Ik mocht laatst wel een badmuts op bij mijn onderwaterweegtestquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:01 schreef Ikzoekiets het volgende:
Mijn moeder belde mijn dokter en vroeg aan hem : ''Wat is de meeste precieze manier om iemand te wegen?''
De dokter zei : ''Een onderwater weeg test''. En toen zei mijn moeder gewoon : ''Ja, wanneer kunnen mijn zoon en dochter zich wegen?'' en de dokter zei : ''Vandaag om 2 uur''.
Dus ik nam niet de moeite om een douche te nemen en mijn zus ook niet, dus moest ik in een speciaal zwem pak (strakke broek....Kut).
Mijn zus vroeg:''Kan ik mijn haar in een staart doen?'' De dokter zei ''Nee''.
Dus mijn zus met haar lange blonde haren ging onder water voor 8 seconden en ze heeft er vast van genoten.....maar ik niet..
Vierentwintig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:08 schreef Ikzoekiets het volgende:
Mijn zus moest een onderbroek aan en een bh, dus ze genoot van minuten onder water gaan.
Ik nam geen douche en zij ook niet.
Voordat ze in de watertank ging,weet je, meisjes doen dan alsof ze hun haar in een staart doen,maar dat doen ze niet. Dat is wat zij deed.
Foto's?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:08 schreef Ikzoekiets het volgende:
Mijn zus moest een onderbroek aan en een bh, dus ze genoot van minuten onder water gaan.
Wat dacht je van dit topic gieten in beton en de rivier in flikkeren?quote:
Het is ook niet bedoeld om te wegen maar om volume te bepalen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:06 schreef Slarioux het volgende:
http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=onderwaterweegtest
Uw zoekbewerking - onderwaterweegtest - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
De vlieger zou nog opgaan wanneer TS is gezegend met een lichaamsdichtheid welke gelijk is aan waterquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:05 schreef Rosbief het volgende:
Die dokter is een domme lul, de onderwater proef is om het exacte volume te bepalen, niet het gewicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |