Ooh jij probeert dat nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:38 schreef afcajos het volgende:
Die kende ik nog niet, de 3e zoen op de mond?bedankt voor de tip!
Ja die's nieuwquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:38 schreef afcajos het volgende:
Sterker nog, zelfs stereotype dronken jongens die ik helemaaal niet ken proberen het.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:39 schreef IQM het volgende:
En wat voor vage mannelijke kennissen heb jij als ze allemaal de derde zoen op de mond proberen te plaatsen.
Ik stel een knietje voor.Om 2009 goed te beginnen.
"Het hebben van een leuk gezichtje heeft ook z'n nadelen weet jequote:Op vrijdag 26 december 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs stereotype dronken jongens die ik helemaaal niet ken proberen het.
Die kunnen uiteraard wel een knietje verwachten!
Heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd neequote:Op vrijdag 26 december 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jij probeert dat niet?
Bij mij is het elk jaar weer raak, moet ik heel overdreven mn hoofd draaien om te zorgen dat ze nog enigszins op mijn wangen terecht zullen komen!
Is het ook, echt wtf.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd neevind dat best kanloos
Ja, ik dus ook. Maar om ze nou allemaal een knietje te geven gaat ook te ver.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een klap in het gezicht dan? Ah, toe?!quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook. Maar om ze nou allemaal een knietje te geven gaat ook te ver.
Waarom, zo leren ze het het beste.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook. Maar om ze nou allemaal een knietje te geven gaat ook te ver.
Reageer even op m'n geniale reply dan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hallo, ziet dit eruit als een SC? Nee. lijkt me niet.
Als ik iedereen die dat doet een knietje doe moeten geven dan kan ik aan het einde van de avond niet eens meer lopen omdat mijn knieen pijn doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom, zo leren ze het het beste.
Verkapte BT-is-een-lekkere-meidquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:45 schreef reetveter het volgende:
3e zoen op de mondDat doe ik ook altijd bij alle lekkere meiden
Zeggen dat je een koortslip of AIDS hebt wil ook helpen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:40 schreef Fascination het volgende:
Ik zeg altijd dat ik niet aan zoenen doe tegen bepaalde mensen.
Misschien moet TS maar eens ergens anders uitgaan dans in kansloze-dudestown.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik iedereen die dat doet een knietje doe moeten geven dan kan ik aan het einde van de avond niet eens meer lopen omdat mijn knieen pijn doen.
Als ik je tegenkom zal ik je niet op je mond zoenen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik iedereen die dat doet een knietje doe moeten geven dan kan ik aan het einde van de avond niet eens meer lopen omdat mijn knieen pijn doen.
Dan geef je op de verkeerde plek knietjesquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BITCHFIGHT!!11! COME ON EVERYONE BITCHFIGHT!!111quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Reageer even op m'n geniale reply dan.
Oh en drop the attitude.
Ja dat begin ik ook te denken inderdaad. Maar in andere steden is het vaak hetzelfde verhaal hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien moet TS maar eens ergens anders uitgaan dans in kansloze-dudestown.
Schagen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat begin ik ook te denken inderdaad. Maar in andere steden is het vaak hetzelfde verhaal hoor
st maartensvlotbrug ftwquote:
Dan ben je gewoon een kansloze-dudes-aantrekker.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat begin ik ook te denken inderdaad. Maar in andere steden is het vaak hetzelfde verhaal hoor
Ik zeg dan altijd "Ja, bevalt me prima.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie kennen het allemaal wel, 31 december is weer aangebroken, het nieuwe jaar komt eraan, en dat moet natuurlijk gevierd worden..
Maar als je dan de stad in gaat kom je ze altijd weer tegenmensen die je al een tijdje niet gesproken hebt (wat natuurlijk in de meeste gevallen ook een reden heeft natuurlijk)..
Met als gevolg het volgende scenario:
Ik: *Zoek uitweg*
Ander: HEEEEE BT! Lang niet gezieeeeeeen joh.
[...]
hoi ik ben frituurvetpet, aangenaam.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs stereotype dronken jongens die ik helemaaal niet ken proberen het.
Die kunnen uiteraard wel een knietje verwachten!
Ja maar daar ben ik dan weer te aardig voorquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd "Ja, bevalt me prima."
Ik niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, in Schagen zijn jongens precies zo.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
BITCHFIGHT!!11! COME ON EVERYONE BITCHFIGHT!!111
[ afbeelding ]
'BITCHFIGHT'S ON EVERYBODY!111'
Vond je hem niet grappig dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar daar ben ik dan weer te aardig voorik vind het gemeen om iemand af te kappen!
Ja wel grappigquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vond je hem niet grappig dan?
Goed, totdat ik jou zag.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wel grappigtrouwens, als je zoiets zegt dan zeggen mensen alleen maar 'hahahahaha, dussss hoe gaat het met je
?'
quote:Ik: *Zoek uitweg*
Ik: Jep. Hey weet je waar de WC is?
*Ander is verbaasd over je droge reactie*
Ik: Sorry moet echt nodig (kotsen)
*BT rent weg*
hehe idd, ik ga op jacht nieuwjaarsnachtquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:38 schreef afcajos het volgende:
Klacht: BT is te meegaandquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha dat ga ik al helemaal niet zeggen
Je moet dat niet bij de 3e zoen doen, maar bij de 1e of de 2e zoen. Dat verwachten ze niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:02 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
hehe idd, ik ga op jacht nieuwjaarsnacht
Nee joh gewoon meteen de tong erin, dát verwachten ze niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:04 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Je moet dat niet bij de 3e zoen doen, maar bij de 1e of de 2e zoen. Dat verwachten ze niet.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:40 schreef Fascination het volgende:
Ik zeg altijd dat ik niet aan zoenen doe tegen bepaalde mensen.
quoten is het toch?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Zal ik 'm ook nog even quote voor je?
das heul geen klachtquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:02 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Klacht: BT is te meegaand
Nee juuuuist bij de derde, dan is het zo van kus kus KUS, en dan zijn ze helemaal overrompeld enzoquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:04 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Je moet dat niet bij de 3e zoen doen, maar bij de 1e of de 2e zoen. Dat verwachten ze niet.
Verkapt-ik-ben-lelijk-post.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:25 schreef McGilles het volgende:
verkapt 'ik-ben-te-lekker-daarom-wil-iedereen-mij-3x-zoenen' topic
Dan zeg je gewoon "Ik wil weg. Ik vind jou stom."quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wel grappigtrouwens, als je zoiets zegt dan zeggen mensen alleen maar 'hahahahaha, dussss hoe gaat het met je
?'
je meot bij de 2e kus juist je hand in der broek stoppen. DAT verwachten ze niet!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee juuuuist bij de derde, dan is het zo van kus kus KUS, en dan zijn ze helemaal overrompeld enzo!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:38 schreef afcajos het volgende:
Nohhhhh. Als dat me zou gebeuren pak ik de pepperspray erbij.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
je meot bij de 2e kus juist je hand in der broek stoppen. DAT verwachten ze niet!!
Helemaal naar als de ander dan rechts links rechts wil en jij net andersomquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Sowieso, dat links-rechts-links zoenen... Wie dat uitgevonden heeft....
Verrek da's ook een goeie. Als diegene je wil zoenen dan ga je met je hoofd precies de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helemaal naar als de ander dan rechts links rechts wil en jij net andersom
Oh oh oh, dat hele 3 zoenen gebeuren is gewoon één grote ramp.
Jij wil mensen gewoon graag dwars zittenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:50 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Verrek da's ook een goeie. Als diegene je wil zoenen dan ga je met je hoofd precies de verkeerde kant op
Nee gekkie ik had het over jou. Was je je OP alweer vergetenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij wil mensen gewoon graag dwars zitten?
Sorry, alzheimer hequote:Op vrijdag 26 december 2008 17:57 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Nee gekkie ik had het over jou. Was je je OP alweer vergeten
Oh oké. Anders kon je SunChaser een knietje geven op NYE, die woont daar wel dacht ik. Maar helaasquote:
Oehhhquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh oké. Anders kon je SunChaser een knietje geven op NYE, die woont daar wel dacht ik. Maar helaas
Precies.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:32 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik vier nieuwjaar het liefst op een plek waar ik niemand ken, moet je ook doen
Echte bazen geven het 3e kusje half tussen de wang en de mondquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
slijmbalquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:44 schreef Ordinair het volgende:
Als ik jou zag zou ik inderdaad ook de 3e kus op de mond doen.Altijd proberen.
OOOOOOOOOOH WAT EEN GEVAT ANTWOORD ZEG!!! DEKSELSE REKEL DAT JE DR BENT!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd "Ja, bevalt me prima."
ZIE JE! Ze bekennen al hierquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Echte bazen geven het 3e kusje half tussen de wang en de mond
Dat doe ik wel eens
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOH WAT EEN GEVAT ANTWOORD ZEG!!! DEKSELSE REKEL DAT JE DR BENT!!!
Jij hebt pepperspray bij je ;')quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nohhhhh. Als dat me zou gebeuren pak ik de pepperspray erbij.
Maar bedankt voor de tips guys
Dat komt gewoon door de drank.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij mij is het elk jaar weer raak, moet ik heel overdreven mn hoofd draaien om te zorgen dat ze nog enigszins op mijn wangen terecht zullen komen!
Geen broek?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij sta de hele nacht met je broek op de enkels?
quote:Op zondag 28 december 2008 09:51 schreef enchufa het volgende:
Hey Ilse, als ik je zou tegenkomen zou ik je twee zoenen op je wang geven en je dan voor later op de avond bij me thuis uitnodigen voor de derde, en meer...
Nee neee nee want ik doe net iets andesr zeg ik tochquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ZIE JE! Ze bekennen al hier!
Ik reageer meestal met een flauw grapje ofzo, meer iets als 'Heuj, wat dachten we ervanquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:39 schreef Fascination het volgende:
Maar hoe reageer je dan precies als zo'n jongen dat doet? Oh en wat voor jongens zijn dat precies? Vijftienjarige testosteronbommetjes ofzo?
Bij mij doe je dat ook altijd gekje.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:41 schreef McFearless het volgende:
WTF, die derde op de mond? Dat doe ik alleen als ik ze goed ken.
Zo werd ik vroeger genoemd.. met een andere nick...quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:37 schreef IQM het volgende:
Whehe, word jij BT genoemd?
Gezellig ja..quote:Op zondag 28 december 2008 11:05 schreef Acyrus het volgende:
Mensen die uitgaan tijdens nieuwjaarIk blijf liever thuis, lekker gezellig met familie!
quote:Op zondag 28 december 2008 09:51 schreef enchufa het volgende:
Hey Ilse, als ik je zou tegenkomen zou ik je twee zoenen op je wang geven en je dan voor later op de avond bij me thuis uitnodigen voor de derde, en meer...
Zie het als een compliment!quote:Op zondag 28 december 2008 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja die opmerking negeren we dan maar wijselijk!
Zo is het ook bedoeld, van alle vrouwen die ik die nacht kan meenemen naar mijn huis voor een derde kus, en meer, kies ik haar!quote:
Wacht, ik ga even een vreugdedansje doenquote:Op zondag 28 december 2008 20:43 schreef enchufa het volgende:
[..]
Zo is het ook bedoeld, van alle vrouwen die ik die nacht kan meenemen naar mijn huis voor een derde kus, of meer, kies ik haar!
Daar mag ze wel trots op zijn
Van dansen komen vrouwen helemaal in de stemming! Doen!quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wacht, ik ga even een vreugdedansje doen!
Ik was met die andere wel zo'n beetje uitgehupt. Het_hupte niet meerquote:Op zondag 28 december 2008 20:52 schreef IQM het volgende:
Het_hupt, waarom ben je onder deze username verder gegaan?
Duh, je moet de eerste of tweede op de mond proberen te mikken, mocht je dat willen. Dan kun je eventuele 'blunders' altijd nog corrigeren met een overduidelijk zoen op de wang bij de laatste kus.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie kennen het allemaal wel, 31 december is weer aangebroken, het nieuwe jaar komt eraan, en dat moet natuurlijk gevierd worden..
Maar als je dan de stad in gaat kom je ze altijd weer tegenmensen die je al een tijdje niet gesproken hebt (wat natuurlijk in de meeste gevallen ook een reden heeft natuurlijk)..
Met als gevolg het volgende scenario:
Ik: *Zoek uitweg*
Ik: Haha ehm ja heh..
Ander: Gelukkig nieuwjaar meid!!!!
Waarna ze je ook nog eens drie zoenen geven!
+ Bonusklacht voor de vrouwen onder ons: Alle vage mannelijke kennissen die zullen proberen die derde zoen op je mond te plaatsen, wat schijnbaar oké is met nieuwjaar![]()
Zien jullie er ook niet een beetje tegenop?
En nu niet zeggen 'blijf dan thuis' want dat is het ook weer niet waard!
Klacht: De drie kussen met nieuwjaar.
Jammer, ik vond het het nog wel hupte.quote:Op zondag 28 december 2008 20:58 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ik was met die andere wel zo'n beetje uitgehupt. Het_hupte niet meer
Just kidding. Die huppelt hier vast nog wel ergens rondquote:Op zondag 28 december 2008 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jammer, ik vond het het nog wel hupte.
Ongewildquote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wat is dit eigenlijk een kuttopic![]()
Et gaat al 5 blz over "het 3e kusje op de mond geven"
Alsof een kusje op de mond etzelfde is als een nachtenlange paalsessie
te herkenbaarquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
+ Bonusklacht voor de vrouwen onder ons: Alle vage mannelijke kennissen die zullen proberen die derde zoen op je mond te plaatsen, wat schijnbaar oké is met nieuwjaar![]()
Maar omgekeerd ook. Ben je lekker met de guys aan het chillen en viben, komen er van die dronken trollen op je af die denken dat ze hot zijn en en niet tot drie kunnen tellen en gelijk bij de eerste voor de bullseye gaanquote:
Ongelofelijk herkenbaar, met oud en nieuw wil ik niet lastiggevallen worden door van die sletten! BAH!quote:Op zondag 28 december 2008 21:42 schreef enchufa het volgende:
[..]
Maar omgekeerd ook. Ben je lekker met de guys aan het chillen en viben, komen er van die dronken trollen op je af die denken dat ze hot zijn en en niet tot drie kunnen tellen en gelijk bij de eerste voor de bullseye gaan
Yes!quote:Op zondag 28 december 2008 21:25 schreef enchufa het volgende:
[..]
Just kidding. Die huppelt hier vast nog wel ergens rond
Dat is nou de bedoeling van een goed topic, vooral heerlijk ONtopic!quote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wat is dit eigenlijk een kuttopic![]()
Et gaat al 5 blz over "het 3e kusje op de mond geven"
Alsof een kusje op de mond etzelfde is als een nachtenlange paalsessie
te herkenbaarquote:Op zondag 28 december 2008 21:42 schreef enchufa het volgende:
[..]
Maar omgekeerd ook. Ben je lekker met de guys aan het chillen en viben, komen er van die dronken trollen op je af die denken dat ze hot zijn en en niet tot drie kunnen tellen en gelijk bij de eerste voor de bullseye gaan
En dat vind ik best een goede tip. Een soort combi van felrode lippenstift + gloss eroverheen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef Liefste. het volgende:
Zorg dat je druipt van de lipgloss, dat stoot af.
of een kwak vaselinequote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dat vind ik best een goede tip. Een soort combi van felrode lippenstift + gloss eroverheen.
Een gek die het dan nog probeert!
quote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dat vind ik best een goede tip. Een soort combi van felrode lippenstift + gloss eroverheen.
En dan kom je je prins op de witte fiets tegen en dan ziet ie dat plakaat op je lip en dan wil ie je nietquote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou je nog steeds zoenen, lekker dingquote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aah dat is het dusquote:Op zondag 28 december 2008 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is nou de bedoeling van een goed topic, vooral heerlijk ONtopic!
hehe doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Echte bazen geven het 3e kusje half tussen de wang en de mond
Dat doe ik wel eens
Eindelijk een kennerquote:
Prinsen komen niet waar ik kom vrees ik, dus dat scheelt.quote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En dan kom je je prins op de witte fiets tegen en dan ziet ie dat plakaat op je lip en dan wil ie je niet![]()
![]()
Oehh jij gaat meer voor et type dat de bel van je fiets pluktquote:Op zondag 28 december 2008 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Prinsen komen niet waar ik kom vrees ik, dus dat scheelt.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ik zou je nog steeds zoenen, lekker ding
Misschien niet meer als je zoveel champagne gedronken hebt dat je maag in verzet komt
Sorry.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
Maar één iemand heeft het geprobeerden dat op de minstens 50 mensen, een record dames en heren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor die jongen die het probeerde, jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Nou dan is het toch nog goed gekomen.
zit er toch nog 1 echte man in jouw vriendengroepquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
Maar één iemand heeft het geprobeerden dat op de minstens 50 mensen, een record dames en heren.
Nah, dan was het niet bij proberen gebleven.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
voor die jongen die het probeerde, ja
Mja hoezo zou je wildvreemde mensen gaan zoenen trouwens.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:36 schreef Jimbo het volgende:
nee, dan van die paupers die iedereen in een zaal/disco afgaan en zoenen / handjes geven en een oh zo gelukkig nieuwjaars wensen
dat is echt royal sadnessquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
Al heb ik een nieuwe truc gespot, zo'n jongen die ik vaag ken zegt zo: Fijne kerstdagen! Ik:Geeft 'ie me drie zoenen, zegt hij daarna, oooh en ook nog een heel gelukkig nieuwjaar he! Drie zoenen. Ik:
![]()
![]()
![]()
Wat voor mensen ga jij mee om?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
Al heb ik een nieuwe truc gespot, zo'n jongen die ik vaag ken zegt zo: Fijne kerstdagen! Ik:Geeft 'ie me drie zoenen, zegt hij daarna, oooh en ook nog een heel gelukkig nieuwjaar he! Drie zoenen. Ik:
![]()
![]()
![]()
Niet zo lang ik hier woon. Bovendien behoorde hij absoluut niet tot mijn vriendenkring, maar tot van die vage bekenden die me dan opeens aanvliegen met nieuwjaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je weet dat je daar aan kan werken hè, je sociale vriendenkring en het niveau daarvan.
Trek het je niet aan lieve meid. Aan je berichtjes te zien ben je een vrouw met diepgang. Uiterlijk is only skindeep!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
Aldus de 14-jarige mannenexpertquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef laartje1994 het volgende:
hou het op die ene en loop dan weg of trek je hoofd weg weetje wat kunnen ze doen
mannen pakken op nieuw jaar wat ze pakken kunnen(niet op alle mannen bedoelt)
en dit is weer eens 1 van hun mini moves
x liefs & btw is het gelukt?
Interessante post.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef laartje1994 het volgende:
hou het op die ene en loop dan weg of trek je hoofd weg weetje wat kunnen ze doen
Het is me gelukt hoor!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef laartje1994 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |