Vanavond na 23.00 uurquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoeveel van deze volledige instrumentale songs zouden de Top2000 gehaald hebben?
Is trouwens Bert Kaempfert al gedraaid of moet hij nog komen? Het gaat om Afrikaan Beat.
de eftelingdansquote:
Afrikaan Beat komt uit 1962, de Indische Waterlelies uit 1966. Maar het is er wel meest bekend van natuurlijk.quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Veel zullen het er niet zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoeveel van deze volledige instrumentale songs zouden de Top2000 gehaald hebben?
Is trouwens Bert Kaempfert al gedraaid of moet hij nog komen? Het gaat om Afrikaan Beat.
Die ken ik helaas niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Veel zullen het er niet zijn.
Is dat nummer van Mike Oldfield helemaal instrumentaal? Want dat zal er ook wel in staan.
Oké, dus nog meer puur instrumentaal genot.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:29 schreef FritsFlits het volgende:
Tubular Bells is volgens mij ook volledig instrumentaal, net als Oxygene van Jean Michel Jarre. Verder Bert Kaempfert, een aantal Shadow-nummers en Focus
Tubular Bells, zit ook in Bassie & Adriaanquote:
Ja, en eventueel reken je de eerste minuten van Eve Of The War ook meequote:Op vrijdag 26 december 2008 15:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, dus nog meer puur instrumentaal genot.
In de TV-versie. Voor de DVD-versie hadden ze de rechten nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tubular Bells, zit ook in Bassie & Adriaan
het deuntje van de spannende stukjesquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tubular Bells, zit ook in Bassie & Adriaan
Staan Spooky's Day Off en Popcorn er ook nog in? Ook volledig instrumentaal.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:29 schreef FritsFlits het volgende:
Tubular Bells is volgens mij ook volledig instrumentaal, net als Oxygene van Jean Michel Jarre. Verder Bert Kaempfert, een aantal Shadow-nummers en Focus
Geen idee, dat moet je opzoeken op de site van de Top2000. Misschien dat ik er zo aan toe kom.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Staan Spooky's Day Off en Popcorn er ook nog in? Ook volledig instrumentaal.
Zou kunnen, aangezien ze ook in het Frans zingt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:36 schreef Ferdo het volgende:
Of Celine nou een vrolijk of verdrietig liedje zingt: ze zingt altijd alsof ze al op de perronrand balanceert terwijl de intercity opdoemt.
Misschien zingt ze over de ICE-treinquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou kunnen, aangezien ze ook in het Frans zingt.
Ik ken ABBA wel, maar die wil ik niet kennenquote:
Ah, dat klopt ja. Ook bekend van Whore Againquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Bovenstaande liedje werd later gecoverd door Atomic Kitten, een Britse meidengroep (waarvan je denkt: bestaan ze nog?).
Bij deze stijg je behoorlijk in aanzien.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
btw, ik ken meer muziek dan de gemiddelde jonge van 15 jaar
Inmiddels is de band zo een beetje inactief vanwege interne spanningen. De verwachte comeback van de Scouser Girls blijft uit.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ah, dat klopt ja. Ook bekend van Whore Again
Nou oke dan vergeef ik je het foutje van dat je zei dat je je kamer op ging ruimen....quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
btw, ik ken meer muziek dan de gemiddelde jonge van 15 jaar
i dont know aangezien ik geen frans begrijp...quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:51 schreef FritsFlits het volgende:
Is dit gebaseerd op Het Dorp van Wim Sonneveld? Of andersom
Andersom, neem ik aan? Het Dorp is vijf jaar later gemaakt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:51 schreef FritsFlits het volgende:
Is dit gebaseerd op Het Dorp van Wim Sonneveld? Of andersom
Dan zal het wel. In ieder geval vind ik Het Dorp een enorm zeiknummer met een enorm 'vroeger-was-alles-beter'-gehalte.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Andersom, neem ik aan? Het Dorp is vijf jaar later gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |