Mwah, niet echt mijn muziek.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:52 schreef Wexy het volgende:
la mama is eigenlijk ook gewoon een mooi nummer.....
heerlijk
Herkenbaar?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Niet echt uitschieters komend uur dan.
9 to 5 is trouwens best een tof nummer
Nee, totaal niet.quote:
zodra ik van 9 tot 5 werk ga ik verder soliciteren... vorig jaar ook gedaanquote:
Bittersweet Symphony duurt nog wel een paar dagen.quote:
Was daar een paar jaar terug niet problemen mee in verband met uitzendrechten of zo?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bittersweet Symphony duurt nog wel een paar dagen.
Dit is het journaal hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:00 schreef vosss het volgende:
Godsklere wat een kutmuziek. Ik heb hem van ellende maar afgezet
quote:
En Celine Dionquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:57 schreef Wexy het volgende:
Boney M
AbbA
en natuurlijk ons eigen Petertje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb eerlijk gezegd ook nog nooit van Klaatu gehoord.quote:
Hij staat er. Gordon had het benodigde geld er bijgelapt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:08 schreef het_fokschaap het volgende:
en nu op naar het kerstdiner in Brabant. Over de A2, Top 2000 aan.Staat de grootste kerstboom ter wereld er weer of was er geld te kort ?
Is Goor toch nog ergens goed voorquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij staat er. Gordon had het benodigde geld er bijgelapt.
Wat zal ik ervan zeggen, je doet wat je kan he.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij staat er. Gordon had het benodigde geld er bijgelapt.
Ik had gisteren nog even vlug een Volkskrant gekocht, anders zou ik ook zonder lijst zitten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat is het mooie aan de Top 2000.
Je hoort een nummer, hebt 't al vaker gehoord en vind het best goed te doen. Geen flauw idee hoe het heet en van wie het is. Maar dan pak je gewoon de lijst erbij![]()
Heb dat nu trouwens niet
Ik zit zonder lijst, maar kijk gewoon op internet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog even vlug een Volkskrant gekocht, anders zou ik ook zonder lijst zitten.
gewoon op internet er bij pakken.... pdf en excel.... erg makkelijk...quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog even vlug een Volkskrant gekocht, anders zou ik ook zonder lijst zitten.
Gelukkig had ik nog gebladerd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik zit zonder lijst, maar kijk gewoon op internet.
Hij zat normaal altijd in Trouw, daar was ik dit jaar ook maar weer vanuit gegaan, maar hij zat er dus niet bij.
Heb ik toevallig ook gedaan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:14 schreef Wexy het volgende:
[..]
gewoon op internet er bij pakken.... pdf en excel.... erg makkelijk...
Yeahquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Rolling Stones - That's how strong my love is
If I was the sun way up there
....
That's how strong my love is, yeah
Mijn ouders denken dat Otis Redding het origineel gezongen had.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn moeder zingt nu ook uit volle borst.
Om er kippenvel van te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |