Mwah, niet echt mijn muziek.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:52 schreef Wexy het volgende:
la mama is eigenlijk ook gewoon een mooi nummer.....
heerlijk
Herkenbaar?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Niet echt uitschieters komend uur dan.
9 to 5 is trouwens best een tof nummer
Nee, totaal niet.quote:
zodra ik van 9 tot 5 werk ga ik verder soliciteren... vorig jaar ook gedaanquote:
Bittersweet Symphony duurt nog wel een paar dagen.quote:
Was daar een paar jaar terug niet problemen mee in verband met uitzendrechten of zo?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bittersweet Symphony duurt nog wel een paar dagen.
Dit is het journaal hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:00 schreef vosss het volgende:
Godsklere wat een kutmuziek. Ik heb hem van ellende maar afgezet
quote:
En Celine Dionquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:57 schreef Wexy het volgende:
Boney M
AbbA
en natuurlijk ons eigen Petertje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb eerlijk gezegd ook nog nooit van Klaatu gehoord.quote:
Hij staat er. Gordon had het benodigde geld er bijgelapt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:08 schreef het_fokschaap het volgende:
en nu op naar het kerstdiner in Brabant. Over de A2, Top 2000 aan.Staat de grootste kerstboom ter wereld er weer of was er geld te kort ?
Is Goor toch nog ergens goed voorquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij staat er. Gordon had het benodigde geld er bijgelapt.
Wat zal ik ervan zeggen, je doet wat je kan he.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij staat er. Gordon had het benodigde geld er bijgelapt.
Ik had gisteren nog even vlug een Volkskrant gekocht, anders zou ik ook zonder lijst zitten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat is het mooie aan de Top 2000.
Je hoort een nummer, hebt 't al vaker gehoord en vind het best goed te doen. Geen flauw idee hoe het heet en van wie het is. Maar dan pak je gewoon de lijst erbij![]()
Heb dat nu trouwens niet
Ik zit zonder lijst, maar kijk gewoon op internet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog even vlug een Volkskrant gekocht, anders zou ik ook zonder lijst zitten.
gewoon op internet er bij pakken.... pdf en excel.... erg makkelijk...quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog even vlug een Volkskrant gekocht, anders zou ik ook zonder lijst zitten.
Gelukkig had ik nog gebladerd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik zit zonder lijst, maar kijk gewoon op internet.
Hij zat normaal altijd in Trouw, daar was ik dit jaar ook maar weer vanuit gegaan, maar hij zat er dus niet bij.
Heb ik toevallig ook gedaan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:14 schreef Wexy het volgende:
[..]
gewoon op internet er bij pakken.... pdf en excel.... erg makkelijk...
Yeahquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Rolling Stones - That's how strong my love is
If I was the sun way up there
....
That's how strong my love is, yeah
Mijn ouders denken dat Otis Redding het origineel gezongen had.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn moeder zingt nu ook uit volle borst.
Om er kippenvel van te krijgen.
Vanavond na 23.00 uurquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoeveel van deze volledige instrumentale songs zouden de Top2000 gehaald hebben?
Is trouwens Bert Kaempfert al gedraaid of moet hij nog komen? Het gaat om Afrikaan Beat.
de eftelingdansquote:
Afrikaan Beat komt uit 1962, de Indische Waterlelies uit 1966. Maar het is er wel meest bekend van natuurlijk.quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Veel zullen het er niet zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoeveel van deze volledige instrumentale songs zouden de Top2000 gehaald hebben?
Is trouwens Bert Kaempfert al gedraaid of moet hij nog komen? Het gaat om Afrikaan Beat.
Die ken ik helaas niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Veel zullen het er niet zijn.
Is dat nummer van Mike Oldfield helemaal instrumentaal? Want dat zal er ook wel in staan.
Oké, dus nog meer puur instrumentaal genot.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:29 schreef FritsFlits het volgende:
Tubular Bells is volgens mij ook volledig instrumentaal, net als Oxygene van Jean Michel Jarre. Verder Bert Kaempfert, een aantal Shadow-nummers en Focus
Tubular Bells, zit ook in Bassie & Adriaanquote:
Ja, en eventueel reken je de eerste minuten van Eve Of The War ook meequote:Op vrijdag 26 december 2008 15:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, dus nog meer puur instrumentaal genot.
In de TV-versie. Voor de DVD-versie hadden ze de rechten nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tubular Bells, zit ook in Bassie & Adriaan
het deuntje van de spannende stukjesquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tubular Bells, zit ook in Bassie & Adriaan
Staan Spooky's Day Off en Popcorn er ook nog in? Ook volledig instrumentaal.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:29 schreef FritsFlits het volgende:
Tubular Bells is volgens mij ook volledig instrumentaal, net als Oxygene van Jean Michel Jarre. Verder Bert Kaempfert, een aantal Shadow-nummers en Focus
Geen idee, dat moet je opzoeken op de site van de Top2000. Misschien dat ik er zo aan toe kom.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Staan Spooky's Day Off en Popcorn er ook nog in? Ook volledig instrumentaal.
Zou kunnen, aangezien ze ook in het Frans zingt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:36 schreef Ferdo het volgende:
Of Celine nou een vrolijk of verdrietig liedje zingt: ze zingt altijd alsof ze al op de perronrand balanceert terwijl de intercity opdoemt.
Misschien zingt ze over de ICE-treinquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou kunnen, aangezien ze ook in het Frans zingt.
Ik ken ABBA wel, maar die wil ik niet kennenquote:
Ah, dat klopt ja. Ook bekend van Whore Againquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Bovenstaande liedje werd later gecoverd door Atomic Kitten, een Britse meidengroep (waarvan je denkt: bestaan ze nog?).
Bij deze stijg je behoorlijk in aanzien.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
btw, ik ken meer muziek dan de gemiddelde jonge van 15 jaar
Inmiddels is de band zo een beetje inactief vanwege interne spanningen. De verwachte comeback van de Scouser Girls blijft uit.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ah, dat klopt ja. Ook bekend van Whore Again
Nou oke dan vergeef ik je het foutje van dat je zei dat je je kamer op ging ruimen....quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
btw, ik ken meer muziek dan de gemiddelde jonge van 15 jaar
i dont know aangezien ik geen frans begrijp...quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:51 schreef FritsFlits het volgende:
Is dit gebaseerd op Het Dorp van Wim Sonneveld? Of andersom
Andersom, neem ik aan? Het Dorp is vijf jaar later gemaakt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:51 schreef FritsFlits het volgende:
Is dit gebaseerd op Het Dorp van Wim Sonneveld? Of andersom
Dan zal het wel. In ieder geval vind ik Het Dorp een enorm zeiknummer met een enorm 'vroeger-was-alles-beter'-gehalte.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Andersom, neem ik aan? Het Dorp is vijf jaar later gemaakt.
Ik zag nog wel een verdwaald TV-topic, maar voor de rest klopt het aardig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Wow, jij hebt echt alleen maar in Top 2000 topics gepost idd
Klopt. Is een beetje mijn jaarlijkse traditiequote:Op vrijdag 26 december 2008 16:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Owja idd, what were you thinking?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zag nog wel een verdwaald TV-topic, maar voor de rest klopt het aardig.
ach joh het zal de leeftijd zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
zat de hele tijd te f5'en op pagina 2
Die's voor mij juist net geopend.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
zat de hele tijd te f5'en op pagina 2
Vandaar zijn ondertitel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een brakke stereo, 2 radio's uit de jaren 50 en een andere radio/stereo, dus mocht mijn internet uitvallen ...quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
ach joh het zal de leeftijd zijn
knikkerde van internet af dus heb een kwartier geen radio meer gehoord
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:15 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Klopt. Is een beetje mijn jaarlijkse traditie
Ik heb 50 per pagina ...quote:
Ik heb de beschikking over het Internet, een wekkerradio en twee MP3-spelers.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een brakke stereo, 2 radio's uit de jaren 50 en een andere radio/stereo, dus mocht mijn internet uitvallen ...
Rustige topicreeks gekozen dan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:15 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Klopt. Is een beetje mijn jaarlijkse traditie
en ik zit op mn werk....... dus nee geen radio bij de hand....quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een brakke stereo, 2 radio's uit de jaren 50 en een andere radio/stereo, dus mocht mijn internet uitvallen ...
Je hebt gelijk. Dacht toch altijd dat dat door Phil Spector geproduceerd was, maar nee dus.quote:
Ik heb ook nog een mobiel met fm functiequote:Op vrijdag 26 december 2008 16:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb de beschikking over het Internet, een wekkerradio en twee MP3-spelers.
Hoezo luiquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:31 schreef Wexy het volgende:
[..]
en ik zit op mn werk....... dus nee geen radio bij de hand....
Wel mn mobiel maar die zit in mn jas en mn jas is me te ver weg om te lopen
Who killed Robert Palmer?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:34 schreef Ferdo het volgende:
Alweer vijf jaar aan gene zijde, deze meneer
gewoon aan het werk.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Held van het jaar: Noel Gallagher van Oasis de zijn villa op Ibiza te koop heeft gezet toen ie er achter kwam dat James Blunt verderop in de straat kutmuziek zat te maken.
Hoe jonger, hoe verslaafder.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een mobiel met fm functie
beneden nog een stereo
Held van het jaar: Noel Gallagher van Oasis de zijn villa op Ibiza te koop heeft gezet toen ie er achter kwam dat James Blunt verderop in de straat kutmuziek zat te maken.
Doet meer pijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
James Blunt diende oorspronkelijk toch? Waarom heeft hij de AK47 omgeruild voor de microfoon?
Zijn rookverslaving, geloof ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Who killed Robert Palmer?
he easterrabbitquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Goodbye my lover, goodbye my friend.
Sterker nog, hij schopte het tot een officiersrang en was bij de begrafenis van de Queen Mum in 2002 één van de dragers van haar kist.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
James Blunt diende oorspronkelijk toch? Waarom heeft hij de AK47 omgeruild voor de microfoon?
Maar ik vind hem toch wel wat hebben.
Toen stond hij al in de spotlights.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sterker nog, hij schopte het tot een officiersrang en was bij de begrafenis van de Queen Mum in 2002 één van de dragers van haar kist.
queen mum?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sterker nog, hij schopte het tot een officiersrang en was bij de begrafenis van de Queen Mum in 2002 één van de dragers van haar kist.
De moeder van Queen Elisabeth II.quote:
Op mijn mobiel zit ook een radio, speciaal daarvoor uitgezocht.quote:
Sommige muziekfans zouden wensen dat híj in die kist lag in plaats van Elizabeth numero uno.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toen stond hij al in de spotlights.
Mmm...dat hangt toch van jouzelf af of er muzak op staat.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op mijn mobiel zit ook een radio, speciaal daarvoor uitgezocht.
Neeeeee niet voor de top 2000maar gewoon voor onderweg, altijd radio. Leuker dan een Ipod met alleen maar muzak.
die ging toch misschien afstappen van de troon hoe heet dat? als je geen koning wilt worden ...quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De moeder van Queen Elisabeth II.
Zij stond haar troon af, maar dat zie ik niet met Elisabeth gebeuren.
Prince Charles zal hoe dan ook niet lang kunnen genieten van het koningschap, misschien zijn oudste zoon.
Tja, zijn oma werd 101, Liz twee is pas 82, Charles is alweer 60, dus ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De moeder van Queen Elisabeth II.
Zij stond haar troon af, maar dat zie ik niet met Elisabeth gebeuren.
Prince Charles zal hoe dan ook niet lang kunnen genieten van het koningschap, misschien zijn oudste zoon.
idd je weet nooit wanneer welke muziek er op de radio komt (behalve top2000quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op mijn mobiel zit ook een radio, speciaal daarvoor uitgezocht.
Neeeeee niet voor de top 2000maar gewoon voor onderweg, altijd radio. Leuker dan een Ipod met alleen maar muzak.
Kan er nog niet opkomen, ik zoek het op.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
die ging toch misschien afstappen van de troon hoe heet dat? als je geen koning wilt worden ...
Dit is inderdaad Rod.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:51 schreef Krambo het volgende:
Tom Waits? Dit is toch de verise van Rod Stewart of ben ik gek?
Lekker man, gezellig geouwehoer op radio 3, of 2 en tussen de middag met lunchwandelen radio 1.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:45 schreef Ferdo het volgende:
Mmm...dat hangt toch van jouzelf af of er muzak op staat.
Hans wilde misschien een subtiel hintje geven naar de oorspronkelijke zanger. Die er met zíjn versie nog veel hoger in de lijst staat, overigens.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:51 schreef Krambo het volgende:
Tom Waits? Dit is toch de verise van Rod Stewart of ben ik gek?
Ah ok, de Tom Waits versie is ook beter (dat is die met die zwerver in het begin toch?)quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hans wilde misschien een subtiel hintje geven naar de oorspronkelijke zanger. Die er met zíjn versie nog veel hoger in de lijst staat, overigens.
Ik heb ook onderweg meestal de radio aanquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker man, gezellig geouwehoer op radio 3, of 2 en tussen de middag met lunchwandelen radio 1.
Dit vind ik ook niezo leuk
Ja, dat is inderdaad wat moeilijker te regelen op een iPod. Voordeel is weer wel dat je alleen je favoriete muziek kan horen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker man, gezellig geouwehoer op radio 3, of 2 en tussen de middag met lunchwandelen radio 1.
Dit vind ik ook niezo leuk
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | 1748 1793 Emmylou Harris - You never can tell (C'est la vie) (1977) 1747 1931 Shoes - Na na na (1967) 1746 445 U2 - Sometimes you can't make it on your own (2004) 1745 1836 Dimitri van Toren - Een lied voor kinderen (1973) 1744 1777 Animals & Eric Burdon - Ring of fire (1969) 1743 978 Frans Bauer & Marianne Weber - De regenboog (1997) 1742 ---- Cher - Believe (1998) 1741 1729 Robert Palmer - Every kinda people (1978) 1740 1407 Chris Barber's Jazz Band - Petite fleur (1959) 1739 1925 Bronski Beat - Why? (1984) 1738 1993 Spencer Davis Group - Keep on running (1966) 1737 ---- Total Touch - Somebody else's lover (1996) 1736 1457 Conny Vandenbos - Een roosje m'n roosje (1974) 1735 1709 Cliff Richard - Power to all our friends (1973) |
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:54 schreef Ofyles2 het volgende:
-Zie Dagoduck-
Dit maakte ik vorig jaar ook mee, drie users die in luttele seconden hetzelfde lijstje doorgeven.quote:
19:30 uur.quote:
19:30quote:
Mooi gecoverd van Johnny Cash.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:21 schreef Ferdo het volgende:
Ah, de tweede incarnatie van the Animals.
Op dit nummer ga ik nu echt los.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:27 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Het lijkt wel of we dit nummer wat minder vinden?
Ik heb het altijd een verschrikkelijk nummer gevonden, maar nu vind ik het wel meevallen. Als ik het maar niet te vaak hoor, is het nog ok.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Hier danste ik vroeger op als tiener.
Vergeleken met De Regenboog is het een klassiek meesterwerk, dat Believe.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb het altijd een verschrikkelijk nummer gevonden, maar nu vind ik het wel meevallen. Als ik het maar niet te vaak hoor, is het nog ok.
Vooral die elektronische stem.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vergeleken met De Regenboog is het een klassiek meesterwerk, dat Believe.
Ook Conny is er al jaren helaas niet meer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:50 schreef Wexy het volgende:
conny...
roosje mn roosje
ach je moet het in het juiste tijdsbeeld zien......
Ik sta nog op de foto met conny.. was toen 5 ofzo...
Echt geen idee.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:57 schreef Bliksems het volgende:
Hoe heet dat liedje van dat deuntje wat ze altijd tussendoor spelen voordat ze weer beginnen te praten enzo?
Overture van Tommy van the Whoquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:57 schreef Bliksems het volgende:
Hoe heet dat liedje van dat deuntje wat ze altijd tussendoor spelen voordat ze weer beginnen te praten enzo?
smaken verschillen.. blijkt weerquote:
Echtniet!quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:00 schreef Wexy het volgende:
matig uurtje dat er aan komt....
Nou wel bijna nu.... best een lange dag zoquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:37 schreef Wexy het volgende:
liesbeth list..
Naar haar kan ik nog steeds niet kijken zonder die meid van kopspijkers te zien die haar na deed.....
niettusquote:
wauw wat netjes aangepastquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:54 schreef FritsFlits het volgende:
Like a virgin, tutututu
[ afbeelding ]
niet gehoord.. moest naar de wcquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
En België gunt haar kiezers geen vervroegde verkiezingen.
Nog steeds dezelfde corrupte regeringen.
staan,quote:
Op Bouter krijg ik wel leuke plaatjes......quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:17 schreef FritsFlits het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee, geen Daniel Bouter!!!! GATVERDAMME, ROT OP MET DIT WANPRODUCT
Toevallig een slechte dag gehad?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:17 schreef FritsFlits het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee, geen Daniel Bouter!!!! GATVERDAMME, ROT OP MET DIT WANPRODUCT
Oh, Behavequote:Op vrijdag 26 december 2008 19:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
Op Bouter krijg ik wel leuke plaatjes......
klopt.quote:
Een ongelukje.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:50 schreef FritsFlits het volgende:
O help, dit staat gewoon in een Top 2000.
Of misschien een hele omroep, scheelt toch 400.000 stemmen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:54 schreef FritsFlits het volgende:
Gewoon een heel dorp verbannen van de stemlijsten
Volgens mij was dat gebeurd met de provincie Groningen toen er stemmen geronseld werden voor Ede Staal ('t Is Nacht West).quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:54 schreef FritsFlits het volgende:
Gewoon een heel dorp verbannen van de stemlijsten
Werd die ook de lijst ingeschoven door zijn heimat?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:59 schreef FritsFlits het volgende:
Dat klopt inderdaad. Het is dus nog echt gebeurd ookTerwijl een artiest als Ge Reinders er dan wel in staat.
Misschien wordt het morgen juist wel stervensdruk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:04 schreef Wexy het volgende:
sjow..... even verlengde pauze gehad... tjong het is echt rustig...... pfff
Maar geen kwade bedoelingen hierachter?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:05 schreef FritsFlits het volgende:
Geen idee. Maar het nummer Bloasmuziek staat best hoog voor een provinciale artiest, dus daar zit ook wel een fanbase achter, vermoed ik.
Ik ga stemmen op bands die ik voor het eerst had gehoord op PC- en consolegames.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:05 schreef Nuongirl het volgende:
Ik ga volgend jaar stemmen op een echte onbekende Westfrieze artiest
Morgen ben ik vrijquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien wordt het morgen juist wel stervensdruk.
Nummer 1018 en 1078 met respectievelijk 'Street Spirit' en 'Creep'.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:06 schreef MaJo het volgende:
Joeh het is weer begonnen
dit jaar nog opvallende dingen? Radiohead eindelijk in de lijst?
Volgens mij niet. Maar ik weet er verder weinig van, hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar geen kwade bedoelingen hierachter?
Hoogstens volgend jaar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:10 schreef FritsFlits het volgende:
BZN,, kan dit doorgespoeld worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |