Ik zag nog wel een verdwaald TV-topic, maar voor de rest klopt het aardig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Wow, jij hebt echt alleen maar in Top 2000 topics gepost idd
Klopt. Is een beetje mijn jaarlijkse traditiequote:Op vrijdag 26 december 2008 16:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Owja idd, what were you thinking?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zag nog wel een verdwaald TV-topic, maar voor de rest klopt het aardig.
ach joh het zal de leeftijd zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
zat de hele tijd te f5'en op pagina 2
Die's voor mij juist net geopend.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
zat de hele tijd te f5'en op pagina 2
Vandaar zijn ondertitel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een brakke stereo, 2 radio's uit de jaren 50 en een andere radio/stereo, dus mocht mijn internet uitvallen ...quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
ach joh het zal de leeftijd zijn
knikkerde van internet af dus heb een kwartier geen radio meer gehoord
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:15 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Klopt. Is een beetje mijn jaarlijkse traditie
Ik heb 50 per pagina ...quote:
Ik heb de beschikking over het Internet, een wekkerradio en twee MP3-spelers.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een brakke stereo, 2 radio's uit de jaren 50 en een andere radio/stereo, dus mocht mijn internet uitvallen ...
Rustige topicreeks gekozen dan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:15 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Klopt. Is een beetje mijn jaarlijkse traditie
en ik zit op mn werk....... dus nee geen radio bij de hand....quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een brakke stereo, 2 radio's uit de jaren 50 en een andere radio/stereo, dus mocht mijn internet uitvallen ...
Je hebt gelijk. Dacht toch altijd dat dat door Phil Spector geproduceerd was, maar nee dus.quote:
Ik heb ook nog een mobiel met fm functiequote:Op vrijdag 26 december 2008 16:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb de beschikking over het Internet, een wekkerradio en twee MP3-spelers.
Hoezo luiquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:31 schreef Wexy het volgende:
[..]
en ik zit op mn werk....... dus nee geen radio bij de hand....
Wel mn mobiel maar die zit in mn jas en mn jas is me te ver weg om te lopen
Who killed Robert Palmer?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:34 schreef Ferdo het volgende:
Alweer vijf jaar aan gene zijde, deze meneer
gewoon aan het werk.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Held van het jaar: Noel Gallagher van Oasis de zijn villa op Ibiza te koop heeft gezet toen ie er achter kwam dat James Blunt verderop in de straat kutmuziek zat te maken.
Hoe jonger, hoe verslaafder.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een mobiel met fm functie
beneden nog een stereo
Held van het jaar: Noel Gallagher van Oasis de zijn villa op Ibiza te koop heeft gezet toen ie er achter kwam dat James Blunt verderop in de straat kutmuziek zat te maken.
Doet meer pijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
James Blunt diende oorspronkelijk toch? Waarom heeft hij de AK47 omgeruild voor de microfoon?
Zijn rookverslaving, geloof ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Who killed Robert Palmer?
he easterrabbitquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Goodbye my lover, goodbye my friend.
Sterker nog, hij schopte het tot een officiersrang en was bij de begrafenis van de Queen Mum in 2002 één van de dragers van haar kist.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
James Blunt diende oorspronkelijk toch? Waarom heeft hij de AK47 omgeruild voor de microfoon?
Maar ik vind hem toch wel wat hebben.
Toen stond hij al in de spotlights.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sterker nog, hij schopte het tot een officiersrang en was bij de begrafenis van de Queen Mum in 2002 één van de dragers van haar kist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |