Op dit nummer ga ik nu echt los.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:27 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Het lijkt wel of we dit nummer wat minder vinden?
Ik heb het altijd een verschrikkelijk nummer gevonden, maar nu vind ik het wel meevallen. Als ik het maar niet te vaak hoor, is het nog ok.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Hier danste ik vroeger op als tiener.
Vergeleken met De Regenboog is het een klassiek meesterwerk, dat Believe.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb het altijd een verschrikkelijk nummer gevonden, maar nu vind ik het wel meevallen. Als ik het maar niet te vaak hoor, is het nog ok.
Vooral die elektronische stem.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vergeleken met De Regenboog is het een klassiek meesterwerk, dat Believe.
Ook Conny is er al jaren helaas niet meer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:50 schreef Wexy het volgende:
conny...
roosje mn roosje
ach je moet het in het juiste tijdsbeeld zien......
Ik sta nog op de foto met conny.. was toen 5 ofzo...
Echt geen idee.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:57 schreef Bliksems het volgende:
Hoe heet dat liedje van dat deuntje wat ze altijd tussendoor spelen voordat ze weer beginnen te praten enzo?
Overture van Tommy van the Whoquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:57 schreef Bliksems het volgende:
Hoe heet dat liedje van dat deuntje wat ze altijd tussendoor spelen voordat ze weer beginnen te praten enzo?
smaken verschillen.. blijkt weerquote:
Echtniet!quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:00 schreef Wexy het volgende:
matig uurtje dat er aan komt....
Nou wel bijna nu.... best een lange dag zoquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:37 schreef Wexy het volgende:
liesbeth list..
Naar haar kan ik nog steeds niet kijken zonder die meid van kopspijkers te zien die haar na deed.....
niettusquote:
wauw wat netjes aangepastquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:54 schreef FritsFlits het volgende:
Like a virgin, tutututu
[ afbeelding ]
niet gehoord.. moest naar de wcquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
En België gunt haar kiezers geen vervroegde verkiezingen.
Nog steeds dezelfde corrupte regeringen.
staan,quote:
Op Bouter krijg ik wel leuke plaatjes......quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:17 schreef FritsFlits het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee, geen Daniel Bouter!!!! GATVERDAMME, ROT OP MET DIT WANPRODUCT
Toevallig een slechte dag gehad?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:17 schreef FritsFlits het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee, geen Daniel Bouter!!!! GATVERDAMME, ROT OP MET DIT WANPRODUCT
Oh, Behavequote:Op vrijdag 26 december 2008 19:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
Op Bouter krijg ik wel leuke plaatjes......
klopt.quote:
Een ongelukje.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:50 schreef FritsFlits het volgende:
O help, dit staat gewoon in een Top 2000.
Of misschien een hele omroep, scheelt toch 400.000 stemmen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:54 schreef FritsFlits het volgende:
Gewoon een heel dorp verbannen van de stemlijsten
Volgens mij was dat gebeurd met de provincie Groningen toen er stemmen geronseld werden voor Ede Staal ('t Is Nacht West).quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:54 schreef FritsFlits het volgende:
Gewoon een heel dorp verbannen van de stemlijsten
Werd die ook de lijst ingeschoven door zijn heimat?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:59 schreef FritsFlits het volgende:
Dat klopt inderdaad. Het is dus nog echt gebeurd ookTerwijl een artiest als Ge Reinders er dan wel in staat.
Misschien wordt het morgen juist wel stervensdruk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:04 schreef Wexy het volgende:
sjow..... even verlengde pauze gehad... tjong het is echt rustig...... pfff
Maar geen kwade bedoelingen hierachter?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:05 schreef FritsFlits het volgende:
Geen idee. Maar het nummer Bloasmuziek staat best hoog voor een provinciale artiest, dus daar zit ook wel een fanbase achter, vermoed ik.
Ik ga stemmen op bands die ik voor het eerst had gehoord op PC- en consolegames.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:05 schreef Nuongirl het volgende:
Ik ga volgend jaar stemmen op een echte onbekende Westfrieze artiest
Morgen ben ik vrijquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien wordt het morgen juist wel stervensdruk.
Nummer 1018 en 1078 met respectievelijk 'Street Spirit' en 'Creep'.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:06 schreef MaJo het volgende:
Joeh het is weer begonnen
dit jaar nog opvallende dingen? Radiohead eindelijk in de lijst?
Volgens mij niet. Maar ik weet er verder weinig van, hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar geen kwade bedoelingen hierachter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |