bh, dus ze genoot van minuten onder water gaan.
Wat dacht je van dit topic gieten in beton en de rivier in flikkeren?quote:
Het is ook niet bedoeld om te wegen maar om volume te bepalen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:06 schreef Slarioux het volgende:
http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=onderwaterweegtest
Uw zoekbewerking - onderwaterweegtest - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
De vlieger zou nog opgaan wanneer TS is gezegend met een lichaamsdichtheid welke gelijk is aan waterquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:05 schreef Rosbief het volgende:
Die dokter is een domme lul, de onderwater proef is om het exacte volume te bepalen, niet het gewicht.
Ik vraag me meer af waarom zijn moeder daar zo fanatiek in is.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zou je in godsnaam iemand onderwater wegen en dan ook nog daar een doktersafspraak voor maken.
Dat níet douchen zit je het meeste dwars he?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:19 schreef Ikzoekiets het volgende:
Mijn zus praat constant over haar. ''Zou ik het wassen?'' ''Zal ik mijn haren omhoog steken of beneden laten?'' Zulke dingen dus.
Het was mijn idee niet om deze onderwaterweegtest te ondergaan.. De dokter plaats je in een watertank (En ik had geen douche genomen),laat je bepaalde ademings oefeningen doen en doet dan je hoofd voor een paar seconden onder water. Niet moeilijk ofzo...
Wat is jouw hele probleem met het nemen van die douchequote:Op vrijdag 26 december 2008 20:19 schreef Ikzoekiets het volgende:
Mijn zus praat constant over haar. ''Zou ik het wassen?'' ''Zal ik mijn haren omhoog steken of beneden laten?'' Zulke dingen dus.
Het was mijn idee niet om deze onderwaterweegtest te ondergaan.. De dokter plaats je in een watertank (En ik had geen douche genomen),laat je bepaalde ademings oefeningen doen en doet dan je hoofd voor een paar seconden onder water. Niet moeilijk ofzo...
Gelukkig wordt het al iets duidelijker. Maar ik kan er nog steeds geen touw aan vast knopen aan dit verhaal.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:14 schreef Ikzoekiets het volgende:
Wil je een gedetailleerde samenvatting van wat er is gebeurd? Oke hier komt het:
Mijn moeder wou iets anders doen ipv mijzelf op een weegschaal te wegen. Ze hoorde over een onderwater weegtest van mijn dokter vorig jaar en ze wilde het uitproberen voor mijn zus en ik.
Ze belde de dokter en wilde een afspraak maken voor mijn zus en ik en die dag was de enige dag dat wij terecht konden. Dus mijn moeder zei tegen ons beide : Je hoeft geen douche te nemen als je dat niet wilt (omdat ik op 12 uur moest en zij om 12.30)
Het verhaal gaat verder met de onderwater weegtest op dokters kantoor.
Je spreekt jezelf tegen nu want in de OP staat dat jullie beiden om 14:00 de test zouden ondergaan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:14 schreef Ikzoekiets het volgende:
Dus mijn moeder zei tegen ons beide : Je hoeft geen douche te nemen als je dat niet wilt (omdat ik op 12 uur moest en zij om 12.30)
of je zusje dikke tieten heeft duhquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:23 schreef Ikzoekiets het volgende:
Weet je ,als je weleens meisjes zien die hun haar vastpakken en het ziet er naar uit dat ze hun haar omhoog gaan doen maar dat ze dat niet doen...
Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh,ze genoot van iedere minuut toen ze onder water ging.
Serieus, wat willen jullie nou weten?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:23 schreef Ikzoekiets het volgende:
Weet je ,als je weleens meisjes zien die hun haar vastpakken en het ziet er naar uit dat ze hun haar omhoog gaan doen maar dat ze dat niet doen...
Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh,ze genoot van iedere minuut toen ze onder water ging.
Hij is gewoon boos omdat zijn dokter een enorme watertank heeft en hij niet en dat hij ook nog eens niet kon douchen en in tegenstelling tot zijn zus nooit ergens van kan genieten!quote:
Je hebt een bandje opgezet wat je steeds afspeelt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:25 schreef Ikzoekiets het volgende:
De reden voor de onderwater test was dat mijn moeder iets anders wou proberen ipv van mijzelf op een weegschaal te wegen. Ze hoorde van een onderwaterweegtest van mijn dokter vorig jaar en ze wilde het uitproberen ,beide mijn zus en ik.
Vertel nu eerst eens wat er aan de hand is. Want aan jouw verhaal is werkelijk geen touw vast te knopen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:23 schreef Ikzoekiets het volgende:
Maar zijn zus deed wel haar haar omhoog hoor dus, Dus!quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij is gewoon boos omdat zijn dokter een enorme watertank heeft en hij niet en dat hij ook nog eens niet kon douchen en in tegenstelling tot zijn zus nooit ergens van kan genieten!
Ja maar ze maakte het niet vast! Hoe verwarrend is datquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:26 schreef Thieske het volgende:
[..]
Maar zijn zus deed wel haar haar omhoog hoor dus, Dus!
Kijk, men wordt wakkerquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:23 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen nu want in de OP staat dat jullie beiden om 14:00 de test zouden ondergaan.
Nee nee, hij heeft zijn zusje in een lipleesbroekje gezien en haar pronte borstje door de sport-BH die ze aan moest. Toen ze ook nog eens haar haren omhoog hield vielen die helemaal al op.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij is gewoon boos omdat zijn dokter een enorme watertank heeft en hij niet en dat hij ook nog eens niet kon douchen en in tegenstelling tot zijn zus nooit ergens van kan genieten!
Dat stukje gaat heul niet over water.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:27 schreef Ikzoekiets het volgende:
Over het water:
De watertank staat in een andere kamer dan in het kantoor. Het zijn twee verschillende plaatsen. Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh in een andere ruimte dan in het dokters kantoor. Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh in de kamer met de watertank
Ik heb geen enkele kloonquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En jij en je kloon gniffelen?
Ja, nu je het zegt komt dat ook wel naar voren inderdaadquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee nee, hij heeft zijn zusje in een lipleesbroekje gezien en haar pronte borstje door de sport-BH die ze aan moest. Toen ze ook nog eens haar haren omhoog hield vielen die helemaal al op.
En nu is TS boos omdat 'ie op z'n eigen zus geilt dankzij die dompeltest van de dokter en hij baalt dat hij er niet aan mag zitten.
echt het vaagste topic wat ik gelezen heb in jarenquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:19 schreef Ikzoekiets het volgende:
jouw met een wquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:32 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom wil je moeder jouw wegen??????????
Omdat die ondoorgrondelijk zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:32 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom wil je moeder jouw wegen??????????
quote:
ooh nu snap ik hemquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:34 schreef TC03 het volgende:
Hier even een korte uitleg van wat er nou aan de hand is.
Zijn moeder belde zijn dokter en vroeg aan hem : ''Wat is de meeste precieze manier om iemand te wegen?''
De dokter zei : ''Een onderwater weeg test''. En toen zei zijn moeder gewoon : ''Ja, wanneer kunnen mijn zoon (hij dus) en dochter zich wegen?'' en de dokter zei : ''Vandaag om 2 uur''.
Dus hij nam niet de moeite om een douche te nemen en zijn zus ook niet, dus moest ik in een speciaal zwem pak (strakke broek....Kut).
Zijn zus vroeg:''Kan ik mijn haar in een staart doen?'' De dokter zei ''Nee''.
Dus mijn zus met haar lange blonde haren ging onder water voor 8 seconden en ze heeft er vast van genoten.....maar ik niet..
Nu nog de combinatie van dit verhaal met de topictitel en we zijn eruit.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:34 schreef TC03 het volgende:
Hier even een korte uitleg van wat er nou aan de hand is.
Zijn moeder belde zijn dokter en vroeg aan hem : ''Wat is de meeste precieze manier om iemand te wegen?''
De dokter zei : ''Een onderwater weeg test''. En toen zei zijn moeder gewoon : ''Ja, wanneer kunnen mijn zoon (hij dus) en dochter zich wegen?'' en de dokter zei : ''Vandaag om 2 uur''.
Dus hij nam niet de moeite om een douche te nemen en zijn zus ook niet, dus moest hij een speciaal zwem pak.
Zijn zus vroeg:''Kan ik mijn haar in een staart doen?'' De dokter zei ''Nee''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |